گزیده خبر های 6 تیر 91 – قسمت -4
جهت اطلاع
 فراموش نشده که چه فریاد های توخالی وشعاری اشغال لانه جاسوسی دولت فخیمه انگلیس در تهران  زده شد و کلی سر وصدا برپا کرد و در بازار مکاره خط ونشان وتهدید ها علیه ی ا رباب دولت فخیمه انگلیس کشیده شد .اما اکنون از موضع ضعف والتماس پیام وپسغام برای ایجاد رابطه به ارباب داده می شود . اکنون هم فاش شده است  که در پشت صحنه چه خبر است و درون باغ سفارت دولت فخیمه در تهران چه می گذرد؟
* يك منبع آگاه از برگزاري مراسم و مهماني‌هاي پرسرو صدا در باغ سفارت انگليس در تهران خبر داد. به گزارش خبرگزاري مهر، اين منبع آگاه گفت: اخيراً باغ سفارت انگليس با برگزاري ميهماني‌هاي پر سر و صدا و پارتي آسايش را از ساكنان اين منطقه گرفته است. وي گفت: اين باغ با گردهم آوردن افراد اقدام به برگزاري ميهماني‌هايي مي‌كند كه در منازل اطراف سر و صداي آنها شنيده مي‌شود. وي گفت بسياري از ساكنان محلي مجبور هستند تا پنجره‌هاي خود را ببندند تا از سرو صداي ايجاد شده در اين باغ در امان بمانند.
شکست اکثر واحد‌های نساجی‌های کشور از جمله گیلان شده است.20 واحد بزرگ صنعتي قزوين در آستانه تعطيلي
ایرادی ندارد زیرا که علی خامنه ای وحامیانش و پاسداران کودتا گر مدافع دست یابی به سلاح هسته ای بازهم بیشتر  مدعی  می شوند که تحریم ها اثر ندارد
دبير اجرايي خانه كارگر قزوين اعلام كرد: بيش از 20 واحد بزرگ صنعتي در استان قزوين به جهت تعهد شكني دولت در پرداخت يارانه بخش توليد، در پي اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها در آستانه تعطيلي قرار دارند. "عيد علي كريمي" در اين زمينه به ايلنا گفت: واحدهاي توليدي فرنخ، ناز نخ، پوشينه باف، لامپ الوند و... به جهت افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي و عدم حمايت‌هاي دولت، دچار بحران شده‌اند و كارگران اين واحد‌ها در بلاتكليفي به سر مي‌برند. به گفته وي با تعطيل شدن واحد‌هاي توليدي كارگران به جهت اينكه از حداقل امكانات معيشتي محروم هستند بيشترين زيان را خواهند ديد. اين فعال كارگري در قزوين يكي از مشكلات بنگاه‌هاي اقتصادي و صنعتي كشور پس از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را تامين منابع مالي دانست و گفت: متاسفانه تحولات و تغييرات در شرايط كلان اقتصادي كشور به گونه‌اي صورت مي‌گيرد كه بنگاهاي اقتصادي نمي‌توانند خود را با اين شرايط وفق دهند و همين امر باعث شده است كه نتوانند براي آينده خود تصميم قطعي بگيرند. كريمي با يادآوري تعهد دولت در خصوص پرداخت 30 درصد از مجموع درآمدهاي هدفمندي يارانه‌ها به بخش توليد، اظهار كرد: وعده‌هاي دولت در خصوص حل مشكلات واحدهاي بحران‌زده كه همراه با اولين سفر استاني هيئت دولت به استان قزوين مطرح شده بود هنوز به نتيجه‌اي نرسيده است
تجمع كارگران كارخانه ريسندگي خاور گيلان  "ضعف مدیریتی باعث تعطیلی کارخانه نساجی خاور شد"
این خبر هم مرتبط با خبر قبلی می باشد . زیرا که جزو پیآمدهای سیاست دفاع از پروژه ی هسته ای وتلاش برای دست یابی به سلاح هسته ای حاکمان ایران  و به استقبال تحریم ها رفتن است که محصول چنین سیاست شوم اقتصاد و  ایران  کن موجب شده است تا که رشد واردات رشد تورم وگ رانی وگسترش فقر را بهمراه داشته باشد . در ادامه تعطیلی کار خانه ها وواحد های تولیدی واخراج کارگران وبیکار شدن شان را در پی دارد.
ایلنا: دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان اعلام کرد: کارخانه ریسندگی خاور گیلان یکی از بهترین کارخانه‌های ریسندگی کشور طی چند سال اخیر به جهت خصوصی سازی دچار مشکل شده است.محمد یعقوبی در گفت گو با خبر نگار ایلنا در خصوص مشکلات این واحد تولیدی اظهار داشت: کارخانه ریسندگی خاور در چند سال گذشته ۴۰۰ کارگر داشت که به واسطه سیاستهای خصوصی سازی دولت این واحد تولیدی نیز به بخش خصوصی واگذار شدو باشروع مشکلات خود هم اکنون با حداقل ظرفیت نیروی کارتعطیل شده است.او با اشاره به اینکه واگذاری واحد‌هاي تولیدی به بخش خصوصی بدون نظارت وكار کار‌شناسی صورت گرفته است تصریح کرد: ضعف مدیریتی باعث شد این کارخانه عظیم دولتی به یک واحد تعطیل شده و بدون تولید مبدل شود.این فعال کارگری بر بررسی سوابق کاری متقاضیان خصوصی واحدهای دولتی تاکید کرد و خاطرنشان كرد: مسئولان استانی گیلان بدون توجه به سوابق کارفرمای بخش خصوصی، کارخانه نساجی خاور را به بخش خصوصی واگذار کردند که در ‌‌نهایت بدون توجه به هشدارهای مسئولان کارگری استان امروز ما شاهد بلاتکلیفی تعداد زیادی از کارگران این کارخانه ودریافت نکردن حقوق وسایر مطالباتشان هستیم.او مدعي شد: کارفرمای کارخانه خاور با‌‌ رها کردن بیش از ۴۰۰ کارگر قراردادی طی چند سال گذشته و عدم پرداخت مطالبات آنان به بهانه نداشتن منابع مالی در حقیقت می‌خواسته است از دولت تسهیلات مجدد دریافت کند. یعقوبی با بیان اینکه متاسفانه ما امروز هم شاهد تجمع این کارگران هستیم اذعان داشت: ضعف مدیریتی؛ واردات بی‌رویه باعث  بیکاری شده است .
 خبرگزاری فارس بار دیگر خبر ساختگی منتشر کرد.گفت وگو رییس جمهوری منتخب مصر با سایت فارس تكذیب شد
عجیب است که با وجود اینکه زیرآب  خبرگزاری گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بطور شفاف از سوی محمد مرسی زده شده است .چونکه با شیوه ی سرپل خر بگیری یقه یا افسارش گرفته و کشیده شده است که چگونه دروغ گزارش داده است  .ولی همچون رهبر ولی فقیه مگر از رو می رود ودست از دروغ های بزرگ تر گزارش دادن بر می دارد؟  جالب است که روشنگری هم از سوی خبرگزار رقیب یعنی ایرنا بازتاب داده شده است .
ایرنا  : سخنگوی رییس جمهوری منتخب مصر با صدور بیانیه ای هرگونه مصاحبه 'محمد مرسی' با خبرگزاری 'فارس'‌ (نزدیک به سپاه) را پیش یا پس از اعلام نتایج انتخابات، تكذیب كرد.به گزارش ایرنا، این سخنگو امروز دوشنبه اعلام كرد كه این مصاحبه در اصل انجام نشده و به همین دلیل نباید درباره آن اظهار نظر كرد و در پاسخ اقدامات مناسب اتخاذ خواهد شد.خبرگزاری 'فارس' امروز (دوشنبه) خبری مبنی بر مصاحبه با 'محمد مرسی' رییس جمهوری منتخب مصر منتشر كرد.بر اساس این گزارش بخش هایی از این مصاحبه كه در خصوص روابط راهبردی با ایران و منتفی دانستن سفر مرسی به عربستان است، جنجال زیادی در رسانه های مصری و دیگر كشورهای عربی برپا كرده است.خبرگزاری فارس فایل صوتی این مصاحبه را نیز منتشر كرده است كه گفته می شود صدای محمد مرسی نیست و این اقدام نیز محكوم شده است.
ورود ۴ کشتی مین روب آمریکایی به خلیج‌فارس
بدون شک اعزام اینگونه کشتی ها به منطقه هدفمند است و مرتبط به پیش بینی و آماده سازی جنگ دارد .چونکه ارتباط با عدم توقف غنی سازی اورانیوم از سوی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی جنگ اروز وبحران آفرین ایران دارد
فارس : نیروی دریایی آمریکا با صدور بیانیه‌ای از رسیدن چهار کشتی مین یاب این کشور به خلیج فارس با هدف تقویب حضور ناوگان دریایی آمریکا در منطقه و تضمین امنیت مسیرهای حمل و نقلی آبی در خلیج فارس خبر داد.به گزارش خبرگزاری 'رویترز'، در شرایطی که یکی از فرماندهان نظامی ایران امروز گفت که احتمال بسته شدن تنگه هرمز جهت دفاع از منافع ایران وجود دارد،‌ نیروی دریایی آمریکا از رسیدن چهار کشتی مین روب به خلیج فارس با هدف تقویت ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا و تضمین امنیت مسیرهای حمل و نقلی در این منطقه خبر داد.بر اساس این خبر، چهار کشتی مقابله با مین موسوم به ' MCM' روز شنبه به خلیج فارس رسیدند و قرار است که به مدت 7 ماه در منطقه عملیاتی که شامل خلیج فارس، خلیج عمان، دریای سرخ و همچنین بخش هایی از اقیانوس هند می شود، به کار گرفته شوند؛ در ادامه این خبر آمده است که این منطقه عملیاتی شامل دو منطقه گلوگاهی و حمل و نقل حیاتی دیگر شامل کانال سوئز و تنگه باب المندب در میانه راس جنوبی یمن و آفریقا نیز می شود.نیروی دریایی آمریکا اواخر روز گذشته با صدور بیانیه ای اعلام کرد: کشتی های مین روب موسوم به ' MCM' به منظور تضمین جریان امن و ادامه دار ترافیک دریایی در آب راه های بین المللی، به همراه نیروهای ائتلافی عملیات می کنند.این خبرگزاری گزارش داده است که تنش ها میان ایران و غرب درباره برنامه هسته ای ایران نگرانی ها درباره احتمال اقدام ایران در مسدود کردن تنگه هرمز به عنوان مسیر حیاتی جریان اقتصاد جهانی را افزایش داده است؛ ایران تهدید کرده است که در صورت اجرایی شدن تحریم های تحمیل شده از سوی غرب بر صنعت نفت این کشور و ممنوعیت صادرات نفت ایران از اول ژوئیه سال جاری، اقدام به بستن تنگه هرمز خواهد کرد.علاوه براین، 'احمدرضا پوردستان' فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که احتمال دارد ایران از نفوذ خود در تنگه هرمز برای دفاع از منافعش استفاده کند.