گزیده خبرهای 6 تیر 91- سمت -5
احمدی‌نژاد درهمایش سراسری قوه‌قضاییه : مبادا ارزش‌های انقلاب به بهانه حفظ نظام به حاشیه برود / برگزاري تجمعات جز حقوق مردم است/ شکنجه ممنوع است!
موضع گیری رئیس جمهور احمدی نژاد گذشته از بیان اینکه دامنه ی اختلافات دولت با دو اخوی لاریجانی ها را برجسته کرده است که یکی  رئیس انتصابی دستگاه فاسد قضاییه و دیگری رئیس تشریفاتی بازارمکاره است که چگونه این تضاد حاد وجدی تر شده است .از سوی دیگر تلاش کرده است تا این پیام را  به مردم منتقل کند که نه نقشی در طرح های سرکوبگرانه ی نیروی انتظامی و گشت ارشاد وپاسداران کودتا گر تعقیب واجرا می شود نه اینکه ندارد ، بلکه مخالف هم می باشد . چونکه وی  به جای سرکوب وسانسور خواهان مجوز  محدودیت عدم تجمعات اعتراضی نا راضیان می باشد. بتابراین مشخص است این چنین توپ را وارد زمین ولی فقیه وحامیانش شوت کردن دارای واکنش های اعتراضی خواهد بود .ا
ایلنا:  محمود احمدی‌نژاد پیش‌از ظهر امروز در همایش سراسری قوه قضاییه که در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی در حال برگزاری است، گفت: بدون تردید آیت الله شهید بهشتی نقش برجسته‌ای در بنیان‌گذاری نظام قضائیه جمهوری اسلامی داشته و نقش ایشان در تدوین قانون اساسی بر کسی پوشیده نیست.احمدی‌نژاد با تاکید براینکه ملت ایران همه ماموریت‌های خود را به خوبی انجام داده و هیچ کوتاهی نکرده است، اظهار کرد: این مناسبت‌ها برای این است که ما مسئولیت خطیر انقلابی خود را یادآوری و وضعیت خود را با آن ارزش‌ها مقایسه کنیم.وی با تاکید براینکه ما باید خود را با اصل انقلاب مقایسه کنیم، گفت: انقلاب برای انقلاب و یا حکومت برای حکومت و یا جابه جایی در قدرت و چهره‌ها نیست. که این در نقطه مقابل حقیقت انقلاب است اصل حکومت برای برپایی عدالت و احقاق و صیانت از کرامت و ترویج پاکی و یگانگی است و بدون تردید رضایت مردم به معنای مشروعیت نظام‌است، اگر حکومت به عدالت نینجامد به گفته امام‌علی از عطسه بز پایین‌تر است.احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: زمان بود که افرادی شبانه روز و حتی اضافه كار می‌کردند و حقوق نمی‌خواستند، زمانی بود که پارتی بازی تبلیغات پرخرج براری رسیدن به مناصب حکومتی ضد ارزش بود و با مشاهده تبعیض و تضییع حقوق فریاد‌ها بلند می‌شد. مبادا این ارزش‌ها با توجیه‌های بی‌پایه حتی تحت عنوان حفظ نظام در حاشیه قرار گیرد، چراکه حفظ نظام مکتبی و زنده نگه داشتن آن، پایبندی به‌‌ همان ارزش‌ها است.وی با تاکید براینکه نمی‌توان خدا را فریب داد و یا به خاطر ملاحضاتی او را ساکت کرد، گفت: خداوند با کسی خویشاوندی ندارد و تضمین‌های او صرفا در رعایت موازین، اصول و حرکت در مسیر درست است.احمدی‌نژاد  در ادامه سخنان خود به برخی از حقوق ملت در قانون اساسی اشاره کرد و گفت: از جمله این موارد اداره‌کشور با اتکا به آرای عمومی، اجازه برگزاري تجمعات به مردم به شرط آنکه مخل مبانی اسلامی نباشد، هیچ کس را نمی‌توان دستگیر کرد مگر با حکم قانون، ممنوعیت شکنجه برای گرفتن اقرار و اصل برائت می‌باشد.به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد پس از سخنرانی خود اجلاس را در حالی که روسای دو قوه دیگر هنوز سخنرانی نکرده بودند ترک کرد
10 میلیون ایرانی درگیر معضلات موادمخدر هستند
مگر امکان دارد که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی در زمینه ی مرگ ومیر جاده های کشورو محکومیت مستمر نقض حقوق بشرر تبه ی بی نظیر اولی داشته باشد .همچنین مصرف مواد مخدر مقام دوم و مصرف تریاک مقام  جهانی داشته باشد ولی حاصل 33 سال مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ومعتادین واعدام های بیشمار آمار معتادن یا در گیر معضلات مواد مخدر به 10 میلیون وبیشتر نرسد؟
خبر آنلاین : معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پوشش بیمه ای تمامی معتادان کشور خبر داد و گفت: بالغ بر 10 میلیون نفر در کشور درگیر معضلات موادمخدر هستند.سید عبدالله عمادی در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که روز دوشنبه در تالار امام جواد وزارت بهداشت برگزار شد، افزود: یکی از وظایفی که در این معاونت تعریف شده است حمایت از درمان معتادان از جمله حمایت‌های جسمی، روانی، اجتماعی و حقوقی است.وی گفت: با توجه به حمایت اجتماعی در کنار سایر ابعاد حمایت از زمان آغاز درمان اعتیاد و پس از آن اهمیت ویژه‌ای دارد و این معاونت تأکید بخصوصی به حمایت از زمان آغاز درمان دارد.عمادی ادامه داد: با توجه به اینکه بر اساس آمارها 2 میلیون نفر معتاد در کشور وجود دارد و اگر هر فرد را در یک خانواده 5 نفره ضرب کنیم آماری بالغ بر 10 میلیون نفر درگیر مواد مخدر هستند یعنی به طور غیر مستقیم 8 میلیون نفر از جمعیت کشور دچار معضلات و مشکلات اعتیاد هستند. 
..آغاز ساخت درمانگاه 18 طبقه در کربلا !
اگر چنانچه کار خانه ها یکی پس از دیگری تعطیل وکار گران اخراج و بیکار می شوند ودر شرایط طاقت فرسا بسر می برند . در عوض اینگونه در مانگاه ها در کربلا ساخته می شود .چون در راستای دفاع از گسترش حاشیه امنیتی برون مرزی  پروژه ی هسته ای و بالا بردن ظرفیت چانه زنی هسته ای در مذاکرات است .
معاون مرکز پزشکی حج و زیارت از آغاز ساخت درمانگاه 18 طبقه قمربنی هاشم در کربلای معلی خبر داد. علی حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز پروژه ساخت درمانگاه 18 طبقه در کربلای معلی خبر داد و افزود: تلاش می کنیم کلنگ این طرح بزرگ در نیمه شعبان با حضور مسئولان هلال احمر ایران و عراق و مرکز پزشکی حج به زمین زده شود.وی افزود: اعتبار اجرای این طرح 5 میلیارد تومان است که 2 میلیارد آن توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات و 3 میلیارد آن توسط هلال احمر تامین شده است. همچنین مشکل حقوقی مالکیت زمین و ملک این درمانگاه میان هلال احمر ایران و عراق برطرف شده است.به گزارش خبرنگار مهر، این درمانگاه توسط پیمانکاران ایرانی ساخته می شود. پیش از این دولت عراق در مورد مالکیت زمین درمانگاه با هلال احمر ایران وارد بحث شده بود. عراقی ها می گفتند باید مالکیت زمین درمانگاه برای طرف عراقی باشد.
قرارگاه خاتم الانبيا (متعلق به سپاه) برای اجرای پروژهای خود با مشکل جدی تامين اعتبار روبرو شد
ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران کم غارتگری می کنند وتسلط بر شرکت مخابرت دارند  و چنگ وزارت نفت انداخته اند .همچنین از طریق انعقاد قرار دادهای میلیاردی با دولت که زائده اش بسیج را هم شریک کرده اند . اما اکنون چون رابطه ولی فقیه با رئیس جمهور ودولت شکرآب شده است .چون مرتبط به اختلاف وجنگ قدرت وثروت دارد . برای اینکه پاسداران کودتا گران فشار بر دولت ورئیس جمهور آورد پیمانکارانش  از موضع طلبکارانه چنین دبه در آورده تا باج گیری بیشتری کنند.
گرگان - ایلنا: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: در حال حاضر پروژه نرماب چهل چای به عنوان بزرگ‌ترین سد خاکی در استان گلستان، مطابق انتظارات با روند رو به رشدی روبرو است و به خوبی در حال پیشروی است.به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، ابوالقاسم مظفری شامگاه یکشنبه در دیدار با استاندار گلستان با اشاره به نیاز پروژه‌ها به نقدینگی، گفت: از جمله مسائلی که در چند سال اخیر با آن مواجه هستیم تامین اعتبار پروژه‌ها است که امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم، این مسئله حل و اعتبار مورد نیاز سایر پروژه‌ها از جمله پروژه نرماب نیز تامین شود.فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ضمن ابراز امیدواری افزود: امسال حدود ۲۸۰ پروژه جزو طرح مهر ماندگار وزرات نیرو است که قرار است حدود ۳۰ طرح مهم زیربنایی در کشور توسط این قرارگاه به اتمام برسد
فقط در حکومت اسلامی ایران رادان: مردم می‌توانند از بدحجاب‌ها عکس بگیرند تا پلیس پیگیری کند
سیاست منسوخ وفراموش شده ی خمینی شیاد که اوایل انقلاب فتواد داد که اعضای خانواده ها به خصوص دانش آموزان باید گزارش کنند که اعضای خانواده ها چه می کنند .به ویژه پدران ومادران چه می پوشند ونگاه می کنند .اکنون مزدور سر گزمه رادان که جزو مجرمان اصلی جنایت علیه ی بشریت بازداشتگاه کهریزک 88 است به وصیت خمینی شیاد رجوع کرده که چنین توصیه ی جاسوسی کرده است؟
روزنامه دنیای اقتصاد : روز گذشته سردار رادان، جانشين فرمانده نيروي انتظامي در نشستی مطبوعاتی منحصرا به موضوع طرح عفاف و حجاب پرداخت وعملکرد نیروی انتظامی را در این باره مورد تشریح قرار داد.احمدرضا رادان در این کنفرانس، علاوه بر تاکید بر ادامه اجرای طرح امنیت اخلاقی و البته شدت اجرای آن در فصل تابستان از دستگاه‌هایی که متولی امر عفاف و حجاب در جامعه هستند و «علاوه بر اینکه به وظایف خود عمل نمی‌کنند، از ناجا انتقاد هم می‌کنند» گلایه کرد و گفت: با این حال پلیس در اجرای طرح ناملایمات را به جان خریده است.رادان به برخی طرح‌های جدید در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی هم اشاره کرد که از جمله این طرح‌ها برخود با کشف حجاب در اتومبیل‌های شخصی است. به گفته جانشین رییس پلیس کشور، مردم می‌توانند از سرنشینان بدحجاب خودروها عکس بگیرند و پلیس هم این موارد را مورد بررسی قرار می‌دهد. برخورد با شرکت‌های خصوصی که زنان بدحجاب در استخدام آنها هستند هم از دیگر برنامه‌های جدید پلیس است. به اعتقاد رادان شرکت‌های خصوصی حق ندارند به نام خصوصی هرکاری که می‌خواهند انجام دهند و پلیس هم اجازه نخواهد داد که با زنان به عنوان کالا برخورد شود. او همچنین به سایر طرح‌هایی که همچنان در حال اجرا هستند مثل برخورد با نا امنی در تفرجگاه‌ها اشاره کرد و گفت که افراد بدحجاب در اماکن تفریحی ایجاد نا امنی می‌کنند. 
روسیه دو ایرانی را که قصد سفر غیرقانونی به ژاپن داشتند، به ایران تحویل داد
این اقدام کثیف روس ها آنسوی معادله ی کثزف از توبره وآخور خوردن روس ها می باشد .همچنین برای ماستمالی کردن سفر پوتین به اسراییل است که حاکمان ایران مدعی اند می خواهند نابودش کنند.
  خبرگزاری «ریا نووستی» :  دو شهروند ایران که مرزبانان روسیه آنها را هنگام تلاش برای سفر غیر قانونی به ژاپن در بندر ناخودکا بازداشت کرده بودند، پس از پرداخت جریمه به ایران تحویل داده شدند. این مطلب را سخنگوی اداره مرزبانی روسیه در سرزمین پریموریه گزارش داد.وی گفت: "ایرانی ها روز 22 ژوئن در کشتی باری "اورینت ولاد" که با پرچم کامبوج حرکت می کرد، بازداشت شدند. آنها را در جریان کنترل مرزی و گمرکی کشتی هنگام ترک روسیه به مقصد ژاپن پیدا کردند. این متخلفان مرزی در زیر بار کشتی (چوب) پنهان شده بودند".ایرانی ها پس از پرداخت جریمه بخاطر نقض مرز روسیه، به مسکو رسانده شده و از آنجا به ایران تحویل داده شدند".سخنگوی اداره مرزبانی روسیه در پایان گفت: "این اولین مورد کشف مهاجران غیر قانونی از ایران در سال 2012 میلادی است. هر سال 20 تا 25 نفر از شهروندان ایران هنگام تلاش برای رفتن به ژاپن از طریق بنادر روسیه در خاور دور بازداشت می شوند