مضحکه ای انتخابات (۱۰)

مضحکه ای انتخابات (۱۰)
 
از آقای علیرضا یعقوبی
9 خرداد-92
محمد رضا نقدی فرمانده عراقی بسیج رژیم از جانیان شناخته شده ای است که ید طولائی در شکنجه و جنایت دارد. میزان خلوص بلاهت او دست کمی از میزان جنایت او ندارد. سخنان سخیف و بی مایه او حتی در بین عمله رژیم مایه خنده و تمسخر است. گویا اصطبل ولی فقیه باید از همه جور جانوران در خود داشته باشد از حسنی امام جمعه ارومیه تا صدیقی امام جمعه موقت تهران و تا همین نقدی عراقی. هر وقت هم که قافیه تنگ می آید و میزان بلاهت آنچنان بالا می گیرد که هیچگونه قابل مهار نباشد همچون موسوی اردبیلی و ملکوتی اینها را روانه قم می کنند تا استعدادشان به هدر نرفته وت منقطع النسل نگشته و زمینه انتقال دانش آنها به به دیگر جانوران فراهم آید.
نقدی در تازه ترین اظهار نظر خود ضمن اعلام اینکه مردم در انتخابات آتی دشمنان را ناامید خواهند کرد، پیشاپیش خط آتی ولی فقیه را لو داده و ۳ شرط برای گفتگوی با آمریکا مطرح ساخته است. اینکه یک عراقی و آنهم یک نظامی دون پایه در امور سیاسی دخالت می کند و از جانب دولت آتی برای گفتگو با امریکا پیش شرط تعیین می کند، امر تازه و بدیعی نیست. در ام القرای ولی فقیه که همه امور در مدار قانونی جریان داشته و همه در حیطه کاری خود فقط به کار مشغولند، همه می توانند برای گفتگو با آمریکا اعلام موضع کنند الا رئیس جمهوری که این مسئله یعنی تعیین سیاست خارجی حکومت جز اختیارات او نیست و فقط به شخص رهبر و عمله هایی از نوع نقدی عراقی مربوط است!.
این اولین بار نیست در این رژیم که مسئولانی که درجه بلاهتشان بیشتر است پیشاپیش خط آینده رژیم را لو می دهند. در دهه ابتدایی یعنی در دهه ۶۰ این وظیفه را عناصر دیگری بعهده داشتند که یکی از آنها موسوی اردبیلی بود. حال این وظیفه به جانوران دون پایه ای همچون نقدی عراقی واگذار شده است. اما اظهار نظر این مجسمه بلاهت و جنایت قرین به سابقه نه چندان دور است. از مدتها قبل پادو و لابی های اصلاح طلب رژیم در آمریکا و اروپا دنبال این بودند که فرصتی فراهم آید که خامنه ای رئیس جمهور مطلوب خود را بعد از ۲۰ سال بر مسند ریاست جمهوری بگمارد تا زمینه گفتگو و سازش با غرب فراهم آید. طی چند روز گذشته ولایتی به قضیه روابط خارجی ورود کرده و از هنرش در رابطه با شکستن تحریمها و حل مسائل هسته ای و … سخن گفته است. این مجموعه موضع گیری ها از کاندیداهای ریاست جمهوری و بالاخص کاندید مطلوب خامنه ای و فعالیت شبانه روزی لابی اصلاح طلب رژیم و اظهارنظر ابلهی همچون نقدی که پیش از این طرح هرگونه گفتگویی با آمریکا را کفر مطلق و طراح آن را مفسد فی الارض می دانست حکایت از یک خط آشکار در درون بیت رهبری دارد. آنها بر این باورند که با توجه به مجموعه چالش های دنیای غرب از بحرانهای اقتصادی و حضور نظامی در عراق و افغانستان و با توجه به گروگانگیری رژیم در خاورمیانه عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و …حضور اختاپوس ولایت حتی در «حیاط خلوت» آمریکا در قاره آمریکا می توان بر روی میز مذاکره نشست و ماهی مطلوب خود را صید کرد. ما به این سیاست خوش آمد می گوئیم. تجربه های تاریخی نشان داده است که چنین ترفندهایی هیچگاه کارساز نبوده و در نهایت طی مرحله ای به فروپاشی تمام عیار رژیمهای دیکتاتوری راه برده است چرا که کلاغ هیچگاه نتوانسته راه رفتن کبک را بیاموزد و در نهایت سیاق راه رفتن خود را هم از یاد برده است. تنها به ذکر این مثل بسنده کرده و بقیه تحلیل را به دوستان وامی گذارم.

ایران آزاد خواهد شد. ولی فقیه با تمامی دستجات درونی این رژیم رفتنی هستند و باید بروند. این منطق تکامل و برخاسته از ناموس هستی است. رژیمهای ارتجاعی و دیکتاتوری را قدرت جلوگیری از تابش خورشید آزادی نیست. برای چنان تابشی باید امروز شعبده انتخاباتی رژیم را بر سر خامنه ای و ولایتی و جلیلی و نقدی عراقی و تمامی عمله رژیم و بیت ولی فقیه خراب کرد. اینچنین باد.