نظرفراکسیون مستقلین ولایی نسبت به چهار وزیر پیشنهادی مثبت است

 نظرفراکسیون مستقلین ولایی نسبت به چهار وزیر پیشنهادی مثبت است5ابان-97
این فراکسیون جزو حامیان پاسدار علی لاری جانی دلیل مثبت بودن نظرشان به وزرای پیشنهادی این است که گرایش برخی ازاین وزرای پیسنهادی به این فراکسیون است.چون روحانی با پاسدارعلی لاری جانی معامله کرده است.
تهران- ایرنا - سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از برگزاری جلسه این فراکسیون برای تصمیم نهایی نسبت به چهار وزیر پیشنهادی خبر داد و گفت: نظر نهایی نمایندگان عضو نسبت به وزیران پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی مثبت است.
«مهراد لاهوتی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: اعضای این فراکسیون در چند جلسه به بررسی برنامه های این چهار وزیر پرداختند که در نهایت در جلسه صبح امروز- شنبه - بیشتر اعضا به آنها رای مثبت دادند.
وی ادامه داد: در رای گیری انجام شده ، 58 درصد اعضای فراکسیون مستقلین ولایی به محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و 87 درصد به رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت رای دادند.
لاهوتی تصریح کرد: در ادامه نظر 76 درصد اعضای این فراکسیون نسبت به فرهاد دژپسند برای تصدی وزارت امور اقتصادی و دارایی و نظر 63 درصد اعضا نسبت به محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی مثبت بود.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس یادآور شد: بنابراین نظر نهایی اعضای این فراکسیون نسبت به چهار وزیر پیشنهادی مثبت است.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری هفته گذشته در نامه ای به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی فرهاد دژپسند را برای تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی، محمد شریعتمداری را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی را برای وزارت راه و شهرسازی و رضا رحمانی را برای وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرد.
جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت 13 امروز - شنبه- (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود