گوسفند (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 9 بهمن - 92
گفتم : چرا سربازجو زده لبخند ؟ هذیان گفته و چرند
گفت : از وی شده سئوال ، می تونی بدی شرح حال
کدوم حیوان می شناسی،  که نمیکنه ناسپاسی
باهمه هست خوب  ،  هرگز نمیشه مرعوب
گفت گوسفند که به قصاب، بع بع  کنان زیر تیغش میاره تاب
گفت: روزنامه سعودی شرق‌الاوسط (چاپ لندن) نوشته است غیبت ایران در اجلاس ژنو 2 ثابت می‌کند ایران در میان کشورهای منطقه تنها مانده است!
گفتم: ولی در میان مردم منطقه جایگاه برجسته‌ای دارد و به الگویی تبدیل شده که تاکنون دمار از روزگار دولت‌های نوکر آمریکا و اسرائیل در آورده است.
گفت: شرق‌الاوسط نوشته؛ همه دولت‌های منطقه و کشورهای غربی خواستار برکناری بشار اسد هستند و تنهایی ایران در این میان نشان می‌دهد که از اکثریت جدا افتاده است!
گفتم: خب! چه عیبی دارد؟! در اجلاس ژنو 2، سران کشورهای مخالف محور مقاومت مانند برده در اختیار آمریکا و اسرائیل بودند.
گفت: چه عرض کنم؟! به این بردگی افتخار هم می‌کنند!
گفتم: از شخصی پرسیدند؛ این کدام حیوان است که با همه آشناست و احوالپرسی می‌کند؟ جواب داد گوسفند! چون به هرکس می‌رسد، حتی قصابی که قصد کشتنش را دارد، می‌گوید بع‌بع که به زبان گوسفندی، یعنی به به! چه حال چه خبر؟!
گفت : سربازجو زده گند ،چون خود کرده ریشخند
گفتم : چرا این مترسک ؟ گند زده این مردک
گفت : برای اینکه بزنه گزند ، تبدیل شده به گوسفند
خواسته  به آمریکا بده بیلاخ ، بع بع گفته به سلاخ
از موضع ضد اسراییل، دفاع از بشار کرده با تحلیل
پرسه زده و سگ دو ، تا بگه نشست ژنو دو
 رژیم نکرده ضرر ، چون نتیجه اش رفته بهدر
چون بشار اسد جنایتکار ، هنوز نشده برکنار
رژیم با حزب الشیطان ، علیه اسراییل کرد طغیان
رفت سوریه کرد کمک، روی زخم پاشید نمک
مردم سوریه کرد آواره ، بی پناه کرد و بیچاره
گفتم : چرا سربازجو زده لبخند ؟ هذیان گفته و چرند
گفت : از وی شده سئوال ، می تونی بدی شرح حال
کدوم حیوان می شناسی، نمیکنه ناسپاسی
بازهمه هست خوب  ، هرگز نمیشه مرعوب
گفت گوسفند که به قصاب، بع بع کنان  زیر تیغش میاره تاب