كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 اسفند -94
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری برای اینکه همسو با رئیس ا نتصابی قوه ی فاسد قضاییه  وروابط عمومی پاسداران ....  تبریک هدفمند متضاد به مناسبت برگزاری نمایش خیمه شب بازی داده باشد. بنابراین زیر چتر پیام های د روغین و قلابی  اینگونه  پیام داده است: ضمن تبريک به ملت و منتخبين ملت توجه نمايندگان محترم را به سفارش اخير حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) جلب مي کنم: «ملت ايران مجلسي مي خواهد که متدين، متعهد، شجاع، فريب نخور، مقاوم در مقابل زياده خواهي ها و طمع ورزي هاي استکبار، مدافع عزت و استقلال ملي، علاقه مند واقعي به پيشرفت کشور، معتقد به حرکت علمي استعدادهاي جوان، معتقد به اقتصاد درون زا، آشنا با درد مردم و مصمم به حل مشکلات مردم باشد و مرعوب آمريکا نشود و به وظايف قانوني خود عمل کند
     ضمن تبريک به ملت و منتخبين ملت توجه نمايندگان محترم را به سفارش اخير حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) جلب مي کنم: «ملت ايران مجلسي مي خواهد که متدين، متعهد، شجاع، فريب نخور، مقاوم در مقابل زياده خواهي ها و طمع ورزي هاي استکبار، مدافع عزت و استقلال ملي، علاقه مند واقعي به پيشرفت کشور، معتقد به حرکت علمي استعدادهاي جوان، معتقد به اقتصاد درون زا، آشنا با درد مردم و مصمم به حل مشکلات مردم باشد و مرعوب آمريکا نشود و به وظايف قانوني خود عمل کند

      ملت بار ديگر مثل هميشه با خلق حماسه اي ديگر دين خود را به نظام و انقلاب ادا کرد حال نوبت منتخبين است که کمر همت ببندند و براي اجراي اقتصاد مقاومتي و رفع محروميت، بيکاري، گراني و... تلاش و مجاهدت کنند.

      انتخاب شده هاي مجلس خداوکيلي از همين اول مشخص کنند دغدغه اصلي شان چيست و براي حل مشکلات جامعه چه کار مي خواهند بکنند.

      ما به خاطر لبيک گويي به فرمان حضرت امام خامنه اي در پاي صندوق هاي راي حاضر شديم و به وظيفه شرعي و قانوني خود عمل کرديم. عشق است سيدعلي، عشق است انقلاب اسلامي.    
ايمان آسوده
     دشمنان داخل و خارج نظام بدانند حضرات مصباح، جنتي و يزدي در مجلس خبرگان باشند يا نباشند خار چشم انگليس و آمريکا هستند و به همين دليل در نزد ما دلسوزان نظام عزيزند.

      پيامک رئيس جمهور براي مردم عزيز ايران با آن هزينه کلان کليد واژه انتخاباتي «اميد» را تبليغ کرد. چنان که از برخي ديگر از دست اندرکاران دولتي نيز تخلفات انتخاباتي از اين دست ديده شد. نکته ديگر اينکه انتخابات جمعه گذشته گوشزدي بود براي کساني که وقتي راي نمي آورند با ادعاي تقلب شوراي نگهبان را زير سوال مي برند و وقتي راي مي آورند به جاي خدمت به خلق و دغدغه معيشت، مردم را با سياست زدگي و پهن کردن فرش قرمز براي دشمنان طماع اين ملت مغبون مي سازند.    
فخرالساعه- جانباز
     حضور سرشار از حمايت وصف ناپذير ملت ولايتمدار و فهيم پاي صندوق هاي راي نمايشگر اين حقيقت است که آنها در پايبندي به ارزش هاي والاي ديني و آرمان هاي انقلاب و امام و رهبري خالصانه ثابت قدم هستند.

       مرحبا و هزاران مرحبا بر امت ولايتمدار هوشيار و با بصيرت ايران که با حضور جهادي خود پاي صندوق هاي راي، خستگي توطئه هاي دشمنان را بر تن شان باقي گذاشتند همه اين صف هاي طولاني سپري در برابر دشمنان بود.    
سليمان بلغار
     يکي از روزنامه هاي طرفدار دولت تيتر کرده مردم اين راه (اصلاح طلبان) را انتخاب کرده اند. حرف بنده اين است که چرا اين جماعت غير از مردم تهران را جزء ملت نمي دانند. آيا ما شهرستاني ها که 60 درصد به اصولگرايان راي داده ايم مردم نيستيم و فقط بخشي از تهراني ها مردم هستند؟
    خزايي
     هرچند انتخابات اولويت اول مسائل روز است و اصولگرايان حائز اکثريت آرا در سراسر کشور هستند که اين خود بار مسئوليت آنها را دوچندان مي کند ولي آنچه موجب سوال است باز نشدن سوئيفت و عدم مبادله پولي بين ايران و ساير کشورهاست. که دروغ باز شدن هزار ال سي در روز تعطيل را بيشتر آشکار و عهدشکني شيطان بزرگ را برملاتر مي کند. در نتيجه مجبوريم در برابر نفت، بنزين بگيريم و اين از شاهکارهاي فتح الفتوح است. ما که خود توليد کننده بنزين هستيم بايد در برابر نفت آن را وارد کنيم؟! حال چه کسي پاسخگوي اين نقض برجام است خدا مي داند. با اين حساب، اقتصاد در پسابرجام همچنان درجا مي زند.    
نراقي
     حقيقتاً مرحوم آقاي سلحشور مجاهد خستگي ناپذير جبهه مقاومت در عرصه سينما و هنر نقش برجسته اي در پررنگ کردن آثار قرآني در جامعه و مبارزه با عوامل هلاکت بار جنگ نرم و هجمه رسانه اي دشمن داشت و خلارسانه اي ناشي از وجود تفکر سالم قرآني را در سينما در حد توان خود پر کرد و علاوه بر آن نه تنها مسلمانان جامعه ما بلکه مسلمانان کل منطقه با ديدن آثار قرآني او از جمله يوسف پيامبر به جايگاه خطير خود در روابط بين الملل پي بردند.

         مرحوم سلحشور مردي بزرگ، کارگردان و هنرمندي بودند که ابزار هنر را در خدمت انتقال پيام ها و عبرت هاي قرآني قرار داد. مانند سريال مردان آنجلس، حضرت ايوب و يوسف پيامبر(ع) که شهرت نيک او به واسطه اين مجموعه از مرزهاي کشور گذشت و آثار اين مجموعه بر قلوب تشنگان حقيقت زبانزد شد. به روح پاکش صلوات.

       توطئه بي بي سي خبيث در انتخابات ايران ادامه دارد. برنامه دشمنان قسم خورده انقلاب اين است که دل سوختگان انقلاب را در هر جايي که هستند منزوي کنند تا بتوانند پروژه نفوذ را انجام بدهند و هر کس با چنين برنامه اي همراهي کند در واقع خيانت به کشور کرده است.    
حياتي
     با آشوب و اغتشاشي که از اصلاح طلبان در سال 88 سراغ داريم چه بسا تهراني ها ترجيح دادند با راي به اصلاح طلبان امنيت شان محفوظ بماند! خدا را شکر مي کنيم.    
دولت کنوني با توجه به عملکرد ضعيفش در حوزه آموزش و پرورش، اقتصاد، توليد، واردات و صادرات درصدد اين است که دل غربي ها را به هر طريق ممکن بدست آورد حتي به اين قيمت که زيرساختهاي علمي و اقتصادي کشور نابود شود تا بلکه چند دلار کف دستش بگذارند.
         دشمن در اين انتخابات تلاش داشت از طريق ايادي خود پروژه تقلب را به صورت معکوس به اجرا بگذارد. بدين معنا که با جنگ رواني اصولگرايان را به کارهاي احساسي تحريک بکند و با اين روش اغتشاش و آشوب سال 88 خود را توجيه کند، اما در اين نقشه خود ناکام ماند، چون اين دفعه با مجموعه اي طرف بود که انقلاب و نظام را چون جان شيرين دوست مي دارند و براي آن خون داده اند.

        براي اطمينان عمومي لازم است ريز راي صندوقها را در سايتها قرار دهند تا ناظران و منشي ها که در سر صندوق حضور داشتند بر صحت موضوع مهر تاييد بگذارند.

       يک معلم حق التدريس هستم از اول مهر تا الان حق التدريس ما معلمان پرداخت نشده است. نمي دانيم به کجا بايد شکايت ببريم.

      به آقاي هاشمي و دوستانشان که برخلاف سال 88 اعتراضي به انتخابات نمي کنند تبريک مي گويم. البته آن موقع اعتراضات به اين دليل بود که خودشان راي نياوردند. البته يک نگراني هم دارم. از سال 92 به بعد حتي عربستان و امارات هم ما را تهديد به تحريم کردند نکند حالاشاهد باشيم که حتي فيجي هم بيايد ما را تحريم کند. ان شاءالله که اين طور نشود.

        از طريق گوشي همراه ما پزشکان تبليغ يک دستگاه پزشکي ساخت اسرائيل مي شود، بنويسيد بررسي شود چه کساني در داخل کارچاق کن براي بيگانگان، آن هم اسرائيل شده اند.

       چندين سال است فرستنده راديو اصفهان بر روي موج متوسط رديف 837 کيلوهرتز مشکل اساسي دارد. به گفته بسياري از مردم در نقاط مختلف شهر صداي راديو اصفهان ضعيف و همراه با پارازيت شنيده مي شود. واقعاً حيف است تلاش هاي تهيه کنندگان برنامه هاي اين راديو به دليل وجود مشکل مذکور به کلي هدر برود.