مثلث (گفت و شنود)

 گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 8 بهمن – 92
مثلث (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو دهان داده چاک ؟ گرده  اش ساییده بر خاک
چرا گشوده دهان گشاد ؟ دراز کرده  صادق ،  این شیاد
گفت : سربازجوی بد کردار  با قرص اکس خورده پرگار
حالش خرابه، احوالش زاره ، مثلث میکشه جای دایره
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: آقای زیباکلام گفته است «کاش دریاچه ارومیه در آمریکا بود»!
گفت: خب! که چی؟! چرا؟!
گفتم: ایشان می‌گوید اگر دریاچه ارومیه در آمریکا بود، صداوسیما تاکنون چند تا مستند درباره آن ساخته بود که نشان بدهد دولت آمریکا چقدر نسبت به مسائل محیط‌زیست بی‌توجه است!
گفت: حالا منظورش همینه یا دلش میخواد دریاچه ارومیه از خاک ایران جدا بشه و به مالکیت آمریکا دربیاد؟!
گفتم: ای عوام؟! خب! منظورش هرچی باشه، نتیجه‌اش یکی است و آن این که مالکیت دریاچه ارومیه به آمریکا واگذار بشه.
گفت: یعنی خودش میدونه چی میگه؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! پرگار قرص‌ اکس ‌خورده بود به‌جای دایره مثلث می‌کشید.
گفت :سربازجو زبون و گوش دراز ، زیبا کلام را کرده دراز
گفتم : برای چه این سیاه باز؟  پاچه گیری کرده آغاز
گفت : مرتیکه زنجیری دیوانه ، دریاچه ارومیه کرده بهانه
چرا زیبا کلام با شکایت از سیما ؟ مخاطب قرار داده اوما
گفته اگر دریاچه ارومیه بود آنجا ، سندها ساخته می شد درجا
سربازجو میگه مهم نیست ، برای آمریکا  محیط زیست
معلومه گفته زیبا کلام آشفته ، دلش برای دریاچه ارومیه نسوخته
برای آمریکا داده سینه چاک، تا بشه مالک دریاچه ارومیه باخاک
گفتم : چرا سربازجو دهان داده چاک ؟ گرده  اش ساییده بر خاک
چرا گشوده دهان گشاد ؟ دراز کرده  صادق ،  این شیاد
گفت : سربازجوی بد کردار  با قرص اکس خورده پرگار
حالش خرابه، احوالش زاره ، مثلث میکشه جای دایره