تنشی که دیدار تیم فوتسال قزوین و کرمانشاه را متوقف کرد

.تنشی که دیدار تیم فوتسال قزوین و کرمانشاه را متوقف کردابان-97
قزوین - ایرنا - مسابقه نمایندگان قزوین و کرمانشاه در لیگ دسته یک فوتسال کشور عصر جمعه با تنش همراه شد و این دیدار را نا تمام گذاشت .
به گزارش ایرنا ، دیدار تیم فوتسال شهرداری قزوین و شاهین کرمانشاه در ورزشگاه شهید بابایی قزوین در حال انجام بود که در دقایق پایانی ناگهان به تشننج کشیده شد و بازیکنان میهمان زمین مسابقه را ترک کردند.
سرمربی تیم شهرداری قزوین دراین رابطه گفت: بازیکنان بازی بسیار خوبی داشتند؛ اما در انتهای بازی با تذکر بنده به داور بابت اوت گرفتن، شرایط ناگهان تغییر کرد و داور پس از عصبانیت، بنده را از زمین اخراج کرد.
محمد باغبان صالحی افزود: کشمکش‌ها و دعواهایی که در زمین اتفاق افتاد هیچ کدام علت موجهی نداشت و مشخص نبود که داور چرا عصبانی شده است.
وی اظهار داشت: تیم حریف از این فرصت استفاده کرده و بازیکنان را به رختکن هدایت کرد.
سرمربی تیم شهرداری قزوین یادآور شد: به نظر من حریف از این طریق به دنبال گرفتن امتیاز است، اما واقعیت این است که نتیجه بازی 2 بر صفر به نغع ما بود و قطعا کمیته انضباطی به نفع ما رای صادر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: بازی نیم فصل برگزار شد و باتوجه به شرایط ما در جدول، با برد در این بازی جایگاه خوبی پیدا خواهیم کرد.
نماینده فدراسیون فوتسال کشور نیز گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و چنین اتفاقاتی در برخی مواقع روی می‌دهد.
ابراهیم فرزانی در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: تیم‌های شهرداری قزوین و شاهین کرمانشاه از نظر کیفیت هم رده هستند و بسیار خوب بازی کردند.
وی تاکید کرد: ما در نیمه اول و دوم بازی رقابت خوبی را شاهد بودیم و اتفاقاتی که افتاد، طبیعی است.
فرزانی افزود: سطح بازی بسیار قابل قبول است و امیدواریم در لیگ برتر کشور شاهد حضور این دوتیم باشیم.
مسئول کمیته فوتسال استان قزوین نیز گفت : نماینده فدراسیون از تیم حریف درخواست کرد که به زمین برگردند، اما تمرد کردند و باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت.
روح الله بابایی افزود: ناظر داوری از داوران خواست تا زمین را ترک کنند و بازی آرامش پیدا کند و همین مسئله باعث شد تا تیم حریف میدان را ترک کند.
داوران مسابقه از هرگونه مصاحبه و توضیح بیشتر در این خصوص خودداری کردند.
دیدار تیم فوتسال شهرداری قزوین و شاهین کرمانشاه که عصر جمعه در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور در حال برگزاری بود، به دلیل کشمکش بین بازیکنان 2 تیم متوقف شد.
25
ثانیه مانده به پایان بازی در ورزشگاه شهید بابایی قزوین تیم کرمانشاه به یکباره زمین مسابقه را ترک کرد و بازی نیمه تمام ماند.
پیش از توقف بازی نتیجه مسابقه 2 بر یک به نفع تیم شهرداری قزوین رقم خورده بود که مسابقه به تشنج کشیده شد.
تلاش خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با سرپرست تیم کرمانشاه تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است .