گزیده خبرهای 9 آبان - 97


گزیده خبرهای 9 آبان - 97

سارق 40 دوچرخه
قائم شهر ? خبرنگار كيهان: فرمانده انتظامي قائم شهر گفت: با تلاش ماموران نيروي انتظامي قائم شهر سارق حرفه اي دوچرخه ها در قائم شهر شناسائي ودستگير شد.سرهنگ محمد ولي مرادي افزود: اين سارق 30 ساله كه اهل و ساكن يكي از روستاهاي شهرستان بابل است به بيش از 40 فقره سرقت دوچرخه اعتراف كرده است.وي اضافه كرد: اين سارق كه سابقه اعتياد به مواد مخدر هم دارد با شگرد خاص و با استفاده از قيچي مخصوص ضمن بريدن قفل دوچرخه ها آنها را سرقت و پس از خارج كردن ازمحل با خودروهاي كرايه يا آژانس آنها را به مالخرها مي فروخت.وي تاكيد كرد: سارق دوچرخه به همراه مال خرها تحويل دستگاه قضائي شدند.
بازداشت كلاهبردار
بابل ? خبرنگار كيهان: فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و دستگيري كلاهبردار 70 ميليارد ريالي در شهرستان «بابل» خبر داد.
سرتيپ «سيد محمود ميرفيضي» گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي،ماموران امنيت عمومي شهرستان بابل دريافتند، متهم به كلاهبرداري با جعل اسناد و مدارك و دريافت تسهيلات بانكي، اقدام به خريد و فروش مال غير، كلاهبرداري و تضييع حقوق بيت المال كرده و در حال حاضر متواري است.وي با اشاره به اينكه تاكنون 23 شاكي در اين پرونده شناسايي شدند، افزود: متهم پرونده كه مدت يك سال گذشته متواري بوده در عمليات پليسي دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.
سانحه رانندگي
ساري ? خبرنگار كيهان: فرمانده پليس راه استان مازندران از وقوع سانحه رانندگي در محور «سوادكوه» و محور «بابلسر» و مرگ رانندگان دو دستگاه خودرو در اين حوادث خبر دادسرهنگ «عليرضا قدمي» گفت: در اين حادثه يك دستگاه خودرو مزدا تك كابين آبي رنگ كه از مسير شمال به جنوب در حال تردد بود به علت نامعلومي واژگون شد كه راننده 49 ساله خودرو به علت شدت جراحت در دم فوت كرد.وي با اشاره به وقوع سانحه رانندگي در محور بابلسر از مرگ راننده 22 ساله خودرو سواري زانتيا در اين حادثه خبر داد و افزود: در اين حادثه، خودرو زانتيا به علت سرعت غير مجاز از مسير منحرف و پس از برخورد با يك دستگاه خودرو با يك اصله درخت كنار جاده به شدت برخورد كرد.
كشف ترياك
يزد ? خبرنگار كيهان: رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد از كشف ترياك خبر دادسرهنگ «محمدحسين ستوده نيا» گفت: ماموران هنگام گشت زني و كنترل محورهاي مواصلاتي يك دستگاه تريلي هوو را كه با محموله قطعات صنعتي از جنوب كشور عازم اراك بود براي بازرسي متوقف كردند.وي افزود: ماموران در بازرسي از اين تريلي 125 كيلو ترياك كشف و دو متهم را نيز دستگير كردند.ستوده نيا اظهار داشت: قاچاقچيان ضمن بارگيري و جاساز كردن اين موادافيوني در خودرو قصد انتقال به شهرستان اراك را داشتند كه توسط ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان دستگير و به دادسرا معرفي شدند.
شكار شكارچي
همدان- خبرنگار كيهان: رئيس اداره حفاظت محيط زيست اسدآباد گفت: سه شكارچي مسلح به جرم شكار غيرمجاز در اين شهرستان دستگير شدندروح الله زال پور، افزود: ماموران يگان حفاظت محيط زيست حين گشت زني صداي شليك چند گلوله آنها را به مكان حضور شكارچيان هدايت كرده كه با خودروي متخلفان در حاشيه جاده مواجه شدند.وي اضافه كرد: ماموران با ديدن شكارچيان در محلي مجاور خودرو شكارچيان كمين كرده وآنها را در يك عمليات غافلگيرانه دستگيركردند.وي گفت: ماموران سه قبضه اسلحه شكاري ساچمه زني به همراه دو قطعه كبك از شكارچيان متخلف كشف كردند.
اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز از کشف یک کروکدیل از رستورانی در کرج خبر داد.به گزارش ایسنا، اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان البرز از کشف یک کروکدیل از یک رستوران در مشکین‌دشت کرج خبر داد.این کروکدیل پس از اینکه زنده از این رستوران کشف شد به مرکز بازپروری حیات وحش پارک پردیسان منتقل شد.