حوادث کوتاه از کشور

گزیده خبرهای کوتاه ضمیمه شده  که به وضوح بیانگر ناامنی  و اوضاع بد اقتصادی وفقر و قاچاق  و.... می باشد و روزانه در زمینه های گوناگون به وقوع می پیوندد.
مرگ 3 نشین خودرو
بازهم خبر  ناامنی و مرگ جاده ای در کشور ی که  رکوردار بی رقیب جهانی مرگ ومیر جهانی می باشد
تصادف در محور انديمشک- خرم‌آباددزفول- ايرنا: در حادثه برخورد يک دستگاه اتوبوس با يک دستگاه خودرو سواري پژو در محور انديمشک- خرم‌آباد هر 3 سرنشين خودروي پژو در دم جان باختند. علت حادثه سبقت غيرمجاز خودروي پژو اعلام شده است.
آتش‌سوزي در منزل مسکوني
مورد دیگر مرگ خاموش خفگی در خواب  ادامه دار که ناشی از نشت لوله  گاز یا انفجار گاز می باشد.
مياندوآب-فارس: يک منزل مسکوني در خيابان مدني مياندوآب براثر انفجار گاز آتش گرفت و يک نفر مصدوم که از ناحيه دست و صورت دچار سوختگي شده بود به بيمارستان انتقال يافت.فرمانده اکيپ اعزامي آتش‌نشاني مياندوآب علت حادثه را ترکيدگي شيلنگ گاز اعلام کرد
دستگيري سارقان تراکتور
ايلام- فارس: به دنبال سرقت شبانه 2 دستگاه تراکتور در شهرستان ايوان تلاش براي شناسايي عاملان سرقت‌ها آغاز شد، پس از روزها کار اطلاعاتي سرنخ‌هايي از فروش اين تراکتورها در يکي از شهرهاي همجوار بدست آمد و پليس عاملان اين سرقت‌ها را که 2 مرد و يک زن بودند، شناسايي، و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کرد. تراکتورها به مال باختگان بازگردانده شد و متهمان به حکم مرجع قضايي روانه زندان شدند..
کشف آهن‌آلات مسروقه
بابل- خبرنگار کيهان: فرماندهي انتظامي بابل از شناسايي و دستگيري سارقان آهن‌آلات و کشف بيش از 700 کيلوگرم ميلگرد مسروقه در اين شهرستان خبر داد. 2 فرد متهم به سرقت به هويت «م.ر» و «م.ع» پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شدند.
جمع‌آوري 304 سيم کارت جعلي
مشهد- فارس: رئيس پليس فتاي خراسان رضوي از جمع‌آوري 304 سيم‌کارت جعلي در سطح استان خبر داد و گفت: شبکه‌اي که در مشهد بالغ بر 100 ميليون تومان سرقت مکالمات صوتي کرده بودند، توسط مأموران پليس فتا شناسايي و 5 تن از آنان دستگير شدند.
برخورد با سوداگران مرگ
اروميه- فارس: مرزبانان گروهان احتياط از هنگ مرزي سردشت با اجراي يک کمين، توانستند خودروهايي را که حامل قرص‌هاي قاچاق و غيرمجاز بودند در محورهاي مرزي سردشت متوقف و بيش از يک ميليون قرص پيش‌ساز مواد مخدر به وزن بيش از دو تن را کشف و ضبط کنند.
حوادث رانندگي در استان مرکزي
اراک- فارس: براساس اعلام پليس راه فرماندهي انتظامي استان مرکزي، حوادث رانندگي 24 ساعت گذشته در اين استان 4 کشته و 2 نفر مجروح برجاي گذاشت. اين حوادث در اثر وقوع 2 مورد واژگوني در محورهاي ساوه- همدان و اردک- توره رخ داد. خستگي و خواب‌آلودگي رانندگان علت اصلي اين حوادث اعلام شده است.
کشف زغال سنگ قاچاق
خرم‌آباد- خبرنگار کيهان: مأموران انتظامي پاسگاه زاغه هنگام گشت‌زني در جاده کمربندي متوجه عبور يک دستگاه کاميون مشکوک شدند که پس از توقيف کاميون و بازرسي‌هاي به عمل آمده، قاچاق بودن محموله 10 تني زغال سنگ محرز شد و 2 نفر نيز در اين ارتباط دستگير و تحويل مقام قضايي شدند.