گزیده خبرهای  16 خرداد 91 قسمت 3
افشاگري گنجي درباره نفوذ صهيونيست‌ها در بي‌بي‌سي .
به این شیوه ی موضع گیری یا افشاگری کردن با ید گفت  درست گفته می شود . شغال بیشه مازندران را ندرد جز سگ مازندرانی برای اینکه کارکنان بی بی سی ودولت فخیمه خوب همدیگر را می شناسند چون در کنار هم بودند و فرقی با هم ندارند.
در ادامه حمايت از اقدام موهن خواننده مرتد به ساحت مقدس امام هادي(ع) و توجيه اين حركت ضد اخلاقي و ضد اسلامي شبكه وابسته به خاندان سلطنتي بار ديگر با ترتيب دادن برنامه‌اي در صدد موجه جلوه دادن اين اقدام بر آمد كه با افشاگري اكبر گنجي يكي از مهمانان برنامه عليه اين شبكه مواجه شد. به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، بنگاه شايعه‌پراكن بي‌بي‌سي فارسي كه تلاش مي‌كرد با كم رنگ جلوه دادن توهين به مقدسات مسلمانان، اين امر مذموم در هر جامعه سالمي را در راستاي آزادي بيان جلوه بدهد! با چنان تناقضي مواجه شد كه در پايان به افشاي حقايقي از پشت پرده تسلط سازمان ناتوي فرهنگي صهيونيست‌ها بربي بي‌سي فارسي منتهي شد. در برنامه پرگار بي‌بي‌سي فارسي"اكبر گنجي" با ابراز نگراني از رفتار غرب در خصوص مسلمانان كه منجر به درگيري هر چه بيشتر مسلمانان با غرب خواهد شد فرآيند حذفي غرب را در چند گام معرفي كرد. گنجي كه بيشتر نگران عكس العمل مسلمانان بود تا دفاع از آنان، زماني كه با اعتراض افراد حاضر در جلسه مواجه شد به افشاگري دست‌هاي پشت پرده مديريت بي‌بي سي فارسي پرداخت. وي با اعتراف به نفوذ صهيونيست‌ها در شبكه بي‌بي‌سي خطاب به مجري برنامه بي‌بي‌سي گفت: در همين رسانه‌هاي مدعي آزادي بيان، شما ميتوانيد اينجا هولوكاست را مسخره كنيد؟ امكان ندارد. كاريكاتوري كه عليه يهوديان كشيده‌اند شما ميتوانيد در بي‌بي‌سي نمايش دهيد؟ امكان ندارد، در بي‌بي‌سي را مي‌بندند! اين در حالي است كه كاريكاتوريستي كه عليه يهوديان كاريكاتور كشيده اعدامش كردند. 
تخلف يك واردكننده سيب با هدف سوداگري در بازار
خیلی مسخره است در شرایطی که هرروز بر دامنه ی کارتن خوابان وکودکان کار خیابانی و کودکان  زباله گردان وصف بیکاران همراه با فقر و تورم وگرانی افزوده می شود . ولی اکنون گزارش شده است که غارتگران وارد کنندگان میوه ونا بود کنندگان کشاورزی داخلی سیب از فرانسه وایتالیا وارد می کنند وبه نرخ بسیار بالاتر از قیمت وارد وتمام شده می فروشند یا مردم را سرکیسه می کنند.
دبير اتحاديه بارفروشان تهران از اقدام يك واردكننده به فروش سيب وارداتي از فرانسه و ايتاليا در بازار به نرخي بسيار بالاتر از هزينه تمام شده آن خبر داد. علي حاج فتحعلي در اين خصوص به ايلنا گفت: اخيرا يكي از واردكنندگان محصولات باغي، اقدام به واردات 40 تا 50 كانتينر سيب از فرانسه و ايتاليا كرده كه هزينه تمام شده واردات اين محصول در حدود 2700 تومان در هر كيلوگرم تمام شده اما وي اين سيب را با نرخ شش هزار تومان در بازار عرضه مي‌كند. وي با اشاره به حاشيه سود بالا و غيرمتعارف اين واردكننده اعلام كرد: چنين اقداماتي تنها در راستاي سوداگري در بازار صورت مي‌گيرد و علاوه بر بخش توليد، مصرف كننده را نيز تحت فشار قرار مي‌دهد. به گفته حاج فتحعلي، اين حجم واردات در حالي صورت گرفته كه اصلا بازار نيازي به واردات ميوه‌هاي خارجي ندارد و به واسطه اين امر تنها ارز از كشور خارج مي‌شود. در حال حاضر توليدات داخلي به ميزان كافي پاسخگوي نياز بازار است. دبير اتحاديه بار فروشان تصريح كرد: باوجود اعلام اين تخلف به بخش تعزيرات، تاكنون اقدامي از سوي سازمان تعزيرات با اين فرد متخلف صورت نگرفته است
وضعیت وخیم وکیل دعاوی هوتن کیان درزندان
اینهم سرنوشت وکیل زن نگون بخت سکینه محمدی که خودش به سرنوشت بد تر از وی در رژیم مدعی امن وآزادترین کشور جهان گرفتار شده  است .
رادیو فرانسه  : جاوید هوتن کیان، وکیل جوان ایرانی که وکالت خانم سکینه محمدی را برعهده داشت اکنون حدود بیست ماه است که درزندان به سرمی برد. وی طی نامه ای ازوضعیت وخیم خود سخن می گوید و خواستارکمک ازافکارعمومی ایران شده است.وی به خاطرشرایط بد زندان نامه ای را اززندان منتشرکرده است که درآن یادآوری می کند که وی را پس ازماه ها به بند معتادان مواد مخدر و یا به گفته وی بند" متادون" ای ها منتقل کرده اند. لازم به یادآوری است که خانم سکینه محمدی دریکی ازدادگاه های ایران به سنگسارمحکوم شده بود که درحال حاضرهمچنان درزندان به سرمی برد. هوتن کیان وکیل وی متهم بود پیرامون پرونده موکل خود با دو روزنامه نگار آلمانی درتبریزگفت وگو کرده است.نامه وی علاوه به برخی از سایت های ایرانی دراختیارسازمان های حقوق بشری نیز قرارگرفته است.
"مردم خوزستان منتظرند تا شاید یک بار دیگر آسمان آبی را ببینند"
این گرد وخاک آسمان وزستان راا شغال کرده وخیال ترک ندارد توفیق اجباری نصیب مردم استان جنگ زده ومحروم خوزستان شده است که جزو آثار نعمات جنگ ضد ملی وضد میهنی موهبت الهی نامیده شده ایران وعراق است که مزیت بر علت دم آب آشامیدنی وخاموشی های برق شده است
شریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید براینکه مسئله آلودگی هوا و ریزگردها زبانزد خاص و عام شده است گفت‌ ریزگردها و گرد و غبار به سراسر کشور سرایت کرده و باعث آلودگی هوای کشور شده است و در مناطق مختلف تنها از جهت شدت و ضعف متفاوت است.نماینده اهواز در مجلس نهم شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ریزگردها حتی به مناطق مرکزی کشور از جمله تهران نیز رسیده است، یادآور شد:‌ متاسفانه مسئولان مربوطه نسبت به وجود ریزگردها توجه کافی را ندارند و این مسئله به معضل و مشکل همیشگی مردم مناطق مرکزی و خصوصاً جنوبی کشور از جمله خوزستان تبدیل شده است.وی با بیان اینکه دیدن آسمان آبی به رویای مردم جنوبی کشورمان تبدیل شده است، افزود:‌ مردم استان خوزستان منتظرند تا شاید یک بار دیگر آسمان آبی را ببینند.حسینی ادامه داد:‌ سال گذشته یک میلیارد دلار بودجه برای کنترل و مهار ریزگردها در اختیار دولت قرار داده شد و امروز ازکمیته ویژه ای که رئیس جمهوربرای کنترل این آلودگی تعیین کرده بود می خواهیم که درباره چگونگی هزینه کرد یک میلیارد دلار گزارش دهد، که چگونه  و در چه راهی این رقم را خرج کرده است؟!
مدیر عامل مپنا (مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) : برق تاکنون به مردم هدیه شده است/ هشدار خاموشی‌های گسترده در سال ۹۲
عملکر حکومت فاشیستی مذهبی عوامفریب ودین فروش چنین است که پس از 33 سال شامورتی بازی و شارلاتان گری  نتیجه بیش از 4 دهه هزینه  های بسیار هنگفت صرف  نیروگاه اتمی بوشهر کردن و چپ و راست به روس ها برای افتتاح آن باج دادن  مکمل  بیش از 3 دهه هزینه های نجومی صرف انرژی هسته ای شده است که بیش از چندین سال است که باج های بس کلان به روس ها وچینی ها داده شده است تا مقابل غرب از این پروژه ی هسته ای دفاع کنند  تا  زیر پوشش دجالانه و عوامفریبانه انرژی پاک تحویل مردم ایران دادن اهداف نظامی سلاح هسته ای دنبال شود . تا که  اعدا شود هدیه برق در کار نیست . چونکه  قول خاموشی های در راه سال آینده داده شده که ضمیمه خاموشی ای کنونی خواهد شد .
مدیر عامل مپنا (مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران) ، گفت: برق به دلیل واقعی نبودن قیمت، همواره به مردم ایران هدیه شده است و چنانچه پروژه‌های نیمه تمام تکمیل و طرح های جدید راه‌اندازی نشود در سال ۹۲ با خاموشی برق بطور وسیع مواجه خواهیم شد.عباس علی آبادی در گفت و گو با فارس افزود: چون فکر می کنیم نفت داریم پس باید انرژی را به راحتی و ارزان مصرف کنیم و چون به مردم گفته نشده برق یک کالای با ارزش است همه آنرا بی رویه مصرف می کنند.وی در عین حال تصریح کرد: طرح تثبیت قیمت ها بدون تردید موجب افزایش مصرف و کاهش درآمد صنعت برق شد.مدیر عامل مپنا همچنین گفت: اگر پروژه ها تکمیل نشود و طرح های جدید راه اندازی نشود در سال 92 با مشکل خاموشی به طور وسیع مواجه خواهیم شد.علی‌آبادی افزود: متأسفانه چون مصرف برق از ابتدا که آمده تأثیر فرهنگی روی ما گذاشته است و به مردم گفته نشده که برق یک کالای با ارزش است و همه به راحتی از آن استفاده کرده‌اند این باعث شده که یک فرهنگی به وجود بیاید که اگر حتی قیمت‌ها هم اصلاح شود باز هم سراغ مصرف بهینه نخواهیم رفت.وی ادامه داد: در بحث هدفمندی یارانه‌ها قیمت برق بالا رفت، لذا مردم در سال اول مقداری مصرف خود را کنترل کردند اما از آن طرف سرمایه‌گذاری در ساخت نیروگاه به همین نسبت کم شد. اتفاقی که رخ داد این بود که تولید برق متوقف شد، مصرف در سال اول پایین آمد اما مجددا افزایش پیدا کرد و متأسفانه تولید برق افزایش پیدا نکرد و من برای سال 92 نگران هستم.اگر چنانچه به طور اساسی رسیدگی نشود و پروژه‌ها تکمیل نشود و طرح‌های جدید راه‌اندازی نشود در سنوات آینده به طور اساسی دچار مشکل خواهیم شد. 
انجمن علمی داروسازان : صنعت داروسازی در خطر ورشکستگی
وقتی همه چیز از جمله سیگار آلوده به تریاک و قرص وشان مشروب و سنگ قبر وتابوت و قرآن و.... از چین وارد می شود  واز سوی دیگر مغز ها از کشور فرار می کنند .دیگر نیاز به تولید داخلی دارو نیستت ا چه رسد به اینکه نیاز به انجمن دارو سازان علمی باشد؟
ایلنا: رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: اگر اقدام عاجلی در تامین منابع ارزی و اصلاح قیمت دارو‌ها صورت نگیرد بازار دارویی در آینده بسیار نزدیک دچار مشکلات جدی می‌شود.حمید خویی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاکید براینکه بروز مشکلات جدی در بازار دارویی شامل همه دارو‌ها چه خاص و چه عام خواهد شد گفت: البته مشکلات در داروهای خاص زود‌تر بروز خواهد کرد.وی با بیان اینکه قیمت مواداولیه، مواد چاپی و مواد بسته بندی در صنعت داروسازی در چهار ماه اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است افزود: متاسفانه گاهی اوقات این افزایش قیمت‌ها از کل سودی که تولیدکنندگان دارو به دست می‌آورند به مراتب بیشتر است.خویی تصریح کرد: در ماههای اخیر حدود ۳۰ قلم دارو با افزایش قیمت بسیار ناچیز رو به رو بوده‌اند در حالی که در پنج ماه گذشته قیمت برخی از مواداولیه دارویی که حتی در داخل تولید می‌شوند حدود ۸۰درصد افزایش داشته است.به گفته رئیس انجمن علمی داروسازان ایران اگر اصلاح قیمت دارو‌ها به فوریت صورت نگیرد تولیدکنندگان دارو دیگر توجیه اقتصادي برای ادامه تولید دارو نخواهند داشت.خویی خاطرنشان کرد: اگر مشکل تامین ارز، انتقال ارز و اصلاح قیمت‌ها حل نشود به طور حتم صنعت داروسازی روبه ورشکستگی خواهد رفت.