صداي ونامه‌هاي شما

صداي  ونامه‌هاي شما. 8 بهمن - 92
جالب است که تلویزیون پاسدار ضرغامی هم برای دهه زجر معرکه گیری وتبلیغ نمی کند ، آنگونه که مورد اانتقاد واقع شده است.
* حقگو از تهران: كشور ما ثروت زياد دارد آنوقت ما بايد كارتن خواب داشته باشيم! آقايان شوراي شهر تهران بياييد در نقاط مختلف فقيرنشين مكان‌هايي بسازيد كه اين كارتن‌خوابها جايي داشته باشند. برخي از اينها زن هستند،‌ درست نيست. * يك بازنشسته تأمين اجتماعي: چرا با ما بازنشستگان تأمين اجتماعي اينگونه برخورد مي‌شود؟ چرا آنها را تحقير مي‌كنند؟ آخر اين سبد كالا مگر چه دردي از آنها دوا مي‌كند؟ بر فرض كالاي يك هفته آنان هم تأمين شد 51 هفته ديگر چي؟ بيشترين كارها را جهت مطرح كردن خود مي‌كنند. بنويسيد گرفتاري بازنشستگان خيلي بيشتر از اين حرف‌هاست كه با صدقه برطرف شود. اگر صداقتي در كار است طبق قانون تأمين اجتماعي، افزايش ساليانه حقوق آنها را متناسب با تورم پرداخت كنند .بهمن، ماه حماسه و خون و پيروزي ولي گويي در صدا و سيما هيچ خبري از سالگرد پيروزي انقلاب نيست! ضرغامي و همفكرانش در صدا و سيما فكر مي‌كنند با رفتن رئيس‌جمهور قبلي انقلاب هم به پايان رسيده است.
صداي شما
* جوكار از تهران: حالا كه شهرسازي در اطراف تهران طبق قانون ممنوع اعلام شد، از مسئولان تقاضا مي‌شود با توسعه فضاي سبز، هواي پاك را به شهر تهران باز گردانند يا حداقل از افزايش آلودگي هواي تهران جلوگيري گردد. 
* اصغرزاده از تهران: به شهردار تهران بگوييد به جاي ساخت بزرگراه و تونل كمي هم براي زيرمجموعه‌هاي تحت مديريتي خود وقت بگذارند و يا نظارت مستقيم و سركشي‌هاي غيرمنتظره تأسيسات و امكانات آتش‌نشاني را بررسي كنند. براي مهار آتش سوزي جمهوري كه چندان عظيم هم نبود ضعيف عمل شد. آيا باز اين مشيت الهي بود؟ 
* اكبر براتي از تهران: به مسئولان نهاد رياست جمهوري پيشنهاد مي‌دهم به اداره‌جات تحت پوشش خود شرح وظايف تفكيك شده آنها را بدهد و همچنين براي اينكه ارباب رجوع بتواند با مسئولان ارتباط تلفني داشته باشند 10 خط ويژه مختص آنان راه‌اندازي تا مردم مشكلاتشان را با آنان در ميان بگذارند. 
* حقگو از تهران: كشور ما ثروت زياد دارد آنوقت ما بايد كارتن خواب داشته باشيم! آقايان شوراي شهر تهران بياييد در نقاط مختلف فقيرنشين مكان‌هايي بسازيد كه اين كارتن‌خوابها جايي داشته باشند. برخي از اينها زن هستند،‌ درست نيست. 
* يك بازنشسته تأمين اجتماعي: چرا با ما بازنشستگان تأمين اجتماعي اينگونه برخورد مي‌شود؟ چرا آنها را تحقير مي‌كنند؟ آخر اين سبد كالا مگر چه دردي از آنها دوا مي‌كند؟ بر فرض كالاي يك هفته آنان هم تأمين شد 51 هفته ديگر چي؟ بيشترين كارها را جهت مطرح كردن خود مي‌كنند. بنويسيد گرفتاري بازنشستگان خيلي بيشتر از اين حرف‌هاست كه با صدقه برطرف شود. اگر صداقتي در كار است طبق قانون تأمين اجتماعي، افزايش ساليانه حقوق آنها را متناسب با تورم پرداخت كنند. 
نامه‌هاي شما
شهرداري محترم ماهشهر - رياست محترم اداره آب و فاضلاب ماهشهر 
امام خميني"ره" فرمودند: "اگر به من خدمتگزار بگوييد بهتر از آن است كه رهبر بگوييد" 
كلامم را بدلايلي از امام بزرگوار شروع كردم كه بدانيم و قطعاً مي‌دانيم كه: 
1 - همه مسئولان خود را خادم مردم بدانند و از اين نظر منتي بر مردم نداشته باشند. 
2 - از نظر مكتب و شرع مقدس ما خدمت به مردم عبادت است 3 - در فرهنگ ما ايرانيان كمك به همنوعان و خدمت به مردم از اعمال نيك و قابل تقدير به شمار مي‌آيد. 
4 - اگر درخواست و تقاضاي اينجانبان با عنوان دو اداره شروع شده بدليل آن است كه تنها حل مشكل با همكاري دو اداره حل خواهد شد و به نوعي تكميل خواهد شد. 
گذشته از موارد ذكر شده همه ما اگر كاري هم انجام دهيم تازه وظيفه خود را انجام داده‌ايم و بايد تلاش كنيم كه در آن قصوري رخ ندهد. عاليجنابان: 
اينجانبان امضاء كنندگان اين تقاضا ساكن ماهشهر خ طالقاني، منازل بنياد جانبازان، كوچه مهاجر (قسمت غربي) كه چند سالي است در تابستان و زمستان، بخصوص وقت بارندگي مشكلاتي براي اهالي كوچه پيش آمده و علي‌رغم تلاشهاي فراوان حضوري و غيرحضوري تماس با مسئولين متأسفانه كماكان مشكل به قوت خود باقي است. 
اينك متواضعانه از محضر عاليجنابان هم انتظار و هم تقاضا داريم نسبت به خواسته به حق اهالي كوچه اقدامات لازم را مبذول بفرماييد باشد تا دعاي خير مردم بدرقه راهتان گردد. اينك شهردار محترم: 
1 - با توجه به اينكه سطح كوچه ما نسبت به كوچه‌هاي اطراف پايين‌تر است بايد نسبت به بالا آوردن و هم سطح كردن آن با كوچه‌هاي همجوار اقدامات لازم را مبذول بفرماييد (قابل توجه رياست محترم سازمان آب و فاضلاب ماهشهر:) 
2 - الف) تغيير مسير فاضلاب از شرق به غرب كه از شيب مناسبتري برخوردار مي‌باشد و هم اينكه تا خيابان اصلي كمتر از 30 متر فاصله دارد. 
ب) اقدام نسبت به تعويض لوله‌ها و استفاده از لوله‌هايي كه قطر بيشتري دارند. 
لازم به ذكر است كه اهالي اين كوچه از قشر زحمت كش طبقه كارگر و يا معلمين آموزش و پرورش ماهشهر مي‌باشند.با كمال تشكر - اهالي كوچه مهاجر - ماهشهر 
آيا صدا و سيما فراموش كرده در بهمن‌ماه هستيم؟ 

بهمن، ماه حماسه و خون و پيروزي ولي گويي در صدا و سيما هيچ خبري از سالگرد پيروزي انقلاب نيست! آقاي ضرغامي و همفكرانش در صدا و سيما فكر مي‌كنند با رفتن رئيس‌جمهور قبلي انقلاب هم به پايان رسيده است. در سالهاي قبل از 26 ديماه تا آخر بهمن ماه به شواهد خود صدا و سيما تا آخر بهمن ماه مراسم سالگرد پيروزي انقلاب با پخش تصاوير ورود حضرت امام و آهنگهاي انقلابي از دهه فجر استقبال مي‌شد، اما صدا و سيما ورود حضرت امام(ره) همانند بزرگاني كه انقلاب را هدايت كردند ممنوع‌التصوير نموده دوم اينكه مگر فقط مجاهدين خلق سابق (منافقين مال) براي پيروزي انقلاب يا خاندان پهلوي مبارزه كرده‌اند كه فيلم‌ها در همين راستا مي‌باشد. مبارزه بزرگ‌مرداني چون رهبر معظم انقلاب، آقاي هاشمي‌رفسنجاني، شهيد بهشتي، شهيد مطهري، شهيد نواب صفوي، شهيد اندرزگو، خانم دباغ و...اينها همگي شكنجه‌ها را تحمل كردند. و در زمان رژيم پهلوي خانواده‌هايشان از اين زندان به آن زندان بدنبال ملاقات با عزيزانشان بودند متأسفانه عد‌ه‌اي قليل مبارزات آنان را هيچ مي‌انگارند و در صدد وارونه جلوه‌دادن واقعيتها هستند، ولي دست خدا بالاترين دستهاست و خدا ياور حزب‌الله واقعي است. يك فرهنگي - تهران