گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 6 تیر 91
ميني ماينر ! (گفت و شنود)
گفتم : برای چه سربازجوی زیادی مشنگ؟ مدعیست ترکیه و ناتو با سوریه نمیکنه جنگ
گفت : سربازجو زنجیری ومجنون ،  یاد نموده چگونه با هم تصادف کردند2 کامیون ؟
اما 2 کیلومتر آن طرف تر بر روی زمین ،یک مینی مانیز ، از ترس قاطی کرد روغن وبنزین
برای همین  سربازجوی زندان اوین ، زرد کرده وقاطی ،هذیان گفته این چنین
گفت: سوريه با سرنگون كردن جت جنگنده تركيه به رجزخواني ها و حمايت هاي اردوغان از تروريست ها پاسخ محكمي داد.
گفتم: اردوغان ابتدا اعلام كرد كه اين هواپيما در آسمان تركيه در حال پرواز بوده ولي وقتي متوجه شد با اين ادعا، انتظار آن است كه به سوريه حمله كند و توان آن را ندارد، اعلام كرد در فضاي بين المللي پرواز مي كرده! اما يخ اين ادعا هم نگرفت و حالا به ناتو شكايت كرده.
گفت: عربستان و قطر را بگو كه قبل از اين ماجرا چقدر عليه سوريه رجز مي خواندند و حالا انگار خاك مرگ به دهانشان پاشيده اند.
گفتم: چه عرض كنم؟! دو تا كاميون با هم تصادف كرده بودند، يك «ميني ماينر» دو كيلومتر آن طرف تر، از وحشت روغن و بنزين قاطي كرده بود و مثل بيد مي لرزيد!
گفت : سربازجو مثل اعدام سکینه آشتیانی، دفاع کرده از سوریه  دردروغ نامه  کیهانی
گفتم : برای چه سربازجو؟ این شیوه  را کرده رو
گفت : سربازجو با ژست و ادعای پاسداری  از رئیس جمهور سوریه کرده  جانبداری
پدافند سوریه اف-4 ترکیه کرده سرنگون، سربازجومثل رهبر از ترکیه داره دلی پرخون
برای همین سربازجو ساخته داستان ،   تا چرند گفوید  به ترکیه وقطر و عربستان
گفتم : برای چه سربازجوی زیادی مشنگ؟ مدعیست ترکیه و ناتو با سوریه نمیکنه جنگ
گفت : سربازجو زنجیری ومجنون ،  یاد نموده چگونه با هم تصادف کردند2 کامیون ؟
اما 2 کیلومتر آن طرف تر بر روی زمین ،یک  مینی مانیز ، از ترس قاطی کرد روغن وبنزین
برای همین  سربازجوی زندان اوین ، زرد کرده وقاطی ،هذیان گفته این چنین