كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان 9 آبان - 97
كيهان و خوانندگان
از ماه ها قبل دشمنان درصدد فتنه در راهپيمايي اربعين بودند اما كساني كه در مسير حضرت زينب (س) قدم گذاشته بودند خوب از فتنه يزيديان آگاه بودند و حماسه اي را رقم زدند كه به جز حضور باشكوه در راهپيمايي صداي (لبيك يا حسين) را در جهان طنين انداز كردند.
2914?0912
اربعين حسيني(ع) امسال هم گذشت و دنيا شاهد حضور ميليوني همه آزادي خواهان از سرتاسر جهان بود، هيچ رسانه اي قادر نيست كه اين سيل جاري عاشقان را سانسور كند.
0837?021
اربعين امسال يك تفاوت با ديگر سال ها داشت و آن حضور پررنگ مسلمانان از ديگر كشورها بود. راهپيمايي اربعين ديگر يك حماسه اي است كه نگاه بين المللي به آن دوخته شده است.
3767?0919
دشمنان هرچه در توان داشتند به كار گرفتند تا از حضور ميليوني مردم در راهپيمايي اربعين بكاهند اما بصيرت مردم ولايتمدار اين توطئه را همانند ديگر توطئه هاي دشمنان خنثي كرد.
1700?0936
راهپيمايي اربعين ديگر مختص به شيعيان و مسلمانان نيست بلكه اين آزادي خواهان جهان هستند كه براي حضور در اين مراسم از سرتاسر جهان گردهم آمده اند و اين موضوع را مي توان از لنز دوربين هايي كه اين مراسم را پوشش مي دادند به خوبي درك كرد.
9715?0213
حضور ميليوني مردم ايران در راهپيمايي اربعين به جز اينكه سيلي محكمي به دشمنان بود باعث شد نوكران داخلي جبهه استكبار هم عينك شان را عوض كنند.
4610?0902
عيار مجلس آنقدر كم شده كه، وزيري كه باعث تورم مسكن شده است و به مستاجران هزينه هاي نامتعارفي را تحميل كرده است را مورد تقدير قرار مي دهند در حالي كه اگر از مردم بپرسند نظرشان را در مورد اين وزير بگويند، به اعتراض از عملكرد او مي پردازند و خواهان برخورد با تخلفات او هستند.
3297?0133
ايرانيان در مسير راهپيمايي اربعين در كنار شيعيان و اهل سنت عراق همقدم بودند و اين برادري همانند همان سيلي سختي بود كه چند روز قبل سپاه پاسداران به داعش و اربابانش زده بود.
2298?0919
قيمت مسكن 83 درصد در طي وزارت آخوندي گران شده است! مجلس كه ميلي به پرسيدن سوال از اين وزير مردود دولت ندارد اميدوارم قوه قضاييه در جهت احقاق حقوق افرادي كه همچنان در انتظار دريافت مسكن مهر هستند اقدام كند.
6172?0218
آقاي روحاني، در كشور مديران جواني هستند كه به وظايفشان به خوبي عمل مي كنند قرار نيست كه وقتي برندهاي ادعايي دولت شما نمي توانند عملكرد مثبتي داشته باشند همه مديران كشور زير سوال بروند. كاش در راستاي توصيه رهبري در به كارگيري جوانان در امور  كشور كمي جدي تر بوديد.
2826?0913
پزشكان غيرمتعهد از بيماران خود يك بار بابت معرفي به آزمايشگاه و يك بار ديگر هم براي مشاهده نتيجه آزمايش پول ويزيت مي گيرند. پول گرفتن براي معرفي به آزمايشگاه چون كاري انجام نگرفته وجه شرعي ندارد و اينگونه كسب درآمد شبهه دار خواهد بود.
8902?0914
ارزيابي تخلفات در موضوع تجهيزات پزشكي يكي از كارهاي ضروري و مهم در بهداشت و درمان است كه بايد مرتب تكرار شود چراكه بي توجهي يا كم توجهي در كاليبراسيون دستگاه هاي پزشكي و درماني به قيمت تهديد سلامت بيماران تمام مي شود.
6263?0938
مسئولاني كه مدعي اند از قيمت اجناس در بازار مطلع اند، بدانند كه قيمت هر بسته ماكاروني ظرف مدت يك هفته هزار تومان گران شده است. ديگر اقلام پرمصرف خوراكي در جامعه هم سرنوشتي همانند ماكاروني داشته اند.
0129?021
بسته حمايتي دولت از نيازمندان براي حدود 50 ميليون نفر اعلام شده است. اما سوال اينجاست برجامي كه برايش وعده باغ گلابي مي دادند چرا بعد از 2 سال تبديل به بسته هاي حمايتي شد كه خبر از سخت تر شدن معيشت مردم مي دهد؟!
2703?021
تا كي تبعيض و عدم يكسان سازي حقوق بازنشستگان قرار است ادامه يابد؟ من تكنيسين تاسيسات با دو ميليون، 2 جوان بيكار و دانشجو و اقساط متعدد و بيماري و...، هم رديف من يكي از بستگان كه بازنشسته وزارت نفت است 7 برابر من حقوق مي گيرد! دولت اگر قادر به يكسان سازي نيست حداقل ما را در خريد يخچال و فريزر اقساطي ياري كند.
رجب پور
شركت گاز شهر فرادنبه از زماني كه ديوان عالي كشور آبونمان را حذف كرده به طرق ديگر به جاي آبونمان پول مي گيرد. مثلا اين بار در ستون بدهي گذشته جبران كرده است!
4817?0913
حضور متكديان حرفه اي در شهرهاي بزرگ و مقابل مراكز خريد به صورت يك معضل عمومي درآمده و آفت گردشگري در كشورمان شده است. ضرورت دارد دستگاه هاي مختلف براي از ميان برداشتن اين معضل پا جلو بگذارند.
2143?0913
دو ماه قبل براي دريافت وام به بانك... شعبه سيدخندان رفتم. پس از تكميل پرونده، اعلام شد كه ظرف دو هفته وام پرداخت مي شود ولي با گذشت 2 ماه هيچ خبري از وام نيست. پيگيري هم بي نتيجه مانده است. از مسئولان امر درخواست مساعدت دارم!
4308?0933
خبر حافظ قرآن شدن 23 هزار زنداني در كشور خبر خوشحال كننده اي است و عزم راسخ مسئولين و كاركنان سازمان زندان ها در امور تربيتي زندانيان در پرتو قرآن و معارف ديني را نشان مي دهد. اين سنت حسنه قابل تقدير و تحسين فراوان مي باشد.
6263?0938
راه حل كنترل نقدينگي و جلوگيري از افزايش قيمت طلا و تورم اين است كه براي سپرده گذاران در بانك هاي كشور معادل ريالي هر سپرده طلا در حساب افراد منظور شود. با اين روش ارزش سپرده سپرده گذاران حفظ مي شود و بازار سياه هم به وجود نمي آيد.
2645?0912
نفر اول كنكور در يكي از شبكه هاي سيما در پاسخ مجري اظهار داشت: هيچ كلاس تقويتي شركت نكرده اما كانون[...] به من گفته 10 سكه بگير بگو در اين كانون درس خوانده ام! چرا سيما براي چنين مراكزي تبليغات مي كند!
وحيدي
جهانگيري تا چند روز قبل در نشريات زنجيره اي سوپرمن خطاب شد. اما حالا در همان نشريات زرد مديري بي اختيار و نالايق خطاب شده است! در زمان امضاي برجام هم همين رفتار را كردند كه چنين خسارت جبران ناپذيري را به مردم ايران اسلامي تحميل كردند.
0100?021
با سلام به كاركنان كيهان عزيز، خداوند شما را حفظ كند، اين چشم بيدار ملت كه هشدارهاي لازم را در ابعاد مختلف و به موقع به جامعه مي دهد.
4165?0912
فروشگاه زنجيره اي... خيلي راحت و بدون ترس و واهمه گران فروشي مي كند. به عنوان مثال شامپو پر^ك^~ را كه بقالي سر كوچه ما به قيمت 6500 تومان مي فروشد 11200 تومان قيمت گذاشته و با تخفيف 8هزار و پانصد تومان به فروش مي رساند.
3991?0938
اگر چنانچه صنعت خودروسازي كشور تحويل صنايع نيروهاي مسلح و وزارت دفاع بشود شاهد شكوفايي و پيشرفت خلق الساعه در صنعت خودروسازي خواهيم شد. مشروط به اينكه كشور از چنگال مافياي قدرت و ثروت رهايي پيدا كند و اجازه چنين كاري را بدهند.
1183?0912
چرا دولت اين همه در اجراي طرح رتبه بندي معلمان تعلل مي ورزد. مگر تهيه و تصويب يك طرح چقدر نياز به بررسي دارد كه بايد چند سال طول بكشد. چگونه اضافه شدن 50 درصدي حقوق برخي دستگاه ها صرفا با يك نامه سريع عملياتي مي شود اما رتبه بندي معلمان هنوز در پيچ و خم اداري است.
7630?0916
اگر دست غارتگران بيت المال قطع شود و مشكل گراني، تورم، بيكاري و... رفع شود فكر نمي كنم افرادي براي پيدا كردن لقمه ناني، به زير و رو كردن سطل هاي زباله باشد؟!
4897?0914