سنگ‌ پا (گفت و شنود)


سنگ‌ پا (گفت و شنود)
گفت: سرباز جوی مسئول، این روزه ها شده عجول
گفتم : این  سنگ پا ، نه خجول ،نه خمار که  دایم نشئه و لول
 معتاد هذیان گویی ،عاشق پول ، در اتهام زنی و فحاشی مسئول
چرا ازموضع فراربه جلو وفرافکنی؟ به خود و به رهبر میزنه تو دهنی
گفت :  برای مشایی شده رقیب،به شدت وی می کند تعقیب
گفت: معاون رئيس جمهور در سازمان ميراث فرهنگي گفته است؛ «به من انگ مي‌زنند که متوهم هستم اما، باز هم مي‌گويم حکم خود را از امام زمان(عج) گرفته‌ام و احمدي‌نژاد صرفاً آن را ابلاغ کرده است»!
گفتم: ايول!
گفت: ايول به چي؟!
گفتم: ايول به اين همه پرروئي!... مي‌گويند شخصي ادعاي خدايي کرده بود. او را دستگير کرده و نزد قاضي بردند. قاضي به او گفت؛ مي‌داني که سال گذشته يک نفر ادعاي پيغمبري کرد و ما او را اعدام کرديم و يارو که خيلي پررو بود گفت؛ خيلي کار خوبي کرديد جناب قاضي! چون من سال گذشته هيچ پيغمبري نفرستاده بودم!
گفت: سرباز جوی مسئول، این روزه ها شده عجول
گفتم : این سنگ پا، نه خجول ،نه خمار که  دایم نشئه و لول
 معتاد هذیان گویی ،عاشق پول ، در اتهام زنی و فحاشی مسئول
چرا ازموضع فراربه جلو وفرافکنی؟ به خود و به رهبر میزنه تو دهنی
گفت :  برای مشایی شده رقیب،به شدت وی می کند تعقیب
کشف کرده وی کرده ادعا ،دست زده به پروپاگاندا
مدعیست حکم شده ابلاغ، وی ، نه سیدعلی چلاق
 از سوی نایب امام زمان ،حکم شده به این باا یمان
حکم به وی داده احمدی نژاد ، جوش آورده سربازجوی شیاد
تا این ترمز بریده  و بی دنده ،گشوده کنه د این پرونده
گفتم : چرا سربازجوی پرونده ساز؟علیه ی مشایی کوک کرده ساز
گفت: یکی بر آورده بودصدایی،کرده بود ادعای خدایی
 دستگیر شدبردنش دادگاه ،  ابتدا  قاضی کردش نگاه
برایش آورد این مثال ، گفت می دانی  پارسال
یکی کرد ادعای پیغمبری ،اعدام شد بفرمان رهبری
مدعی گفت به قاضی ،از این حکم هستم راضی
چون من در پار سال  ، پیغمبری نکردم ارسال