نامه‌ها وصدای شما

قابل توجه شرکت مدیران خودرو
اینجانب خریدار خودروی تیگو5 (شرکت مدیران خودرو (مدل آذر 95) هستم، خودروی بنده یک بار در بهمن 96 در اتوبان کرج - قزوین خراب شد که تعمیر آن سه هفته طول کشید (نمایندگی مدیران خودرو قزوین)، بار دوم در اتوبان لوشان - قزوین خراب شد باز هم سه هفته طول کشید (نمایندگی مدیران قزوین) اردیبهشت 97، برای بار سوم شهر منجیل گیربکس اشکال پیدا کرد (دهم مهر 97) و متاسفانه تاکنون باتوجه به تماس و پیگیری‌های مستمر به نتیجه‌ای نرسیده‌ام، در صورتی که طبق تعهدات شرکت زمان تعمیر را 7 روز تعیین کرده‌اند ولی همچنان بلاتکلیف و هیچگونه جوابی ازسوی شرکت مدیران خودرو داده نشده است. البته از بابت زمان مشخص رفع اشکال، شکایتی با کد 5864 کرده‌ام و تشکیل پرونده دادند ولی همچنان بی‌جواب مانده‌ام! در ضمن خودروی بنده گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر را هم دارد.محمد قربانی – رودبار منجیل
 *کربلایی از قزوین: وقتی دولت 10 درصد حقوق‌ها را افزایش داد، نرخ دلار حدود چهار هزار تومان بود ولی امروز به حدود چهارده هزار تومان رسیده است. به نظر من دولتمردان به جای افزایش دوباره حقوق‌ها که نرخ تورم را باز هم افزایش می‌دهد، بهتر است برای تقویت ارزش پول ملی کشورمان چاره‌اندیشی کند که پیامدهای مثبت آن به مراتب بیشتر از ترمیم و افزایش حقوق کارکنان دولت است.
*
یک راننده خودروی شخصی از تهران: اینکه راهنمایی و رانندگی توسط دوربین‌های مخفی رانندگانی را که معاینه فنی ندارند 50 هزار تومان جریمه کند، کار درستی نیست، باید به رانندگان فرصت بیشتری برای دریافت برگه معاینه فنی خودروهایشان داده شود.