خندانه .


خندانه . 21 اردیبهشت -92
هر وقت تونستی با تقلب نمره خوب بگیری به خودتت افتخار کن و گرنه با خرخونی هر کسی می تونه ٢٠ بشه 
یارو میره پیش دکتر متخصص میبینه ویزیتش بیست هزار تومن شد!به دکتر میگه: اگه تخفیف میدی بگم کجام درد میکنه
وگرنه خودت بگرد پیداش کن!
.
.آیا می دانستید در ایران هنگام رد شدن از خیابان های یک طرفه اگر دو طرف را نگاه نکنید می میرید !؟
.
.ﺍﮐﺜﺮﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﺘﻨﻔﺮﻡ ﺩﺭﻭﺍﻗﻊ ﺍﺯ ﺩﺭﻭﻍ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﻣﺘﻨﻔﺮند!!! ﻧﻪ ﺩﺭﻭﻍ ﮔﻔﺘﻦ
 .
.پروردگارا!گناهانِ ما را به ریال و کارهای نیک مان را به دلار محاسبه بفرما !
.
..هر وقت تونستی با تقلب نمره خوب بگیری به خودتت افتخار کن و گرنه با خرخونی هر کسی می تونه ٢٠ بشه !
.
.تجربه ثابت کرده که حقیقت رو باید از آدم عصبانی شنید ….!
.
.افرادی که ازدواج می کنند دو دسته اند:آنهایی که از جانشان سیر شدند و آنهایی که قصد جان دیگری را دارند
.
.مامانم مسافرته زنگ زده میگه خونه رو تمیزکن شاید با خاله ت اینا بیایم خبر نداره بعد از دوساعت که داشتم از تشنگی تلف میشدم
آخرش از آب گلدون خوردم !! توقعایی دارنا !!
.
..! حق به حق دار که نه ، حق به زوردار می رسد 
.
.واسه باغمون سگ خریدیم بستیم که دزد نیاد سگو دزدیدن :D
.
.مامانم زنگ زده مغازه میگه داداشت اونجاس هنوز؟میگم نه چن دقیقه پیش رفت میگه یعنی کلا رفت؟!گفتم نه هنوز نصفش اینجاست !
.
.پیانو می زنم آروم میشم، یعنى اگه می زدم آروم میشدمفى الواقع اگه داشتم و میزدم آروم می شدمدر حقیقت اگه داشتم و بلد بودم و می زدم آروم می شدم 
.
.طرز نمره گرفتن پسرا و دخترا از استاد مرد: پسرا: استاد به جون مادرم خرج خونه و دانشگارو خودم میدم مادرم مریض بابام مرده ۲شیفت کار می کنمواسه همین نتونستم خوب درس بخونم !

!!!!! دخترا :اســـــتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد .خیلی سعی کردم مث این فیلما دوتا بزنم تو گوش یکی بعد یهو به خودش بیاد زندگیش عوض شه منتها هر وقت اولیو زدم دعوا شد !
.
.منطق ریاضى:هر مساله اى که دیدى آسون داره حل میشه ؛بدون راهِ حلت اشتباهه…. :|
.
.به درجه ای از عرفان و معرفت رسیدم که واسه خودم یه چیزی تعریف می کنم م یخندم تازه آخرش هم از خودم می پرسم: جان من!؟ :|
.
.یه موقعی توی مراسم عقد سکه هدیه می دادند بعد شد نیم سکه، بعد ربع سکه بعد این سکه‌های یک گرمی و نیم گرمی «پارسیان» و این چیزا اومد …عنقریب روزی فرا میرسه که به عروس و داماد فقط بتونیم بگیم “آفرین” ! ه
.
.بعضیا همون بعضیا بمونن ، بهتره !
.
.همیشه سخت ترین جای ِ کار اینه که ، تظاهر کنی هیچی نشده..
.
.اگـر می واهیـد دروغـی نشنویـداصـرار زیـادی بـرای شنیـدن حقیقـت نکنیـد !
.
.دقت کردین وقتی دوتا کلید شبیه به هم داری ،هیچوقت اولین کلید ، کلید درست نیست ؟
.
!! ما اکنون در زمان ” ضد حال استمراری ” زندگی می کنیم