كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان  6 دی -94
كيهان و خوانندگان
پیام های دروغین وقلابی  اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری
    * يک جانباز هستم. شايد معني رونمايي از مجسمه «هيچ» اين بوده است که دولت آقاي روحاني دو سال کشور را براي برجام تعطيل کرد و نتيجه آن هم هيچ شد.    الحمدلله خودشان فهميده اند و مجسمه آن را هم ساخته اند.
    * در اين چند سالي که دولت آقاي روحاني روي کار آمده وضعيت مردم از هر جهت عقبگرد داشته است. چشم بستن دولت روي واقعيت هاي جامعه چيزي را عوض نخواهد کرد. رکود فعلي حاصل شعارهاي فريبنده و رو راست نبودن با مردم است.

        * متاسفانه دولت تدبير و اميد در برابر غربي ها و آمريکا آن قدر عقب نشيني کرد و کوتاه آمد که آمريکايي ها هار شدند و ادعاي غرامت دارند. با توجه به جنايت هايي که در حق مردم کردند اين ادعاها ديگر براي چيست؟!

     * آمريکا با چند قانون جديدي که تصويب کرد با يک تير، چند نشان را زد، کاش سياستمداران دولت اميد توجه مي کردند که آمريکا چگونه هم صنعت انرژي هسته اي را محدود و کنترل کرد و هم رفع تحريم ها را دور زد و باعث شد کسي به ايران نزديک نشود.    
يک ايراني از مونيخ آلمان
    * آمريکا دائم در حال پرونده سازي عليه ايران است و در مورد گروگان گيري و مسائل ديگر مي خواهد پول هاي ملت ايران را بلوکه کند و به افرادي که حق قانوني ندارند بدهد. چرا ما نبايد از ستم جانکاهي که آن ها از جنگ جهاني اول تاکنون با ما کرده اند پرونده سازي کنيم؟ چرا در مورد شهادت جوانان مان و پول هاي به غارت رفته کشورمان به دنبال حق و حقوقمان نبوده ايم؟

    * ما که در يک شهر دور افتاده گيلان به نام رضوان شهر زندگي مي کنيم صدايمان به گوش مسئولان نمي رسد. ولي شما حرف دل ما را بنويسيد و به دولتمردان باز هم بگوييد و اين بار از قول ما بنويسيد آمريکا قابل اعتماد نيست. نبايد با سرنوشت کشور اين طور بازي شود.

        * طرف غربي از هيئت مذاکره کننده هسته اي ما خواستار انتقال آب سنگين رآکتور اراک به خارج از کشور شده است. در مقابل اين زورگويي ها نبايد منفعل بود و الاهر چه جلوتر برويم گستاخ تر خواهند شد.

     * در مورد محدوديت سفر به آمريکا براي کساني که به ايران سفر کرده باشند آقاي ظريف مي گويد شما نگران نباشيد ما نمي گذاريم به روابط تجاري ايران آسيبي وارد شود. اين سخن مثل آن است که کسي به فرد ديگري بگويد درست است که آن اوباش مشت محکمي به صورت شما مي زند ولي من اجازه نمي دهم جايش درد بگيرد؟!

       * آقاي صالحي بيش از همه براي انجام خارج کردن رآکتور اتمي اراک و سانتريفيوژها چنان عجله دارند مثل اينکه همين الان تحريم ها از بين رفته است. مجلس بايد در مقابل اين افراط ها ايستادگي کند.

        * آقاي ظريف پشت درهاي بسته با مسئولان آمريکايي هر چه مي گويد نتيجه اي جز نقض عهدهاي پي درپي از طرف آمريکايي ها نداشته است. 

      * جناب آقاي هاشمي شما که بحمدالله با ادبيات عرب و قرآن آشنا هستيد و مي دانيد که در قرآن کريم مي فرمايد: «لن ترضي عنک اليهود و لاالنصاري حتي تتبع ملتهم» چگونه است که نامه عادي يک خيانتکار بين المللي را ملاک تغيير رويکرد آمريکا نسبت به ايران تلقي کرده ايد؟! اين تحليل هاي خام دستانه موجب تضعيف موقعيت شما خواهد شد.    
طباطبائي- قم
    * آقاي زنگنه در مورد افزايش قيمت بنزين نکاتي را عنوان کرد که مربوط به کشورهاي واردکننده است نه کشور ما که صادرکننده است. ضمنا افراد آن کشورها مثل خود آقاي زنگنه درآمدشان بيشتر از هزينه هايشان است. نه مثل من و امثال من که هزينه هايم بيشتر از درآمدم است. بنده آن قدر حقوق ندارم که بتوانم بنزين ليتري 3 هزار تومان بخرم.

       * مگر حقوق يک کارگر در سال چقدر افزايش مي يابد که هر روز يا هر چند روز يک بار شاهد افزايش قيمت ها هستيم. آيا اين بود وعده هاي انتخاباتي آقايان! 

      * ما کارگران خدماتي مترو از شرکت خدماتي زمان روب نه بيمه هستيم و نه آنکه از حقوق درست و حسابي برخورداريم. لطفا کسي به وضعيت ما رسيدگي کند.

      * با وعده هاي آقاي روحاني که سه سال است در سياست تعامل گراي خود رعايت حال آمريکا را نموده به جاي ره آوردي از رفاه و ارزاني و کاهش نرخ تورم، برعکس آنها به وقوع پيوسته که هيچ بلکه حتي امروز دوم دي ماه هنوز حقوق آذرماه ما بازنشستگان آموزش و پرورش و ديگر بازنشستگان لشکري و کشوري پرداخت نشده است.

        * طرح مجلس براي عدم بکارگيري بازنشستگان در مشاغل دولتي چند ماه قبل از تصويب نمايندگان گذشت و به شوراي نگهبان ارسال شد که به علت برخي ايرادات به مجلس عودت داده شد ولي مجلس شوراي اسلامي متاسفانه طرح را مسکوت گذاشت. با توجه به آمار بالاي بيکاران جوان از نمايندگان مجلس انتظار مي رود قبل از پايان سال ايرادات مورد اشاره شوراي نگهبان را برطرف نمايند تا بخشي از جوانان جوياي کار گره بيکاريشان باز و تسهيل ازدواجشان فراهم گردد.    
رضائي - قم
    * کوچه هاي بهمن 16 تا 20 منطقه بيست متري «سده آبادان» فاقد هرگونه روشنائي است و اين مشکلاتي را براي اهالي محل ايجاد کرده است. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.

      * متاسفانه برخي معتادين خطوط ترمينال جنوب - افشار اتوبوس ها را خوابگاه خود قرار داده اند گاه بوي تعفن آن ها ايستادن در اتوبوس را غيرممکن مي کند. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.

     * در پروژه مسکن مهر صفادشت ملارد سرويس هاي بهداشتي را به طرف قبله ساخته اند. ساکنين مسلمان و مومن مجتمع ناراحت هستند. پيمانکار هم زيربار تغيير نمي رود درمانده شده ايم که چه بايد بکنيم.

        * چرا تامين اجتماعي هر ماه پرداخت حقوق بازنشستگان را با تاخير پرداخت مي کند؟ مردم به علت بدهي اقساط مختلفي که براي آن برنامه ريزي کرده اند و با اين بي نظمي علاوه بر تاخير در دريافت حقوق، جريمه هم بايد بدهند.    
رجب پور
    * دولت مواد پتروشيمي را به شرکت هاي خارجي در مقايسه با شرکت هاي داخلي ارزان تر عرضه مي کند - جاي تعجب دارد که چرا در اين دولت اکثر بديهيات زير پا گذاشته مي شود.

      * مدت 4 سال است که برق منزلم توسط شرکت برق منطقه آزادي تهران به علت درخواست مبالغي که نمي دانم چگونه مي تواند قانوني باشد قطع شده است. علي رغم پي گيري هاي مستمر متاسفانه هيچ نشاني از رفع مشکل نيست. جالب است که به رغم قطع بودن برق کنتور، شرکت برق منطقه آزادي از صدور قبض ماهانه دريغ نمي ورزد!

    محمود ستايش - ايثارگر

    * 20 سال سابقه کار در شرکت گاز دارم. مدت سه سال است که به صورت قرارداد مستقيم شده ام (قبلاقرارداد شرکتي بودم). علي رغم اينکه تمام حقوق و مزاياي من و امثال من کارگري است ولي هنگام پرداخت پاداش پايان سال مي شويم کارمندي! چرا؟!

     * دو سال است که ورودي آزادراه ساوه - همدان به شهر پرند چراغ روشنايي ندارد و شب هنگام خطر در کمين مردم است چندين مرتبه پيگيري کرده ايم ولي ترتيب اثر نداده اند، چرا؟

     * جاده مواصلاتي سهرستان به ايرانشهر در استان سيستان و بلوچستان کاملاخطرآفرين است و هرچند روز شاهد تصادفات منجر به جرح و فوت در اين جاده هستيم. اميدواريم با انعکاس مشکل در اين ستون مسئولان امر کاري بکنند.