عامل تیراندازی در قم دستگیر شد

فرمانده انتظامی قم:
عامل تیراندازی در قم دستگیر شد  5ابان-97
قم - ایرنا - فرمانده انتظامی قم با اشاره به حادثه تیراندازی دریکی از مراکز درمانی این استان گفت: فرد زندانی ساعت 18 روز گذشته جهت درمان به بیمارستانی درقم منتقل شد که یکی از همراهان وی ، اسلحه ای در اختیارش قرار می دهد و زندانی پس از تهدید و تیراندازی اقدام به فرار می کند که درنهایت دستگیر شد.
به گزارش ایرنا، سردار عبدالرضا آقاخانی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از این حادثه که یک مجروح نیز برجای گذاشت، بلافاصله با تشکیل تیم های ویژه و تعقیب ، مجرم کمتر از پنج ساعت درتور اطلاعاتی نیروی انتظامی قم قرار گرفت و در یکی از استان های همجوار به دام افتاد.

**
ضارب روحانی آمر به معروف در قم دستگیر شد
وی همچنین در خصوص ضرب و شتم روحانی آمر به معروف در قم طی چند روز گذشته اظهار کرد: فرد روحانی به محض مشاهده مزاحمت برای یک خانم ، قصد امر به معروف داشت که از سوی فرد مزاحم مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: به محض دریافت این خبر، تیم عملیاتی ویژه ای تشکیل و فرد ضارب با کار جامع فراگیری اطلاعاتی و پلیسی پس از پنج روز دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان شد.

**
طرح مقابله با اراذل و اوباش در قم موفقیت آمیز بود
فرمانده انتظامی قم همچنین با بیان این که طرح مقابله با اراذل و اوباش دراین استان موفقیت آمیز بود گفت: مبنای پلیس قم استمرار این حرکت و برخورد جدی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم اجتماعی است.
آقاخانی اضافه کرد: با انجام طرح های مختلف، برخی از اراذل و اوباش از قم رفته اند، برخی از آنها اظهار ندامت و پشیمانی و آمادگی خود را برای همکاری جهت بهتر شدن فضا نیز اعلام کرده و برخی که تحت شبکه ها و باندهای گوناگون بوده اند طی چندین مرحله عملیات دستگیر شده اند.
به گفته وی، از یکی از باندها که قصد زمینه سازی برای درگیری سنگین در قم داشتند، پنج قبضه کلت کمری کشف و سرشبکه این باند نیز دستگیر شد.
فرمانده انتظامی قم همچنین با بیان این که مسائل اخلاقی، عفاف و حجاب یکی از دغدغه های مردم متدین استان است ، از افزایش 2 برابری واحدهای گشت ارشاد در آینده ای نزدیک در قم خبر داد و گفت: کیفیت دادن و اشرافیت هرچه بیشتر به ماموریت ها از اهداف فرماندهی انتظامی این استان به شمار می آید