پیرامون اهداف کیفرخواست 230 صحفه ای ایرج مصداقی – محمد جعفری معروف به همنشین بهار.

پیرامون  اهداف کیفرخواست  230 صحفه ای  ایرج مصداقی – محمد جعفری معروف به همنشین بهار. 9 خرداد-92
دزدی که با چراغ آید گزیده تر برد کالا\دوستی بی علت می شود. ولی دشمنی بی حکمت نیست.
شکارچی یک عمری تازی را آموزش وتعلیم می دهد تا موقع شکار همراهش باشد ودر راستای هدف یا شکارش ازتازی استفاده نماید . همچنین به یاد دارم  تابستان  61 تعدادی زندانیانی که حکم محکومیت گرفته  واز جریانات گوناگون و شرایط سنی متفاوت بودند  با اتوبوس و مینی بوس از زندان اوین بسوی زندان قزل حصار  رهسپار یا منتقل شدند. سپس تعداد 120 نفر از این زندانیان در یک مکان 10 در 9 متر یا کمی  بیشتر جا داده شدند که دارای  دیوار های بلند سیمانی   بود که  در آن 3 دستشویی  وجود داشت  که یکی با نصب دوش حمام و دوتای دیگر  یکی برای وضو گرفتن ودست و صورت شستن و سومی هم دستشویی برای رفع حاجت شده بودند . این مکان ضمینه بند8 واحد یک زندان قزل حصار بود  که  معروف به گاوداری  با یک درب آهنین ضخیم بود و زندانیان فاقد هواخوری بودند چون حالت قرنطینه داشت . بلافاصله موقع توزیع دو پتو میان زندانیان برای هم زیرانداز کف سیمانی ورو انداز باشد . ناگهان از سوی برخی از زندانیانی که از زندان قزل حصار به زندان اوین برای بازجویی برده شده بودند چون تجربه شگرد حاج داود را می دانستند که چگونه از کفترهای پر قیچی نفوذی های تواب  تیر خلاص زن وتجاوز گر برای جاسوسی در میان سایر زندانیان جدید استفاده می شدند. اینان شناسایی و تاکتیک اطلاعات گیری  شان به سایرن  منتقل شد وگفته شد که چگونه  این نفوذی ها از موضع  زندانیانی که سرموضع اند و مدتی است که در زندان  بدون ملافات می باشند با  مخالف  خوانی شروع به انتقاد کردن از رئیس زندان و بازجویان و زندانبانان می کردند و از بیان  انتقال تجربیات شان می گفتند وتأکید می کردند مواظب باشید و... تا اعتماد طرف مقابل را کسب نمایند و بعنوان  مشاور راهنما  ودلسوز همرزم  نشان دادن، مخاطبین شان را تخلیه اطلاعاتی کنند . سپس با انتقال اطلاعات کسب شده به بازجویان زندانیان شناسایی زیر تیغ بازجویی وشکنجه برده می شدند .ولی چون زود این نفرات شناسایی و منزوی شدند. از سوی حاج داوود سریع از جمع زندانیان برده شدند. چون تابلو شدند دیگر بودن شان قابل استفاده نبودند.
به این دو مورد  بعنوان پیش مقدمه اشاره شد  تا به  اقدام سریال زوج مصداقی- همنشین بهار یا محمد جعفری  پرداخته شود که چگونه این  دو نفر در گذشته خود را درون مجاهدین جا زدند  و از موضع مخالفت با رژیم ضد بشری قرون وسطایی ایران با پیشینه ی زندانی  سیاسی برای خود  و قلم شان اعتبار کسب کردند  و این نقش را ادامه دادند ونانش را خوردند و ژست و مانور تبلیغات مخالف دادند تا اینکه درست سربزنگاه که نیاز شدید بود تا که نقش تازی در خدمت شکارچی و بدنبال شکار دویدن شان را اجرا  نمایند. اگر نه گفته می شود دیکته نانوشته غلط ندارد . مگر می شود با رژیم ضد بشری نامتعارف بیش از 34 سال در ستیز و مبارزه مستمر  بود وعاری از اشکال وانتقاد باشد . بنابراین بحث محور  چگونگی عملکرد نقاد و محتوا وسمت وسوی  اهداف انتقاد است . آیا انتقاد جنبه ی نق زدن ومچ گیری  همراه با تخریب ونابودی و زدن زیرآب مبارزه است .یعنی هدفی که دشمن دنبال می کند . یانه هدف از انتقاد برطرف کردن موانع وتضاد ها  در راستای  رادیکال و هموار کردن  مبارزه با انگیزه و انرژی بیشتر مقابل دشمن رژیم ضد بشری می باشد . اما چه می شود کرد  ازهر زاویه که به ادعا یاادا واطوار با چاشنی انتقاد کردن از مجاهدین  این زوج نگریسته می شود که  به مرور  از تیزی  نیش قلم شان علیه رژیم  کاسته یا فاصله گرفته شده  در عوض قلم زهر آگین  انتقادی شان علیه مجاهدین تند وتیز تر شده طوریکه  بالانس ترازنامه شان  بهم ریخته  است. آنچنانکه منتهی به تهیه و  تنظیم کیفرخواست 230 صحفه ای برای مسعود رجوی شده و مدتی است پیرامونش بطور سریالی حاشیه پردازی می شود  و قلم زنان کمکی ها همچون آخوند خلع لباس شده یوسفی اشکوری هم وارد گود به نفع مصداقی شده اند تا همچنان  به این موضوع دامن زده شود  تا ثابت گردد درست  گفته می شود دوستی بی علت می شود ولی دشمنی بی حکمت نیست .  بهر صورت کیفرخواست 230 صحفه ای  مشترک این زوج مصداقی- محمد جعفری  یا به اذعان خودش " دکتر شریعتی ثانی " چند هدف موازی  دنبال می شود  که  مأمور  پیگیری  اجرای آن شده اند که شامل:
1-      تلاش  به حاشیه بردن بحث  موضوع نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد و چرخش بحث وانتقادها  بسوی مجاهدین است تا  مجاهدین وادار به صرف بخشی از انرژی  خود  به واکنش و پاسخ گویی پیرامون این نامه سر گشاده یا کیفرخواست 230 صحفه ای شود  تا از فرصت  بستر سازی تبلیغاتی شرایط اعتراضات 88   کاسته شود.
2-      هدف بعدی تلاش برای مسأله دار کردن هواداران مجاهدین است که گویا مسعود رجوی خود رأی است و نه انتقاد پذیر نیست که حتی دلسوز مجاهدین لیبرتی هم نمی باشد وبه عمد تأکید می کند مجاهدین در لیبرتی باقی بمانند تا در اثر تهاجمات جان ببازند . درست  ترجمان و برگردان  اتهام توده ای هاست که پس از 30 خرداد 60 نقل قول می کردند هواداران مجاهدین  ساده و ناآگاه و رهبران شان خائن اند . همینطور تأکید و تبلیغ  می کردند که اعضای خانواده اعدام شدگان مجاهدین می گویند قاتل فرزندان ما نه خمینی که رجوی است . به خصوص اینکه تنظیم کنندگان کیفرخواست 230 صحفه ای وهورا کشان شان  همچون دزدی که با چراغ آید گزیده تر برد کالا .اینان نیز رندانه در پوشش وکیل تسخیری دفاع حقوق بشری از مجاهدین لیبرتی این سیاست را دنبال می کنند تا تلاش تأثیر گذاری روی مجاهدین لیبرتی و اعضای خانواده های اینان داشته باشند به امید آنکه در ذهن  مجاهدین لیبرتی و اعضای  خانواده شان نوعی پرسش گری یا علامت سئوال نسبت به مسعود رجوی به وجود آید.
3-      مورد هدف بعدی تلاش مذبوحانه ریزش نیرو وهواداران مجاهدین و شورای ملی مقاومت است تا انگیزه حضور پر شور در مراسم 30 خرداد در پاریس نداشته باشند . یعنی همسویی آشکار با ارگان های گوناگون اطلاعاتی - امنیتی - تبلیغاتی رژیم ضد بشری می باشد که هر سال تلاش مذبوحانه می کنند تا با تبلیغات گسترده  همراه با تهدید وفشار وتوطئه های زنجیره ای  مانع از برگزاری این مراسم شوند یا حد اقل  اجرای مواجه با اخلال  وحضور کم شمار هواداران وپشتیبانان گردد.  بدون شک مشخص است که امسال بدلایل بحران های درونی و بیرونی رژیم و موضوع نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری که همراه با رد صلاحیت رفسنجانی است .حساسیت بیشتری محور این مراسم وجود دارد.بهمین دلیل کیفرخواست 230 صحفه ای سفارشی تهیه وتنظیم شد.
4-      بالاخره هدف مهم دیگر اینکه تلاش برای ایجاد ذهنیت و بد بینی درون اعضای شورای ملی مقاومت است تا وانمود شود گویا اعضای شورای ملی مقاومت از استقلال عمل وتصمیم گیری بر خور دار نیستند و از قلم زنی وهمکاری با سایت های دیدگاه علی نظر وپژواک ایرج مصداقی منع شده اند . یا اینکه اینان همکاری با مجاهدین می کنند که کیفرخواست 230 صحفه ای برای مسعود رجوی تهیه و تنظیم شده است . به امید آنکه بستر ساز مسأله سازی و نارضایتی  درون شورا شود . در نهایت جدایی از شورای ملی مقاومت بوجود آید. غافل از آنکه ذوق زدگی سربازجو شریعتمداری در صحفه اول اوین و دروغ نامه ی کیهان و هورا کشی که برای ایرج مصداقینمود  . http://naghdematboat.blogspot.com.au/2013/05/230.html
اهداف 230 صحفه ای کیفرخاست  زوج مصداقی- محمد جعفری را بر باد داد . از سوی دیگر  گفته می شود کیفرخواست 230 صحفه ای مسعود رجوی از سوی وزارت بدنام اطلاعات در داخل کشور چاپ شده و بین خانواده های هواداران یا آنانکه فرزندان شان در لیبرتی می باشد توزیع شده است که بوضوح دست ونقش عریضه نویسان یا تنظیم کنندگان کیفرخواست 230 صحفه ای مسعود رجوی  به نمایش گذاشته شده است . 
5-       در خاتمه اینکه اینگونه دایه مهربانتر شدن از مادر برای مجاهدین لیبرتی که باید لیبرتی را ترک و به جای امن خارج از عراق بروند که گذشته از همسویی آشکار با خواست جدی  و پیگیر حاکمان  تهران – بغداد- واشنگتن و مارتین کوبلر است. نه اینکه توجیه گر وهموار کننده ی تهاجمات ضد انسانی آینده به مجاهدین لیبرتی وکشتار بیشتر می باشد ، بلکه پیشاپیش تبرئه کردن توطئه گری مشترک علیه ی مجاهدین لیبرتی و مقصر ومتهم ومحکوم  جلوه دادن  مسعود رجوی می باشد که چرا در این مورد جابه جایی موافقت نمی کند. البته  هواداران  مجاهدین می دانند و از یاد نبرده اند که  مجاهدین اشرف و  لیبرتی با  پذیرش هرگونه ریسک خطر از ایران وکشورهای دیگر  قبلاً به بغداد رفتند چون هدف شان ادامه مبارزه با رژیم ضد بشری  و قرون وسطایی در نوار مرزی کشور بوده است. حال اینان  چه با سلاح وچی بی  سلاح  باشند فرقی در ماهیت مبارزه  واهداف و آرمان  شان نمی کند .بهمین دلیل است که وحشت حاکمان ایران نسبت به مجاهدین لیبرتی واشرف بی سلاح اگر چنانچه بیشتر از گذشته که اینان مسلح بودند نشده باشد کمتر هم نشده است. همانگونه که  وزارت بد نام اطلاعات  و مأموران  وجوخه های  تروریستی آدم کشان حرفه ای رژیم ضد بشری ثابت کرده اند در ادامه پیگیری ودستگیری وشکنجه و جنایت واعدام وترور  مخالفان ، برای شان  مرز داخل کشور  واوین وعراق و خارج از کشور و اروپا .... وجود ندارد  وهر  زمان و هر جا احساس خطر کنند در جاا قدام می نمایند. برای همین  است که شبانه روز تلاش  برای از هم پاشیدن تشکیلات مجاهدین و اخراج  مجاهدین از لیبرتی و عراق می شود و از اعمال هرگونه  تهدید وتوطئه و ترفند وابزار وکمک گرفتن شیوه های جنگ روانی – تبلیغاتی علیه رهبری و مجاهدین لیبرتی  دریغ نمی ورزند چون می خواهند کانون اصلی مقاومت و ایستادگی و مبارزه والگو بودنش  برای ناراضیان ومخالفان داخل کشور را نابود نمایند. بد تر اینکه موازی آن تلاش می  کنند از  هر گونه فعالیت مجاهدین برای بازگردانیدن  مجاهدین لیبرتی به اشرف مانع ایجاد نمایند. یا اینکه تلاش شان در عراق ومنطقه و بین المللی  در این مورد خنثی گردد. به خصوص که روز به روز اوضاع  دو هم پیمان شان سوریه و عراق بحرانی تر می شود وترکش این بحران به حزب الله لبنان هم اصابت نموده است.
6-      هوشنگ بهداد
      9 خرداد ماه سال 1382