آیت الله جنتی: دولت هوشیارانه مراقب ورود فتنه‌گران باشد


در خطبه‌های نماز عید قربان جمکران مطرح شد؛
آیت الله جنتی: دولت هوشیارانه مراقب ورود فتنه‌گران باشد 10 شهریور - 96
 آخوند طوطی پیر جنتی که تریبون نمازجمعه تهران خیلی وقت به وی داده نشده است . بنابراین فرصتی برایش پیش آمد تاخطبه خوان عیدقربان جمکران باشد و توصیه به دولت روحانی کند باید مراقب عدم ورود مدعیان اصلاح طلب یا متهمان به فتنه دردولت باشند .معلوم نیست چرا جنتی درخواست حفر موازی چاه جمکران برای خودنکرده تادرونش فرو رود و....
احمد جنتی . دبیر شورای نگهبان
خطیب نماز عید قربان در جمکران گفت : عید قربان یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است که فلسفه آن سربلندی از امتحان الهی و اطعام فقراء و نیازمندان می‌باشد.
به گزارش ایسنا،  آیت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های نماز عید قربان در مسجد جمکران تصریح کرد: در روز عید قربان حضرت ابراهیم (ع) ایمان بی‌نظیر خود را ثابت کرد و در سخت‌ترین امتحان الهی سرافراز بیرون آمد. اگر در عید قربان از روی تقوا و با اخلاص قربانی کنیم مورد رضایت الهی قرار خواهیم گرفت و خداوند با اولین قطره خون قربانی همه گناهان قربانی کننده را می بخشاید.
وی خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی نباید فقیر و نیازمندی داشته باشیم؛ گرسنه خوابیدن نیازمندان ننگ است در این راستا وظیفه دولت تامین معیشت و نیازهای مردم می‌باشد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر نیز  گفت: مقام و پست دنیوی هیچگاه این دو شهید را در خود هضم نکرد؛ چراکه با اخلاص و نیت الهی به مجاهدت و انجام وظیفه می‌پرداختند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: روز گذشته دعای عرفه قرائت شد؛ در این دعا سید الشهداء سرشار از بندگی و معنویت است و انسان را نسبت به اصل وجود خویش آگاه می‌کند.
وی در مورد جایگاه ولایت فقیه نیز گفت: رهبر جامعه اسلامی در دوران غیبت، ولی‌فقیه عادل و آگاه است و این ویژگی‌ها در امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای تجلی دارد از این رو اطاعت از ولی‌فقیه مانند اطاعت از امام زمان(عج) و ولی عصر(عج) واجب است.
وی تاکید کرد: امروز خطر نفوذ دشمن و استکبار وجود دارد و دولت باید هوشیارانه مراقب ورود فتنه گران باشد و حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از ولایت فقیه همواره توطئه‌ها را خنثی کرده است.

جنتی با تاکید بر این‌که «مردم در صحنه هستند و هر جا فراخوان شدند آمدند»، اظهار داشت: این نظام به پشتیبانی مردم سرپا مانده است. در طول تاریخ دنیا هیچ نظامی نبوده با این حجم دشمنی، جنگ نظامی، توطئه‌های سیاسی و تحریم‌ها همچنان پا برجا باشد و این قدرت نظام، انقلاب و ولایت است، باید خط انقلاب و ولایت را شناخت.