فريب نماينده مجلس توسط خبرنگار "من‌و‌تو"

فريب نماينده مجلس توسط خبرنگار "من‌و‌تو" 15 دی - 92
اعتراف یک عضو بازار مکاره که گویا از سوی شبکه ی من وتو گول خورده است. حال آیا  این اعتراف درست است و بیانگر سانسور نهادینه شده در داخل کشور  است که چون عضو بازار مکاره بدلیل عدم آزادی گفتار در داخل کشور مجبور روی به رسانه های برون مرز آورده که  متوجه می شود  رو دست خورده است چون خبرنگار گندم نمای جو فروش بوده است . یا  نه اینکه ناشی از ترس پیگیری  است که برای سفید سازی می گوید گول خورده است.
كمال‌الدين پيرموذن عضو فراكسيون محيط زيست مجلس در گفت‌‌وگو با تابناك با بيان اينكه شبكه‌هاي بيگانه براي تخريب نمايندگان به هر حيله‌اي دست مي‌زنند افزود: يكي از خبرنگاران خارج از كشور كه خود را خبرنگار پرس تي وي معرفي كرد درباره محيط زيست و آلودگي هوا از من سوالي پرسيد و به تصور اينكه وي خبرنگار پرس تي وي، شبكه انگليسي زبان جمهوري اسلامي است با وي گفت‌وگو كردم. عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس اظهار داشت: متاسفانه پس از اينكه گفت‌و گو از شبكه "من و تو" پخش شد متوجه شدم كه فريب خوردم و اين مصاحبه به عنوان "گفت‌و گوي پيرموذن، نماينده مجلس" با شبكه مذكور پخش شده است بنابراين اعلام مي‌كنم كه مصاحبه‌اي با اين شبكه بيگانه نداشتم و آنها با توسل به حيله و فريب اينجانب اين مصاحبه را انجام دادند