با همه سیاست مداخله گری  کهحاکمان ایران در امور داخلی سوریه می کنند واز بشار اسد خونریز وجنایتکار رئیس جمهور سوریه حمایت همه جانبه  می کنند .ولی بدلیل منفوریت و در منطقه وجهان ایزوله بودن  نمی تواند نقشیی همچون قطر  داشته باشد  تا که در نشست سوریه دعوت شود .
نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، اسامی کشورها و سازمانهای دعوت شده به نشست شنبه آتی درباره سوریه را اعلام کرد که در آن نامی از ایران و عربستان به چشم نمی خورد."کوفی عنان" دبیرکل سابق سازمان ملل متحد و نماینده این سازمان و اتحادیه عرب با صدور بیانیه ای از پنج کشور آمریکا، روسیه ، چین ، انگلیس ، فرانسه و همینطور از اتحادیه اروپا، ترکیه ،عراق، کویت و قطر برای شرکت در این کنفرانس دعوت کرده است.عنان اعلام کرد روز شنبه آتی در ژنو جلسه ای در سطح وزیران برای بررسی بحران سوریه و انتقال سیاسی قدرت در این کشور تشکیل خواهد شد.به گزارش "فاکس نیوز" در میان کشورهای دعوت شده نام ایران و عربستان به چشم نمی خورد.پیشتر کوفی عنان از حضور ایران در این کنفرانس حمایت کرده بود، اما تصمیم گیری در خصوص ایران را به توافق روسیه و آمریکا منوط کرده بود.
صدور حکم اعدام برای دو متهم  با اتهام مشروب خواری در مشهد گویا توطئه ی جدید دامنه داری  درر استای دیگر است .برای همین اکنون گزارش شده است که یک بازیگر سینما به اتهام الکل 51%  در خون ناشی از مشروب الکل باز داشت شده است .
پليس پايتخت يكي از بازيگران تئاتر، تلويزيون و سينما را به اتهام شرب خمر دستگير كردگزارش‌هاي دريافتي حاكيست بازيگر «ح ـ ج» صبح امروز در يكي از مناطق شمالي تهران در حالي كه حالت غيرعادي داشت توسط ماموران پليس تهران دستگير و به پزشكي قانوني منتقل شد.  تست خون به عمل آمده از نامبرده حاكي از آن بود كه ميزان الكل خون اين بازيگر 51 درصد بوده است.ماموران پليس پايتخت نامبرده را پس از طي مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي كردند
آخر چگونه رژیم ضد بشری و قرون وسطایی کودایی نا متعارف مشروعیت داشته باد که موقع صحبت نایب رئیس بازار مکاره موسوم به مجلس دوره نهم از تعداد 290 عضو فقط 10 عضو حضور داشته باشند؟
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شرایطی در پایان جلسه امروز مجلس سخنرانی کرد که تنها حدود 10 نفر از نمایندگان مستمع سخنان وی بودند و باقی صندلی های مجلس خالی بود.محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه در نطقی یاد شهدای حادثه بمباران سردشت را گرامیداشت.سخنرانی ابوترابی در حالی بود که تنها حدود 10 نماینده در صحن مجلس حضور داشتند که بیشتر آنان نیز به احترام وی در جلوی درب خروجی صحن پارلمان ایستاده بودند.این در حالی است که ابوترابی پیش از نطق خود و هنگام رای گیری برای اعتبارنامه های باقی مانده منتخبان مجلس چندین بار از نمایندگان خواست جلسه را ترک نکنند اما اکثر آنان جلسه را پیش از اعلام پایان جلسه علنی ترک کردند.ابوترابی پس از پایان سخنان خود وقتی صندلی های نمایندگان را خالی از نمایندگان یافت خطاب به نمایندگانی که به احترام وی جلوی درب پارلمان ایستادند گفت زنده باد همکاران مقاوم که ایستاده اند.محمد حسین فرهنگی عضو هیئت رئیس مجلس نیز پس از به صدا درآمدن زنگ پایان جلسه توسط ابوترابی خطاب به وی گفت: صحبت کردن برای سالن خالی هم کار آسانی نیست!
.عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو با شفاف:اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد با شتاب بیشتری پیش می رود
 
این نتیجه ثمره بخش بودن منشور 8 ماده ای 10 سال پیش ولی فقیه است که پیرامون مبارزه با فساد و رشوه و رانت واختلاس وتجمل پرستی وزندگی تشریفاتی وفقر و بیکاری است که پس از اجرای دو کودتای خزنده وعلنی پاسداران که منتهی به حذف رقیب ویک پایه شدن رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی مدعی اصول گرایان شد که اکنون عملکرد دولت عدالت محور وساده اندیش این چنین شده است .چونکه رژیم ضدبشری عوامفریب دین فروش غارتگر وارونه و نامتعارف واصلاح وتغییر نا پذیر است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد با شتاب بیشتری پیش می رود، گفت: از زمان آقای هاشمی اشرافی در میان مسئولان کم کم شروع شد و این روند ...شفاف: عضو کمیسیون صنایع و معادن تاکید کرد: اشرافی گری از دولت آقای هاشمی آغاز شد در دولت آقای خاتمی ادامه پیدا کرد. در اوایل دولت آقای احمدی نژاد شعارهای زیادی داده شد اما پس از گذشت چند ماه روند قبلی با شتاب بیشتری ادامه پیدا کرد و در حال حاضر نیست ادامه دارد.موید حسینی صدر نماینده خوی و عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت وگو با خبرنگار شفاف با انتقاد از رواج اشرافی گری در میان مسئولان به ضررهای آن اشاره کرد و گفتاشرافی گری آسیب های متعدد دارد. مردم دیروز و امروز مسئولان را با هم مقایسه می کنند و وقتی یک مسئول به سمت اشرافی گری می رود بر باور مردم تاثیر سو می گذارد.وی معتقد است در یک نظام ولایی که ما همه می گوییم پیرو حضرت علی (ع ) هستیم وقتی مردم این رفتار ها و اشرافی گری را از مسئولین می بینند دچار دو گانگی می شونداین نماینده مجلس تصریح کردشان یک مسئول نباید بعد از مسئولیت فرق چندانی داشته باشد افرادی که با گرفتن مسئولیت وضع مالیشان تغییر نجومی می کند وضعیت مردم را درک نکند.شما از برخی مسئولین بپرسید مرغ کیلویی چند است نمی دانند مگر اینکه از روزنامه ها خونده باشند و یا از مردم شنیده باشند چراکه وضعیت مالیشان به حدی است که گرانی را احساس نمی کنند.حسینی صدر خاطرنشان کردتفاوت بین حقوق یک کارمند عادی با رییس اداره گاها تا سه برابر است که این باعث می شود رسیدن به ریاست به یک موضوع آرمانی تبدیل می شود و موجب می شود که اشخاص برای رسیدن به مسئولیت دست به هر کاری اعم از چاپلوسی و شیوه های دیگر بزنند که این مذموم است.وی با بیان اینکه افزایش فاصله طبقاتی مسئولین ومردم موجب عدم درک مشکلات از سوی مسئولین است، افزود: باید شیوه زندگی مسئولان به صورتی باشد که مردم را درک کنند چرا که اگر فاصله طبقاتی میان مردم عادی و مسئولین زیاد باشد دیگر آنها مردم را درک نمی کنند تا بتوانند مشکلات آنها را حل کنند.ماشین گران قیمت، خانه های بزرگ، سفرهای خارجی متعدد و ریخت و پاش های مسئولین پیام های منفی برای مردم دارد.عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان اینکه اشرافی گری در دولت آقای احمدی نژاد با شتاب بیشتری پیش می رود، گفت: از زمان آقای هاشمی اشرافی در میان مسئولان کم کم شروع شد و این روند ادامه پیدا کرد و در دوره آقای خاتمی هم ادامه پیدا کرد. در دولت آقای احمدی نژاد ابتدا شعارهای مردم پسند زیاد داده شد اما بعد از 5-6 ماه روند قبلی با شتاب بیشتری ادامه پیدا کرد و در حال حاضر نیز ادامه دارد.
این نوعی  تست  کردنی وپیش در آمد  بحران هسته ای و شکست مذاکرات هسته ای ناشی از عدم توقف غنی سازی اورانیوم وتحریم نفتی است و احتمالاً  شرایط حاد وجدی تر خواهد شد .  
علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته به منظور دیدار با مقامات قبرس به این کشور سفر کرده بود و امروز از آنجا به قزاقستان رفت. اما برخی رسانه های ترکیه ای مدعی شده اند صالحی برای مدت کوتاهی در قبرس بازداشت شده است.تابناک: علی اکبر صالحی، وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته به منظور دیدار با مقامات قبرس به این کشور سفر کرده بود و امروز از آنجا به قزاقستان رفت. اما برخی رسانه های ترکیه ای مدعی شده اند صالحی برای مدت کوتاهی در قبرس بازداشت شده است.  روزنامه «تودی زمان» ترکیه امروز ضمن انتشار گزارشی مدعی شده علی اکبر صالحی هنگام ورود به فرودگاه بین المللی «نیکوزیا» (پایتخت قبرس) به مدت کوتاهی بازداشت شده استبه نوشته این روزنامه، منبع این خبر، گزارشی است که توسط شبکه TRT ترکیه پخش شده و در آن ادعا شده صالحی به جرم اینکه نامش در لیست «اشخاص نامطلوب» اتحادیه اروپاست، در هنگام رسیدن به نیکوزیا توسط نیروهای امنیتی فرودگاه بازداشت شده استبر پایه این گزارش، دفتر ضدتروریسم فرودگاه، پس از اینکه وزارت خارجه قبرس و شخص وزیر خارجه این کشور وارد ماجرا شده اند، صالحی را آزاد کرده است. اقدام نیروهای امنیتی فرودگاه سبب بروز تنش هایی شده، اما با مداخله «اراتو کوزاکو مارکولی»، وزیر خارجه قبرس، مشکل برطرف شده است.  استدلال مقامات امنیتی این بوده که صالحی در لیست سیاه اتحادیه اروپا قرار دارد و تنها پس از صدور اجازه اختصاصی از سوی وزیر خارجه قبرس می تواند وارد این کشور شود. با این حال، مارکولی برای آن ها توضیح داده که نام صالحی در سال 2010 و پس از انتصاب به عنوان وزیر خارجه ایران، از لیست سیاه خارج شده است.  این گزارش می افزاید پس از این ماجرا، دولت قبرس به طور رسمی از ایران عذرخواهی کرده و دلیل رخ دادن این واقعه را «سوء تفاهم» و «عملکرد اشتباه» نیروهای امنیتی فرودگاه دانسته است.
آدرس غلط دادن آخوند جنایتکار حرفه ای محسنی اژه ای  که جزو آمران قتل های زنجیره ای می باشد . چون برای سفید کردن  کارنامه ی باندهای مافیایی نیروی انتظامی و پاسداران کودتا گر که مواد مخدر از مرز زمینی و آبی وارد کشور می کنند ، بلکه با حمایت دستگاه فاسد قضاییه ورئیس زندان ها مواد مخدر را بدرون زندان ها می برند . ولی اکنون تلاش کرده تا فقط کاسه کوزه بر سر ستاد مبارزه با مواد مخدرشکسته شود.
دادستان کل کشور با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: وقتی موادمخدر سازمان یافته دارد کشور را تخریب کرده و جوانان جامعه را به فنا می دهد باید سازمانی تمامی قسمتهای مرتبط مانند دادسراها، دادگاهها، وزارت اطلاعات، کمیسیونهای عفو، نیروی انتظامی و... را سازماندهی کند که متاسفانه ستاد این امر را انجام نداده است.مهر: دادستان کل کشور با انتقاد از عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: وقتی موادمخدر سازمان یافته دارد کشور را تخریب کرده و جوانان جامعه را به فنا می دهد باید سازمانی تمامی قسمتهای مرتبط مانند دادسراها، دادگاهها، وزارت اطلاعات، کمیسیونهای عفو، نیروی انتظامی و... را سازماندهی کند که متاسفانه ستاد این امر را انجام نداده استحجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنجشنبه در همایش دادستان های کشور با بیان اینکه امروز یکی از معضلات وجود مواد مخدر در کشور است گفت: متاسفانه با اینکه در همسایگی ما عمده مواد مخدر در حال تولید است بعد از اشغال کشورهای همسایه توسط ناتو این تولیدات به 10 برابر افزایش یافته و این برای کشور ما تهدید است.  وی افزود: قطعا توزیع و قاچاق و توسعه مواد مخدر در ایران جنبه سیاسی هم دارد. هر چند که در کنار این سیاستهای ضد ایرانی مافیا هم فعالیت می کنند. امروز هزاران جوان و زنان ما به سمت مواد مخدر روی آورده و بسیاری از آنها جان خود را از دست می دهند. امروز بر اثر همین مواد مخدر کانون خانواده دارد ضربه می بیند.  دادستان کل کشور اظهار داشت: امروز مواد مخدر سبب شده بسیاری از جرائم خشن در کشور رخ دهد. بسیاری از قتلها و قمه کشیها و چاقوکشی ها به دلیل همین استفاده از مواد مخدر صنعتی است. چطور ممکن است جوانی پدر خود را با اره سر ببردمحسنی اژه ای گفت: افرادی که چند سال با هم دوست و رفیق بودند یک مرتبه رفیق صمیمی خودش را قطعه قطعه می کند و بعد می فهمیم هر دو ساعاتی قبل شیشه مصرف کرده بودند. امروز شاهد هستیم که مواد مخدر صنعتی جوانهای ما را از تحصیل و کار و زندگی بازداشته است. برخی از خانواده های متدین و خوب جامعه دارند رنج می برنددادستان کل کشور ادامه داد: بدون تردید باید مجموعه ای از امکانات داشته باشیم تا بتوانیم با مواد مخدر مبارزه کرد. برای انجام این کار نیاز به شرایط و امکانات خاصی داریموی افزود: آقایان دادستانها با توجه به اهمیت مواد مخدر در کشور متاسفانه هنوز نظام پای کار نیامده است. ما منتظر حضور مجلس، دولت، قوه قضائیه، مردم، هنرمندان، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی بسیج، رسانه ها، رسانه ملی و... هستیم تا بیشتر از گذشته پای کار بیایند و اگر این کار را نکنیم در آینده ای دور پشیمان خواهیم شدمحسنی اژه ای خطاب به معاون وزیر اطلاعات گفت: امروز یک ترور در کشور اهمیت دارد یا فنا شدن جامعه توسط مواد مخدر؟ شما این همه هزینه و سرمایه انسانی به کار می برید تا تروری رخ ندهد ولی آیا این همه انرژی برای مبارزه با مواد مخدر به کار برده اید؟ وی افزود: آیا وزارت بهداشت در زمان بودجه نویسی به فکر تاسیس مراکز درمانی است؟ به راستی قبول نداریم که بالاترین آمار زندانیان ما مربوط به مواد مخدر است. قبول نداریم که سرقتهای خرد ناشی از مواد مخدر استمحسنی اژه ای گفت: اگر خودم مسئول دادستانی نبودم احساس مبارزه با مواد مخدر را نداشتم چون این خبر و خطر مواد مخدر به درستی به مسئولان منتقل نمی شوددادستان کل کشور با بیان اینکه رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر رئیس جمهور است گفت: آیا به راستی تمام خطرات مواد مخدر برای همه وزرا و مسئولان و استانداران ما تشریح شده استوی اظهار داشت: ما باید فکر و طرحی نو داشته باشیم و گذشته خودمان را ارزیابی کنیم. اگر امروز وقتی خطر را احساس می کنیم و به کارمان اعتماد نداشته باشیم شکست می خوریم. دادستانهای کشور بدانید اگر همین کار را نمی کردید وضعیت خیلی بد بود. نگویید ما داریم با معلول مبارزه می کنیمدادستان کل کشور گفت: وقتی یک جرم سازمان یافته است آیا ما هم سازمان یافته کار می کنیم؟ آیا دادسراها و دادگاههای ما سازمان یافته در مبارزه با مواد مخدر کار می کنند؟ یا دادسرا و نیروی انتظامی ما در یک جهت است؟ آیا کمیسیون عفو ما با سایر دستگاههای مرتبط با این موضوع هماهنگ است؟ چه کسی باید اینها را سازمان بدهد. این وظیفه ستاد مبارزه با مواد مخدر است که هم خطر را گوشزد کند و هم این مسائل را ساماندهی و سازماندهی کند تا سازمان یافته جلو برویم.