مزدور دست نشانده نوری مالکی: نیروهای ارتش در «الانبار» می‌مانند

خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس مزدور دست نشانده  نوری مالکی: نیروهای ارتش در «الانبار» می‌مانندچون  نیروهای ارتش به درخواست اهالی استان الانبار در شهرها خواهند ماند . پس از عزم خود برای ارسال نیروهای جدید سپاه قدس  به منظور تامین امنیت ساکنان این استان خبر داده است. 13 دی - 92
 
مگر همچون حمله ی مسلحانه ی جنایت علیه ی بشریت در دهم شهریور 92 به کمپ اشرف و قتل عام مجاهدین و ربودن 7 تن از مجاهدین اشرف که هم  حمله هم قتل عام هم آدم ربایی  از سوی  نوری مالکی مزدور دست نشانده  نخست وزیر مترسکی عراق تکذیب شد  فرمان  این حمله از بیت جماران و با نظارت وشرکت سپاه قدس  صادر نشده بود ؟ مگر سپس با پوشش ارتش مختار 27 موشک  بسوی لیبرتی پرتاب نشد  ؟ مگر  نوری مالکی مزدور د ست نشانده اختیار تام از خودش داشته  و دارد تا بتواند نافرمانی کند   که اکنون  اینگونه نیست که گویا  بدستور بیت رهبری و همکاری سپاه قدس نیروی ارتش  وارد استان الانبار نشده است و این مترسک اختیار عقب نشینی دارد که مدعی شده : نیروهای ارتش در «الانبار» می‌مانند. بدتر اینکه  با الگو برداری از  ادعاهای وارونه رهبر ولی فقیه  مدعی شده نیروهای ارتش به درخواست اهالی استان الانبار در شهرها خواهند ماند و از عزم خود برای ارسال نیروهای جدید  که باید شامل سپاه قدس باشدبه منظور تامین امنیت ساکنان این استان خبر داده است .چون این  غلامک حلقه برگوش ولی فقیه هست  و نگران پیگیری پرونده ی جنایت بشریت خود از سوی دادگاه های بین المللی دارد .پس این مترسک مزدور دست نشانده نوری مالکی  برای حاشیه ی امنیتی  می بایست به فرمان   دیکته شده از سوی بیت رهبری سراندر پا گوش باشد تا بتواند با سرکوب وتهدید وتوطئه وتقلب  برای بار سوم نخست وزیر شود ودر خدمت بیت جماران  باشد .لذا آمادگی کامل دارد تا مرتکب هرگونه جنایت ضد بشری در عراق شود .
به گزارش فارس، تلویزیون شبه رسمی «العراقیة» اعلام کرد که «نوری المالکی» نخست وزیر عراق اعلام کرد که ارتش این کشور از شهرهای استان «الانبار» واقع در مناطق غربی بیرون نخواهند رفت.این گزارش حاکی است که نخست وزیر عراق علت این تصمیم خود را درخواست اهالی استان الانبار مبنی بر ابقای نیروهای ارتش در این استان خوانده و از عزم خود برای ارسال نیروهای جدید به منظور تامین امنیت ساکنان این استان خبر داد.