دستگيري 170 تن از اراذل و اوباش محلات تهران
مگر امکان پس از 33 سال که اراذل واوباشان حکومت می کنند ادعای مبارزه با اراذل اوباش داشت؟ مگر این ا دعا جز ترفند سیاست خفقان و رعب و وحشت در جامعه می باشد وضرب وشتم کردن پرورش یافتگان همین رژیم اراذل و اوباشان می باشد تا از طریق جامعه انفجاری کنترل شود.
فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام اجرايي شدن مرحله سوم طرح برخورد با اراذل و اوباش پايتخت گفت: با انجام هماهنگي هاي قضايي اين افراد كه اقدام به عربده كشي، مزاحمت براي نواميس، خفت گيري و شرارت در محلات كرده بودند، در سطح محلات گردانده مي شوند.سردار حسين ساجدي نيا صبح دوشنبه در تشريح عمليات بزرگ دستگيري اراذل و اوباش پايتخت گفت: در راستاي انجام سلسله طرح هاي ارتقاي امنيت محلات، شب گذشته مرحله سوم از طرح دستگيري و برخورد با اراذل و اوباش پايتخت اجرايي شد.وي با بيان اينكه در اين طرح 170 تن از اراذل و اوباش پايتخت كه جملگي داراي پرونده و سابقه شرارت و ناهنجاري بودند، دستگيري شدند گفت: اين عمليات بزرگ توسط تمامي پليس هاي تخصصي فرماندهي انتظامي پايتخت در سطح تهران اجرا شد.ساجدي نيا با بيان اينكه اراذل و اوباش دستگير شده به همراه پرونده متشكله در اختيار مقام قضايي قرار خواهند گرفت، گفت: اميدواريم با حكم مناسبي كه براي اين افراد در نظر گرفته مي شود شاهد باشيم تا بار ديگر اين افراد دست به اعمال مجرمانه و شرارت نزنند.ساجدي نيا همچنين با تاكيد بر اينكه اجراي طرح هاي امنيت محلات ادامه خواهد داشت گفت: افراد دستگير شده كه اقدام به عربده كشي، مزاحمت براي نواميس، خفت گيري در سطح محلات، شرارت و غيره كرده بودند با هماهنگي قضايي در محلات گردانده خواهند شد.فرمانده انتظامي تهران بزرگ در ادامه از كشف نزديك به يك تن مواد مخدر در حوزه شهر تهران و استان قزوين خبر داد و گفت: در اين راستا دو تن از عاملان اصلي اين باند نيز دستگير شدند.ساجدي نيا با بيان اينكه تعدادي اسلحه گرم نيز از اين قاچاقچيان كشف و ضبط شده است گفت: در ماه هاي اخير در حوزه پليس مبارزه با مواد مخدر، طرح هاي زيادي اجرايي شد و قول مي دهم با انجام طرح هاي مختلف بتوانيم وضعيت مناسبي در حوزه مبارزه با مواد مخدر در شهر تهران ايجاد كنيم كه اين مهم نيازمند همكاري سازمان هاي ديگر است.به گفته ساجدي نيا اين مواد مخدر در يك مرحله عمليات پليسي كشف و قاچاقچيان قصد داشتند كه اين مواد را در سطح شهر تهران و استان هاي همجوار توزيع كنند.
تا کنون گزارش از غرق شدن در دریای خزر می شده است . به نظر می رسد ه دامنه امنیت در کشور مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان به سواحل جنوب کشور هم  گسترش یافته است .
قشم- خبرنگار كيهان:جوان قشمي كه به همراه اعضاي خانواده اش براي تفريح به سواحل قشم رفته بود به درون آب هاي خليج فارس سقوط كرد و جان باخت.جواد هاشمي 28 ساله اهل بندرعباس و ساكن قشم كه به همراه پدر و خواهران و دامادهاي خود براي تفريح به كنار دريا رفته بودند به هنگام شنا به علت ناآشنايي با فن شنا در آب هاي خليج فارس فرو رفت و جان خود را از دست داد
این مرگ مشکوک است .چون هم جوان است . هم کوهنورد بوده است که برای زیره چینی رفته بود . همچنین گفته شده که وی به همراه دوستان خود رفته بود که پرت می شود .چگونه دوستان وی پس از پرت شدن کمکش نکردند؟
رئيس هلال احمر مهريز، علت مرگ جوان كوهنورد مهريزي را ضربه شديد به جمجمه اعلام كرد.محمدرضا دهقاني زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در مهريز اظهار داشت: روز دوشنبه جوان مهريزي كه براي چيدن زيره به كوه هاي منطقه آدروشك رفته بود، ناپديد شد.نيروهاي امدادي و كوهنوردان جمعيت هلال احمر اين شهرستان پس از ساعت ها تفحص بالاخره دوشنبه شب جنازه اين جوان را در كوه هاي صعب العبور آدروشك كشف كردند.وي گفت: اين جوان كه اهل روستاي منشاد بوده به همراه دوستان خود از كوه هاي مجاور براي چيدن زيره به ارتفاعات آدروشك آمده بود كه پس از پرت شدن از كوه در چاله اي واقع در ارتفاعات افتاده و دچار شكستگي شديد در ناحيه زانو و ضربه در ناحيه سر و جمجمه شده است.دهقاني زاده افزود: تلاش نيروهاي امدادگر هلال احمر براي انتقال جسد اين جوان با استفاده از چهار پا آغاز شده است.آدروشك يكي از مكان هاي تفريحي شهرستان مهريز است كه در فاصله 93 كيلومتري اين شهر قرار دارد.
بعد از "استقبال مردم از جمع آوری دیشهای با شربت و شیرینی از پلیس"خبرگزاری فارس: والدین از گشت‌های ارشاد راضی‌اند!
 
داستان چوب وپیاز یعنی همین . زیراوقتی  پلیس سرکوبگر نماینده مردم می شود واز سوی مردم ن نقل قول می کند که مردم نه موافق  با شبیخون نیروی انتظامی به بالا رفتن از دیوار خانه ها وجمع آوری بشقاب های ماهوره ای هستند ، بلکه برای پلیس هورا می کشند وشیرینی  هم پخش   می کنندد .ولی عجیب است که چرا همین مردم تلاش می کنند تا  بشقاب ماهواره ای تهیه کنند؟ البته اصطلاح راضی بودن مردم چاشنی شده است تا پاسخگوی نارضایتی دولت ورئیس جمهور با اینگونه اقدامات با شد.
خبرگزاری فارس در گزارشی درباره گشت های ارشاد، ضمن مطرح نقدهایی کمرنگ به این طرح از زبان مصاحبه شوندگان، مدعی شد که “درصد کثیری از مردم و والدین از اجرای این طرح احساس رضایت می کنند.”به گزارش کلمه ، مقاله مذکور با این جملات جالب توجه آغاز شده که “پوشش عمومی جامعه به خصوص قشر جوان این روزها ارتباط تنگاتنگی با نیروی انتظامی و نیروهای موسوم به گشت ارشاد برقرار کرده است” و سپس در ادامه آن، این نهاد امنیتی را پرکارتر از روزهای قبل توصیف کرده و آورده که “هر روز شاهد پر و خالی شدن خودروهای گشت از جوانانی هستیم که هنوز ظاهراً هنجارهای جامعه را نشناخته‌اند.”این رسانه وابسته به سپاه پاسداران، همچنین از قول یک استاد دانشگاه نوشت: “طرح گشت ارشاد طرح خوبی است ،اگر با آرامش بیشتر و با خشونت کمتر اجرا شود”!! و همچنین گزارش داد: “خانواده های بسیاری رضایت خود را در ارتباط با این طرح بیان داشته اند و یادآور شده اند که گشت ارشاد به اهداف خود تا حدودی دست یافته و اگر جامعه امروز را با چند سال پیش مقایسه کنیم می بینیم که جوی آرام حاکم شده است و در صورت حمایت مسئولان فرهنگی و رسانه ملی موفقیت بیشتری را هم شاهد خواهیم بود.”این گزارش که به نظر می رسد با تاکید بر رضایت والدین از عملکرد گشت ارشاد، تلاش کرده محیط جامعه و شهر را به مدرسه شبیه‌سازی کند، بیشترین نقد را متوجه متولیان فرهنگی کشور دانسته که از نیروی انتظامی عقب افتاده اند و پا به پای این نیرو در حوزه عفاف و حجاب تلاش نمی کنند.جمع آوری ماهواره با شیرینی تابناک
ولایتی : فضای پارک‌ها برای قشر مذهبی ناامن است!
این هم منقلی و فامیل ولی فقیه  گویا خالی بندی کرده است که در زمین فوتبال  پایش آسیبد یده که عصا زیر بغل شده است . به نظر می رسد که حالش توی پارک گرفته شده که اکنون فاش ساخته پارک ها برای قشر خاص نا امن شده است. ضمن اینکه پیام سرکوب از سوی نیروی انتظامی داده است .
 علی‌اکبر ولایتی فضای پارک‌ها برای قشر مذهبی ناامن توصیف کرد.به گزارش  فارس، جلسه کارگروه مدیریت کلان دستگاه‌های فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی سه‌شنبه ۳۰ خردادماه به ریاست علی‌اکبر ولایتی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.در این جلسه که به ادامه پی‌گیری موضوع پیوست فرهنگی طرح تفصیلی و جامع شهر تهران اختصاص داشت، ‌ولایتی طی سخنانی گفت: متاسفانه فضاهای فرهنگی در شهرهای ما، مانند پارک‌ها برای قشر مذهبی ناامن است و به‌علت کم‌توجهی دستگاه‌های مختلف به فرهنگ دینی از این منظر ضربه خورده‌ایم.عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: مدیریت شهری باید برای ایجاد محیط مناسب فرهنگی و مذهبی، اعم از مساجد و... احساس مسئولیت کند.عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود:‌ هنوز در شهرهای غربی مانند پاریس و واشنگتن علی‌رغم حاکمیت چند قرن سکولاریسم،‌ کلیساها نماد اصلی شهرها هستند و این برای ما باید الگو باشد تا در حاکمیت دینی مساجد نماد شهرهای ما شوند.
خانه مطبوعات بوشهر منحل شد
وقتی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی  و حزب  مشارکت اسلامی  وخانه ی سینما منحل وغیر قانونی نامیده شده است . برای چه باید خانه مطبوعات بو شهر منحل نشود؟
دادگاه تجدید نظر استان بوشهر رای به انحلال خانه مطبوعات بوشهر داد.بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اين راي در پي اعتراض اين تشكل صنفي به حكم پيشين شعبه دوم دادگاه عمومي بوشهر درباره انحلال خانه مطبوعات صادر شده است.انحلال خانه مطبوعات بوشهر در پی ممانعت مسئولین آن در قبال حضور نمایندگانی از استانداری در این تشکل صنفی صورت گرفت.خانه مطبوعات بوشهر از سال ۱۳۸۳ فعالیت صنفی خود را با عضویت نزدیک به ۲۰۰ نویسنده، خبرنگار، مدیران و کارکنان نشریات محلی بوشهر آغاز کرد، اما با افزایش فشارهای وارده، ابتدا مکان اهدایی به آن در عمارت تاریخی گلشن توسط میراث فرهنگی بازپس گرفته شد و سپس اقداماتی برای حذف آن آغاز گردید.یک خبرنگار خوزستانی به هرانا گفت: " انحلال خانه مطبوعات بوشهر در حالی صورت گرفته است که تلاش ها برای احیای خانه مطبوعات خوزستان نیز با مخالفت جمعی از رسانه های اصولگرای این استان همراه شده است و مذاکرات آن بی نتیجه ماند."