كوتاه و خواندني زيركي يك ايراني

كوتاه و خواندني زيركي يك ايراني.  7 بهمن - 92
فاش کردن خصلت ولی فقیه  آخوندهای حکومت و حوزوی پیرو وی زیر تر زیری یک ایرانی در یک رسانه ی  مطبوعاتی ژیم ولایت فقیه .
سازمان بهداشت جهاني براي آزمايش يك واكسن خطرناك وجديد احتياج يه داوطلب داشت. از ميان مراجعين فقط سه نفر واجد شرايط اعلام شدند: 
يك آلماني،يك فرانسوي و يك ايراني قرار شد با تك تك آنان مصاحبه شود. براي انتخاب نهايي مصاحبه از آلماني پرسيد: براي اينكار چقدر پول ميخواهيد؟ 
او گفت من صد هزار دلار، اين را ميدهم به زنم كه اگر از اين واكسن مردم يا فلج شدم، زنم بي‌پول نماند. 
مصاحبه گر او را مرخص كرد وهمين سوال را از فرانسوي نمود. 
او گفت من دويست هزار دلار ميگيرم، صدهزار تا براي زنم و صد هزار تا براي معشوقه ام. 
وفتي او هم رفت، ايراني گفت من سيصد هزار دلار مي‌خواهم. 
صد هزار براي خودم 
صد هزار تا هم حق حساب شما 

صد هزار تاش هم ميديم به آلماني كه واكسن را بهش بزنيم !