پرش (گفت و شنود(

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 27 بهمن -92
گفتم : چرا سربازجو  باخودزنی؟ باز به خودش زده تو دهنی
گفت : یارویی  تند وتیز ،  با یک جست و  خیز
برروی زین اسب پرید ، خورد زمین، دوستش دید
یارو از رفیقش کرد سئوال ، با پَر  ِشَم کردی حال؟
دوستش کرد مکث   ، نخواست کنه بحث
گفت  می زنم حدس ، عجیب  داری اعتماد  ِ نفس!
گفت: برخی از روزنامه‌های زنجیره‌ای نوشته‌اند، راهپیمایی 22 بهمن امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود.
گفتم: البته که همینطور بود، راهپیمایی 22 بهمن هر سال بسیار پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود.
گفت: ای عوام! ادعا می‌کنند که امسال مردم به خاطر دعوت اصلاح‌طلبان حضور بیشتری داشتند!
گفتم: پس چرا سران جبهه اصلاحات از ترس مردم جرأت نکردند در راهپیمایی حضور پیدا کنند!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: یارو دورخیز کرد که روی زین اسب بپره، محکم خورد زمین و برای اینکه ضایع نشه به رفیقش گفت؛ از پرشم خوشت اومد یا از دورخیزم؟ رفیقش جواب داد، از هیچکدوم! از اعتماد به نفست!
گفت : سرباز جو  با آواز خر در چمن ،  نقل کرده از 22 بهمن
گفتم :  باز چه چرند گفته جای سخن؟ این جاسوس هرمحفل وانجمن
 گفت :   میگه در زنجیره ای مطبوعات ، رقیب کرده تبلیغات
فرق داشت راهپیمایی امسال ، با راهیپمایی 22 بهمن پارسال
در جواب پاسخ داده این عنتر،هرسال راهپیماییست پرشورتر
پیگیری کرده  رقیب ، چرا سرانش از ترس تعقیب؟
در 22 بهمن نداشتن حضور ، تا نیفتند تو چنگ مأمور
گفتم : چرا سربازجو  باخودزنی؟ باز به خودش زده تو دهنی
گفت : یارویی  تند وتیز ،  با یک جست و  خیز
برروی زین اسب پرید ، خورد زمین، دوستش دید
یارو از رفیقش کرد سئوال ، با پَر  ِشَم کردی حال؟
دوستش کرد مکث   ، نخواست کنه بحث
گفت  می زنم حدس ، عجیب  داری اعتماد  ِ نفس!