پیام تسلیت خاتمی و عارف به کروبی

پیام تسلیت خاتمی و عارف به کروبی . 30 دی - 92
فعالیت  آزادانه ی حزبی و سیاسی مدعیان اصلاح طلب در رژیم ولایت فقیه که مدعی است رژیم وی آزاد وامن ترین کشور جهان است یا حضور در مراسم ختم یکی ز اعضای شان می باشد . یا  اینکه پیام تسلیت بهمدیگر دادن است .مشابه پیام تسلیت خاتمی وعارف که به کروبی  کهدر حصر خانگی  قرار دارد بخاطر درگذشت خواهر ی داده شده است.
محمدرضا عارف نیز در پیامی، درگذشت خواهر کروبی را تسلیت گفت.متن این پیام که خطاب به فاطمه کروبی همسر حجت‌الاسلام مهدی کروبی است، به شرح زیر استخواهر گرامی، سرکار خانم فاطمه کروبی خبر درگذشت سرکار خانم فاطمه کروبی خواهر همسرگرامی‌تان موجب تاثر و تالم اینجانب شد. این مصیبت را به جنابعالی، خانواده‌های محترم کروبی و ملکی به خصوص به برادر بزرگوارم حجت‌الاسلام و المسلین آقای مهدی کروبی و همه بستگان داغدار تسلیت می‌گویم. از درگاه احدیت برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی و برای شما و جناب آقای مهدی کروبی طول عمر با عزت توأم با سلامتی و توفیق روزافزون طلب می‌کنم.» 
رییس جمهور اسبق کشورمان با صدور پیامی درگذشت خواهر ارجمند حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی را تسلیت گفت. به گزارش انصاف نیوز به نقل از دفتر سید محمد خاتمی، متن کامل این پیام به شرح ذیل است:بسم الله الرحمن الرحیم حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا شیخ مهدی کروبی پروردگار متعال جناب عالی را در رنجها و سختی ها، چه در زندانها و محدودیت های فراوان پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی که مخلصانه در راه امام و خدمت به انقلاب و مردم تلاش کرده اید و چه امروز که جامعه به خاطر حصر از خدمات شما محروم است آزموده و بحمدالله در همه حال شکیبا بوده اید و در برابر تقدیر الهی تسلیم.مطمئنا در مصیبت دردناک درگذشت بانوی پرهیزکارو بزرگوار، خواهر ارجمندتان نیز صبورید و لطف ویژه الهی تسلّی بخش دل داغدار شما است.من این مصیبت را به جناب عالی؛ خاندان محترم کروبی و بستگان داغدار تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق جلّ و علی برای آن فقیده سعیده آمرزش و رحمت و برای بازماندگان معزّزصبر و اجر و سلامتی و برای جنابعالی طول عمر با عزت توام با سلامتی و کامروایی مسآلت می کنم و امیدوارم با رفع حصرها، دلها به هم نزدیکتر و جامعه و انقلاب از وجود عزیزانی چون شما باز هم بهره مند گردد.با احترام