تصویر داووداحمدی‌نژاد درجمع حامیان ولایتی

 موازی قیافه آخوند چشم از حدقه بیرون  که کنار قیافه خمار خواب آلود و وارفتگی حاج داود احمدی نژاد اخوی احمدی نژاد رئیس جمهور  است نشانگر اوضاع  داغان ولی فقیه و نامزد و همشهری و مشاور امور بین المللی  می باشد  به ویژه نظری که حاج داودد داده از ژست وقیافه اش مضحک تر می باشد  چون  گفته به نظر من در میان نامزدهای موجود، جلیلی و ولایتی به ولایت نزدیک‌ترند، اما من پختگی بیشتری از ولایتی دیدم و از وی حمایت می‌کنم.
داوود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم سخنرانی ولایتی در مسجد انصار الحسین (ع) گفت: حضور من در مراسم سخنرانی ولایتی به معنای حمایت از وی است.به گزارش خبرگزاری مهر داوود احمدی‌نژاد در حاشیه مراسم سخنرانی شب گذشته علی اکبر ولایتی در مسجد انصار الحسین (ع) در جمع خبرنگاران با بیان این که حضور من در این مراسم به معنای حمایت از علی‌اکبر ولایتی است، گفت: به نظر من در میان نامزدهای موجود، جلیلی و ولایتی به ولایت نزدیک‌ترند، اما من پختگی بیشتری از ولایتی دیدم و از وی حمایت می‌کنم.