اتهام جاسوسی هسته ای بدلیل عدم پذیرش پست وزارت !

پيشنهاد پست وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه  از سوی احمدي نژاد به كسي كه بعدها جاسوس خطابش كرد! 12 بهمن -92
گفته می شود کسی که با مادر خود زنا کند با دیگران چه ها کند ! وقتی که پیشنهاد پست وزارت امور ترور و جاسوسی  امور خارجه از سوی احمدی نژاد  به حسین موسویان داده می شود ولی وی که اعضای خانواده اش در جنگ خانمانسوز ایران وعراق کشته شدند وسابقه سفیری رژیم ولایت فقه در آلمان داشته که نقش کلیدی در ترورمخالفین در آلمان داشت اما بدلیل اختلاف فکری ی قبول نمی کند . سپس بدلیل عدم قبول این پست متهم به جاسوسی هسته ای می شود. ضمن اینکه اکنون آشکارا فاش شده است هنگامی که  به خودی ها چنین اتهام سنگینی زده می شود  دیگر جای سئوال و ابهامی باقی نمی ماند  که برای چه اتهامات بسیار سنگین به مخالفان ودگر اندیشان ومنتقدان  زده شده است؟ به ویژه  اینکه  چرا  به مخالفین در کمپ اشراف مله مسلحانه  و قتل عام  می شوند و چرا زندان لیبرتی  مورد تهاجم  واقع  و موشک باران می شود؟
سيد حسين موسويان ديپلمات پيشين كشورمان گفت:اولين گزينه محمود احمدي نژاد براي وزارت امور خارجه بوده است. به گزارش فرارو، حسين موسويان با بيان اين مطلب افزود: آقاي احمدي نژاد با اولين كسي كه براي وزير خارجه‌اش صحبت كرد، من بودم. اما ما دو ساعت صميمي و دوستانه صحبت كرديم و ديدم كه اختلاف نظر فوق‌العاده عميقي در سياست خارجي با همديگر داريم. من فكر مي‌كردم كه وزير خارجه بايد كسي باشد كه به سياست‌هاي رئيس‌جمهور معتقد و وفادار باشد. من خب اعتقاد نداشتم. وي همچنين اظهار كرد: بعد از اينكه آقاي احمدي نژاد اين بحث را با من كرد شايد روزهاي اول بود كه آقاي متكي وزير خارجه شده بود و مرا دعوت كرد و گفت موسويان! من ابلاغ شما را به عنوان مسئول امور هسته‌اي كل وزارت امور خارجه آماده كرده ام. موسويان در حالي اين سخنان را مطرح مي‌كند كه محمود احمدي نژاد در دوران دولت نهم بارها و بارها او را متهم به جاسوسي كرده بود. موسويان درباره اين تناقض بزرگ مي‌گويد كه اين ماجرا كاملا سياسي بوده است. او تاكيد مي‌كند دعوت احمدي نژاد از او به اوايل كار رئيس دولت نهم باز مي‌گردد و پس از آن اوضاع تغيير كرده است