نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران:اراده ملت بار دیگر به جهانیان ثابت شد

 نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران:
اراده ملت بار دیگر به جهانیان ثابت شد/ برابر زیاده خواهی دشمنان کوتاه نمی‌آییم 14ابان-97
 چرا این اراده ملت دراعتراضات گسترده ضد حکومتی خلاف ادعای مطرح شده اقدام می کند.برای اینکه همچون اعتزاضات ضد حکومتی دی ماه 96  فریادهاوشعارهایی که معترضان سر می دادند نه آمریکا که خامنه ای و روحانی ...مخاطب شان بود؟
نماینده ولی فقیه در نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه عزم و اراده ملت ایران بار دیگر به جهانیان ثابت شد، گفت: ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی دشمنان هرگز کوتاه نخواهد امد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حجت الاسلام علیرضا کرمی در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در جمع مردم طی سخنانی با اشاره به اینکه ترامپ در نظر داشت در این روز تحریم‌های خود را علیه ایران تشدید کند، افزود: مستثنی شدن 8 کشور خریدار نفت نتیجه نفوذ و اقتدار ایران در منطقه است.
وی ادامه داد: ملت ایران با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی ایران همچنان استوار برای حفظ آرمان‌های این انقلاب ایستاده است لذا توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان راه به جایی نخواهد برد.
این مسوول با اشاره به اینکه امروز نیز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با عزم و اراده راسخ خود با حضور در مراسم 13 آبان کارنامه درخشانی را از خود به ثبت رساندند، افزود: با وجود تمام فشارها و تحریم‌ها اما ملت ایران همچنان ایستاده است.
کرمی مهمترین وظیفه مردم و مسوولان را در مقابل استکبار جهانی تسلیم نشدن در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان دانست و تأکید کرد: ملت ایران هرگز زیر بار زور و تحمیل نخواهند رفت و به قدرت‌های جهانی و به ویژه آمریکا باج نخواهند داد.
وی با بیان اینکه منطق ملت ایران منطق حسینی است، بیان داشت: بصیرت افزایی و حفظ استقلال سیاسی کشور و آگاهی مهمترین مسئله‌ای است که باید بیش از گذشته به آن توجه داشت.
نماینده ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: امروز ایران اسلامی با کشورهای دارای قدرت به مذاکره و نشست می‌نشیند اما مذاکرات ما همراه با اقتدار است نه ذلت و این را همه جهان باید بدانند.
کرمی با اشاره به اینکه آمریکا در نظر داشت تا با تحریم‌های نفتی، اقتصاد کشور ما را با بحران مواجه کند، گفت: اما هم‌اکنون آمریکا با زبان خودش اعلام کرد که 8 کشور از ایران نفت دریافت کنند و این نشانه اقتدار و نفوذ ایران در منطقه است.
وی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی از مهمترین اولویت‌هایی است که باید امروز در بین مردم و مسوولان نهادینه شود،‌ اظهار کرد: نباید توجهی به تبلیغات مسموم دشمن داشته باشیم چرا که سردمداران آمریکا لبخند می‌زنند اما زیر لبخند آنان ذلت برای ملت ایران وجود دارد.
کرمی در ادامه سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در توجه ایشان به اقتصادمقاومتی گفت: این مهم باید بیش از هر زمان دیگری مورد توجه مردم و مسوولان واقع شود.