گزیده خبر های 10 تیر 91 – قسمت – 4
 واكنش مرسي به پيام تبريك بشار اسد
این موضع گیری تحویل نگرفتن رئیس جمهور خونریز و جنایتکار بشار اسد از سوی  محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر مکمل فاش شدن تکذیب عدم گفتگوی  محمد مرسی از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس شده است البته موجب شکست مضاعف دیپلماسی برون مرزی حاکمان تهران شده است .
 اخبار رسيده از قاهره پايتخت مصر حاكي از آن است كه "محمد مرسي" رئيس‌جمهور جديد مصر كه نامزد جنبش اخوان المسلمين در انتخابات اخير بوده، پيام تبريك "بشار أسد" رئيس‌جمهور سوريه را نپذيرفت. گفته مي‌شود مرسي پس از رد اين پيام تبريك كه از طريق تلگراف براي رئيس‌جمهور جديد مصر ارسال گرديد، طي اظهاراتي گفت: ما حكومت فعلي سوريه را قانوني و نماينده مردم نمي‌دانيم بلكه "ارتش آزاد سوريه" نماينده قانوني مردم سوريه هستند! به گزارش شيعه آنلاين، در همين حال گفته مي‌شود رئيس‌جمهور جديد مصر دستور داده كه به هيچ وجه تصوير وي و يا پلاكاردهايي براي اعلام پيام تبريك به وي را در اماكن مختلف و اداره‌هاي دولتي نصب نكنند زيرا اين كار هزينه دارد لذا بهتر است اين هزينه در جاي ديگري خرج شود. از سوي ديگر صفحه "محمد مرسي" در سايت اجتماعي فيسبوك اعلام كرد كه رئيس‌جمهور جديد مصر قصد دارد حقوق ماهيانه خود را به طور كامل به كشورش هديه بدهد.
بازداشت سه ایرانی در فرودگاه قاهره
این بازداشت ادامه ی گزارش دروغ گفتگو با محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر از سوی خبر گزاری دروغ پردازان پاسداران فارس است که  به احتمال زیاد  این 3 تن مأموران اعزامی برای انتقام گیری به مصر اعزام شدند.
سه ایرانی که از عراق به مصر سفر کرده بودند، در فرودگاه قاهره دستگیر شدند.به گزارش انتخاب به نقل از روزنامه مصری الیوم، این افراد با استفاده از گذرنامه های جعلی ترکیه قصد ورود به مصر را داشتند.منابع امنیتی ادعا کردند که ماموران گمرگ، اسکناس ایرانی از این سه فرد کشف کرده اند.این منابع در ادامه افزودند: سازمان امنیت ملی و سرویس اطلاعات قصد بازجویی از این افراد در مورد دلایل سفرشان به مصر را دارند.
جهت اطلاع
وحشت از بهه تصویر کشین نقش آخوندهای غیر مولد مفت خور در یلم سینمایی چون مدعی اند تجربه ی فیلم مار مولک را دارند . به خصوص که نام فیلم هم رسوایی است که تدای کننده واقعیت حکومت 33 ساله آخوندهای عوامفریب ودین فروش می باشد.
موضوع بازي اكبر عبدي در نقش يك روحاني در فيلم "رسوائي" كه از هفته گذشته فيلم‌برداري آن آغاز شده، علاوه بر آنكه اعتراض مديريت حوزه علميه را برانگيخته در تعدادي از مراكز فرهنگي كشور نيز مطرح و با واكنش منفي اين مراكز مواجه شده است. هر چند دست اندركاران فيلم مي‌گويند اكبر عبدي در اين نقش كاملاً جدي بازي مي‌كند ولي سوابق بازي‌هاي او بطور طبيعي موجب وهن روحانيت خواهد شد حتي اگر در اين نقش از حالات قبلي خبري نباشد. چنين توجيهاتي را دست اندركاران فيلم مارمولك نيز مطرح كردند ولي شاهد بوديم كه آن فيلم چه ضربه‌هائي به جايگاه روحانيت زد
جالب است در سال جهاد اقتصادی  وتولید خود کفایی پشه های پرواری به انداز ی مگس پرورش داده شده است تا ثابت شود رهبر ولی فقیه بی خودی ادعای عدم تأثیر تحریم ها نمی کند .
پشه‌هايي به قد و قواره مگس، امان ساكنين شهرهاي زارچ و شاهديه را بريده‌اند. به گزارش خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي از يزد، مردم شهر زارچ با اجتماع مقابل بخشداري اين شهر خواستار رسيدگي و رفع اين مشكل شدند. كشاورزان و ساكنين شهر شاهديه نيز مي‌گويند جرأت حضور در باغات خود را ندارند چون با حمله پشه‌هايي به قد و قواره مگس مواجه مي‌شوند. آنها مي‌افزايند مسئولين جهاد كشاورزي و محيط زيست به اين موضوع بي‌توجهي مي‌كنند
50 درصد از کارگران دچار بیکاری پنهان شده‌اند. دستمزد کارگران تنها ۵۰ درصد از هزینه‌های اصلی آن‌ها را تامین می‌کند
رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که پس از 33 سال که از وعده دادن حکومت از آن مستضعفان و پابرهنگان می گذرد اکنون گزارش شده است که  دستمز کارگران محروم وتهی دست و زحمت کش آنگونه است که اذعان شده 50% هزینه های اصلی اینان را تأمین نمی کند .حال بماند که خط بطلان برروی نیاز و هزینه های غیر اصلی کشیده شده است .
ایلنا: عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران اعلام کرد: به دلیل افزایش بی‌سابقه تورم در حال حاضر ۵۰ درصد از کارگران کشور دچار بیکاری پنهان شده‌اند.عبدالله مختاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا از افزایش تورم سبد هزینه خانوار کارگری از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و خاطرنشان ساخت: نرخ تورم سبد هزینه خانوار کارگری بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است و کارگران قادر به تامین هزینه‌های اصلی زندگی خود نیستند.او با بیان اینکه دستمزد کارگران تنها ۵۰ درصد از هزینه‌های اصلی زندگی آن‌ها را تامین می‌کند، یاد آور شد: کارگران برای تامین مایحتاج ضروری زندگی خود مجبور هستند که در سه شیفت فعالیت کنند.عضو هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران از افزایش تعداد واحدهای بحرانی در کشور خبر داد و افزود: تعداد واحدهای بحرانی به دلیل عدم تامین نقدینگی رو به افزایش است و کارفرمایان قادر به پرداخت حقوق معوقه کارگران نیستند.به گفته مختاری هم اکنون هزینه مربوط به اجاره و یا خرید مسکن از جمله مهم‌ترین اقلام در سبد معیشت خانوار کارگری تلقی می‌شود که ۲۵ تا ۴۰ درصد از کل هزینه‌های کارگران را در ماه تشکیل می‌دهد. علاوه بر آن اقلام کلیدی دیگری نیز در سبد هزینه‌های کارگران مطرح است که می‌توان به هزینه‌های مربوط به تامین اقلام خوراکی، پوشاک، حمل و نقل، بهداشت و درمان، تحصیل خود و فرزندان در مراحل بعدی مسافرت ‌های تفریحی و زیارتی و مواردی از این دست اشاره کرد.مختاری با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسياري از مدیران واحدهای تولیدی در بخش خصوصی و دولتی هزینه‌های مربوط به نیروی انسانی و دستمزد کارگران را به عنوان هزینه سربار تلقی می‌کنند، گفت: هر زمانی که این دیدگاه تغییر یابد و مدیران هزینه‌های نیروی انسانی را سرمایه بنگاه بدانند؛ پیشرفت‌های سریعی در کشور اتفاق می‌افتد.