روحانی: پیروزی ملت ایران در ماه های اخیر در تاریخ کم نظیر است

روحانی:
پیروزی ملت ایران در ماه های اخیر در تاریخ کم نظیر است 5 آبان - 97
منظور از پیروزی 5 برابر شدن قیمت ارز ودلار و سکه وکاهش 5 برابر ارزش ریال و قدرت خرید مردم ایران در زمانی بس کوتاه می باشد.
تهران - ایرنا - رییس جمهوری با تاکید بر این که در هفته ها و ماه های اخیر پیروزی قاطع ملت ایران را در برابر آمریکا شاهد بودیم ، گفت: پیروزی سیاسی مردم ایران یک پیروزی کم نظیر در تاریخ است.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی عصر شنبه در جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی در سخنانی افزود: در شرایطی که دشمنان علیه ما برنامه ریزی و توطئه کرده و کلمه 13 آبان را به عنوان رمز جنایتکارانه خود اعلام کرده اند، حضور مردم در راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است.
وی ادامه داد: همه جا و در همه سختی ها و همه موفقیت های بزرگ ما، یاری اهل بیت (ع) و رابطه مردم با خاندان رسالت و بویژه اباعبدالله الحسین (ع) مسیر و راه پیروزی را برای ما همواره کرد.
رییس جمهوری اظهارداشت: آنچه در هفته ها و ماه های گذشته شاهد آن بودیم پیروزی قاطع ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا بوده است . ما از لحاظ سیاسی بی تردید در سطح جهان پیروزی کم نظیر تاریخی را در اختیار داریم.
روحانی افزود: کمتر سراغ داریم که آمریکا در سطح جهان تصمیم مهمی را علیه یک کشور بزرگ اتخاذ کرده باشد و هم پیمانان سنتی این کشور را رها کرده باشند و اگر در همچون مجلسی ما یک سال پیش به بحث و بررسی می پرداختیم که روزی در حقوق لاینفک ملت بزرگ ایران؛ آمریکا در برابر ما بایستد و اروپا در کنار ایران و روبروی آمریکا ، حتما اکثریت قاطع جمع ما نمی پذیرفتند و می گفتند این یک خوش بینی محض است، مگر ممکن است در یک مسئله مهم بین المللی واشنگتن تصمیمی را اتخاذ کند که به استثناء چند کشور همه کشورهای جهان در کنار ایران و رودرو ما بایستند، پیروزی سیاسی ملت ایران در ماه های اخیر یک پیروی کم نظیر در تاریخ است نه تنها در تاریخ ایران.
ادامه دارد