گزیده خبرهای 28 اردیبهشت -92


گزیده خبرهای 28 اردیبهشت -92
درباغ زهر چشم گرفتن از احمدی نژاد ومشایی است که اگر چنانچه رحیم مشایی رد صلاحیت شد ااما اعتراض شود . سر وکارشان  همچون این معترض رد صلاحیت شده نامزد شهر و روستای تهران می شود که به جای بررسی و پاسخگویی به شکایت وی  بازداشت و بازجویی می شود .
خبرگزاري آريا نوشت:بازجويي از "بهمن شريف زاده" همچنان ادامه دارد. بهمن شريف زاده هفته گذشته از سوي دادسراي ويژه روحانيت به صورت تلفني احضار شد. به گفته منابع آگاه، بازجويي از وي که از صبح امروز (28 ارديبهشت) در دادسراي ويژه روحانيت آغاز شده است همچنان ادامه دارد.وي از داوطلبان نامزدي در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران است که از سوي هيات نظارت بر انتخابات شوراها ردصلاحيت شده است.
رژیم ضد بشری بغایت  زن ستیز که مجوز حضوربه زنان نمی دهد تا در کنار همسران شان در میادین ورزشی فوتبال حضور  داشته باشند . اکنون توان  تهیه و تأمین غذای سالم  برای بازیکنات زن در مسابقت فوتبال آسیایی در بنگلادش را نداشته است تامانع از مسمومیت 9 بازیکن نشود.
9 بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان ایران که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در بنگلادش حضور دارند، دچار مسمویت غذایی و مشکلات گوارشی شدند.به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هانیه ادیب، پزشک تیم ملی فوتبال گفت: در حال حاضر 9 بازیکن دچار مسمومیت غذایی و گوارشی هستند که درمان ORS و داروهای لازم را شروع کرده ایم. یکسری تغییرات غذایی نیز اعمال کرده ایم که امیدوارم وضعیت بازیکنان هر چه زودتر بهتر شود.وی ادامه داد: ابتدا 6 ملی پوش و سپس 3 بازیکن دیگر دچار مسمویت غذایی و مشکلات گوارشی شدند که حدود دو تا سه روز طول می کشد تا مشکلات گوارشی بازیکنان حل شود. اگر این مشکل حل نشود بازیکنان نمی توانند حتی تمرین کنند. بر همین اساس تدابیری را  در هتل در نظر گرفته ایم تا شرایط خوبی حاکم شود. نوشیدنی های مخصوص حاوی سدیم بیشتر برای نگهداری آب بدن تدارک دیده ایم. شرایط آب و هوایی، رطوبت و کم آب شدن بدن بازیکنان باعث شد تا تمرین تیم ملی امروز لغو شود.
لابد رئیس جمهور مشایی را با خودش به بندر عباس نبرده است . چون اگر همراهش بود بعید خامنه ای دعامی کرد تا زلزله قوی تر به وقوع می پیوسن  ونفرین  می کرد تا د وتایی شان بمیرند  واز شر شان خلاص می شد آنگاه آسان تر از پس رفسنجانی برمی آمد
بعداز ظهر امروز دو زمین‌لرزه در ساعت 14:33 دقیقه و 15:27 بشاگرد واقع در شرق هرمزگان را لرزاند.به گزارش فارس، بعد از ظهر امروز 28 اردیبهشت مردم شهر بندرعباس لرزه‌های حاصل از زمین‌لرزه 5.5 ریشتری بشاگرد که در عمق 8 کیلومتری زمین به ثبت رسیده است را حس کردند.یادآور می‌شود علاوه بر زمین‌لرزه 5.7 ریشتری ساعت 14:33 دقیقه بشاگرد یک زمین‌لرزه دیگر نیز در ساعت 15:27 این شهرستان را بار دیگر لرزاند.با توجه به مصالح به کار رفته در ساختمان‌های شهر بندرعباس احتمال بروز خسارت ناشی از زمین‌لرزه بعد از ظهر امروز اندک است.
14 نفر از اعضاي  مجاهدین با ترك عراق، براي اقامت دائم وارد كشور اروپايي آلباني شدند.
چگونه است قبل از اینکه   این خبر از سوی سازمان مجاهدین اطلاع رسانی  شود تا صحت وسقم آن مشخص شود از سوی  خبرگزاری فرانسه نقل قول وهورا کشان بازتاب داده شده است؟ در صورتیکه اخبار بمب گذاری و اقدامات تروریستی وسرکوب روزانه معترضان عراقی بطور دربست سانسور می شود؟
* 14 نفر از اعضاي گروهك تروريستي منافقين با ترك عراق، براي اقامت دائم وارد كشور اروپايي آلباني شدند. به گزارش خبرگزاري فرانسه، "جنيفر ساكي" سخنگوي وزارت خارجه آمريكا تشكر خود را از دولت آلباني به دليل اين طرح، كه آن را انسان دوستانه و سخاوتمندانه خواند، اعلام كرد. اين سخنگو همچنين مقامات منافقين را به همكاري كامل با كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل متحد فراخواند. انتقال اين تعداد از اعضاي منافقين از عراق به آلباني توسط كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل و خواست آمريكا انجام مي‌شود. كشور آلباني در اسفند ماه گذشته گفته بود كه آماده است به 210 نفر از اعضاي منافقين مستقر در عراق، پناهندگي بدهد و ميزيان آنها باشد. دولت آلمان هم قبل از اين براي اعطاي پناهندگي به 100 نفر از اعضاي منافقين مستقر در عراق، اعلام آمادگي كرده بود. هم اكنون حدود سه هزار نفر از اعضاي منافقين در پايگاه ليبرتي در حومه بغداد ساكن هستند. ليبرتي قبل از اين محل استقرار نظاميان ارتش آمريكا بود. مقامات منافقين اخيراً اعلام كردند خواستار اعطاي پناهندگي آمريكا به اعضاي اين گروهك هستند