پاسدار شریعتمداری نباید دولت را به رقیب خائن به اسلام و ملت و خمینی داد

بازی کردن با شگرد محرومان آنهم در شرایطی که جامعه سخت دوقطبی شده است و شکاف طبقاتی هم هرروز دارد بس عمیق تر می شود که کاهش و کم کردن این دره ی عمیق جز سرنگونی حاکمان و برپائی یک حکومت دمکراتیک و لائیک مبتنی بر اساس آزادی و دمکراسی و عدالت اجتماعی امکان پذیر نمی باشد .

ولی اکنون این دیگر خیلی مسخره است که بازهم دفاع تا کتتیکی و ادعای تبلیغاتی � انتخاباتی از مستضعفان و محرو مان شده است که درست آن روی سکه ی شیادی و نخ نما شده ی فرصت طلبی و سوء استفده کردن از نام ملت و پرده ی دین است که در حقیقت ادامه ی سیاست عوامفریبی و دین فروشی می باشد که 30 سال است تبدیل به اهرم چماق و سرکوب و بهر کشی و خفه سازی صدای معترضین و دگر اندیشان شده است که ادامه ی جنگ قدرت و ثروت میان باندهای مافیائی حاکم با رقبای مغلوب خود می باشد .

بنا براین مشخص نیست که سرباز جو حسین شریعتمداری با چه وقاحت و دریدگی و پرروئی با ز در سمنان بر سر منبر رفته و سنگ محرومان و مستضعفان را بر سینه زده است . در صورتیکه اینان جمعیت 80% کشور را تشکیل می دهند. به خصوص اینکه روز نامه ی سرمایه ی امروز به نقل از آمار وزارت رفاه نقل قول کرده است که رقم خط فقر مبلغ 800 هزار تومان می باشد . یعنی بیش از 3 برابر رقمی که از سوی دولت در سال گذشته تعیین وترسیم شد. بدتر اینکه سربازجو حسین شریعتمداری بطور شفاف اعتراف کرده است که چون جنگ قدرت و ثروت با تمام شدت و قدرت میان باندهای متخاصم ادامه دارد. بدون آنکه توضیح دهد که در این چند سال گذشته که دار و دسته ی وابسته به لوطی جماران و سپاه پاسداران و سایر شرکا دزد بازار بر سر قدرت بوده اند . با وجود اینکه پول هنگفت نفت وارد خزانه ی دولت شد. مگر جز اینکه وضعیت اقتصادی و رفاهی مردم خیلی بد تر از گذشته شده و ضریب سرکوب و خفقان هم و اعدام ودار زدن ها در جامعه افزایش یافته است و دانشگاه ها نیز در شرف را گورستانی شدن می باشند .چه گشایشی دیگر به نفع مردم به خصوص محرومان در جامعه ایجاد شده است که اکنون این سر بازجو زیر سنگر چتر دفاع تاکتیکی از محرومان و مستضعفان نسخه صادر و اعلام کرده است که سپردن مسئولیت های رژیم تروریستی آخوندی نظام به کسانی که فرهنگ شهادت یا جنگ افروزی و سیاست صدور ترور و بنیاد گرائی و آشوب گرائی در کشور های همجوار و منطقه را خشونت آفرین! می نامیدند، و محرومان و مستضعفان را به سخره می گرفته که اینان آنگونه حقیر و محتاج شده که برای دریافت مرگ موش هم در صف می ایستند و معتقد بودند نظرات خمینی شیاد بایستی به موزه تاریخ سپرده شود . زیرا که وی یک عوامفریب دین فروش و شیادی بود که اندیشه و نظام بنیانگذاری وی 30 سال است ایران با سرعت تمام مسیر واپسگرائی را طی کرده است اما سربازجو حسین شریعتمداری رقبای منتقد را خائن به اسلام و مردم و خون شهیدان معرفی کرده است.

در صورتیکه خیانت به ملت و کشور را بطور مشتزک انجام داد اند وهیچگونه خط کشی و اختلافی میان باند ها و جناح های حاکم و مغلوب نممی باشد . زیرا که هر دو مطیع ولی فقیه بوده اند که همکاره رژیم تروریستی آخوندی می باشد که دین را تبدیل به ابزار سرکوب و استبداد و غارتگری و جنگ افروزی و عوامفریبی و حذف دگر اندیشان و آزادیخواهان کرده است .

بد تر اینکه دین توجیه گر جنایت سال جنگ ضد ملی و ضد مذهبی ایران و عراق شده است . زیرا که این جنگ خانمانسوز وویرانگر نعمت لهی نامیده شد و اکنون نیز در پنا ه همین سیاست جنگ افروزانه می باشد که برای گورستانی کردن فضای دانشگاه ها از استخوان های پوسیده ی جنگ ضد ملی ضد مذهبی استفاده می شود تا که کودتاگران خاموش و خزنده ی قدرت طلب بتوانند مانع فریاد مرگ بر دیکتاتور گفتن دانشجویان آزادیخواه در محیط دانشگاه ها شوند.

در خاتمه اینکه سر بازجو حسین شریعتمداری پس از روضه ی جنگ افروزی خواندن و از جنگ دفاع کردن این عامل و همکار کودتاگران خاموش و خزنده از طرح غیر ممکن کودتای دشمن گفت و راه باقیمانده برایش تهاجم به مذهب ارتجاعی و دروغین حاکمان را مطرح کرد و مثل همیشه از همسو وهم گامان آمریکا و اسرائیل در داخل کشور گفت و تأکید کرد که می بایست از اینان فاصله گرفت . یعنی مؤخره ی گفتارش را با مقدمه اش مخلوط کرد که ابتدا تأکید کرد وگفت نمی بایست به خائنینی که خمینی شیاد را به موزه سپرده اند و باوری به جانشین وی و اسلام ایزاری و وسیله ی قدرت و ثروت و سرکوبگری شده ندارند اجازه داد تا که بقدرت بازگردند. مشروط بر اینکه در این سخنرانی نام ونشانی نه از مردم ومطالبات و نیاز شان در میان گفته نشد ، بلکه همانگونه که اشاره شد به و ضعیت نا بسامان اقتصادی و تورم و گرانی و فقر و بیکاری در جامعه هم نکرده است . زیرا که گفته شد هدف جنگ قدرت و انباشت ثروت و تلاش همه جانبه برای حفظ و انحصاری کردن است که می بایست از طریق توطئه و تخریب شخصیتی و تهدید حتی فیزیکی رقیب از صحنه خذف گردد.
هوشنگ � بهداد
شنبه 10 اسفند ماه سال 1387