اقتصاد و گمرک نیازمند امثال قاسم سلیمانی‌ها است

معاون عملیات سازمان بسیج:
اقتصاد و گمرک نیازمند امثال قاسم سلیمانی‌ها است
سردار آبنوش گفت: ما از جنس قاسم سلیمانی که از اسمش تمام ابرقدرت‌ها به لرزه می‌افتند و یا احمدی روشن‌ها زیاد داریم ولی باید از خودمان بپرسیم که چرا در زمینه اقتصاد و گمرک و مسائل دیگر از این دست افراد نداریم؟
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سردار آبنوش در مراسم یادواره شهدای مسجد حضرت سجاد(ع) که شامگاه امشب با حضور آحاد مردم برگزار شد، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان امروز در آستانه جشن چهلمین سال انقلاب هستیم و این در حالی است که دشمنان بارها طی این سال‌ها گفتند که کار این انقلاب دیگر تمام است.
معاون عملیات سازمان بسیج با بیان ‌اینکه باید همگان تلاش کنیم تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد، گفت: دشمن همواره اعلام می‌کند که جمهوری اسلامی نتوانسته است و پیشرفت نکرده است ولی این را باید در نظر داشته باشیم که دشمن کار خود را می‌کند و رسانه و فضای مجازی را نیز در دست گرفته است.
وی اظهار داشت: ملت و جامعه‌ای که از کار افتاده و خسته شده باشد دیگر نیازی به کوبیدن و توطئه ندارند، اگر ما دیگر توان نداریم پس این همه برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای از بین بردن این نظام از سوی شما برای چیست؟
معاون عملیات سازمان بسیج بیان کرد: اگر ما نتوانسته‌ایم چه نیازی وجود دارد که دشمنان تمام‌تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند ضربه‌ای به این‌نظام بزنند.
وی خاطرنشان کرد: موفق بودن نظام و ملتی در دنیا شاخص‌های مختلفی دارد که یکی از آنها شاخصه‌های نظامی کشورها است.
معاون عملیات سازمان بسیج تصریح کرد: امنیت شرط اساسی پیشرفت و پیشبرد یک کشور و مجموعه است که اگر وجود داشته باشد مابقی نعمات به چشم می‌آید ولی اگر امنیت نباشد هیچ نعمت دیگر خدادادی به چشم نمی‌آید.

وی بیان کرد: زمانی که دو سال پیش به مسوولین و دوستان داخلی خودمان می‌گفتیم ما شما را دوست داریم و راستی آزمایی آمریکا یعنی بلایی که ۸۰ سال سر ژاپن آوردند و دیدیم که نماینده ژاپن در آمریکا به ۵+۱ اعلام کرد چطور ایران به شما اعتماد کند در حالی که ما ۸۰ سال منتظر این راستی آزمایی هستیم و با فشار آمریکا صبح فردای آن شب آن نماینده اخراج شد.
سردار آبنوش ادامه داد: امروز هیچکس نمی‌تواند بگوید که ایران امن نیست و کشورهای دیگر امنیت ایران را ایجاد کرده‌اند زیرا همه می‌دانند که ایران اسلامی زیر نظر فقه اسلامی توانسته است علاوه بر همه فشارها به جایگاه امروز برسد که علاوه بر همه نیرنگ‌ها مشکلی پیش نیامده است.
معاون عملیات سازمان بسیج گفت: پیشرفت‌های ایران اسلامی طی این سال‌ها در حالی بوده است که در ابتدا درگیر جنگ نظامی و بعد از آن فتنه‌ها و بعد نیز جنگ اقتصادی شد ولی کشورهای پیشرفته دنیا در آرامش و امکانات کامل حداقل دو برابر ما طول کشیده تا به این جایگاه برسد.
وی اظهار داشت: کشورهایی که نمی‌خواهند حتی ما را ببینند امروز اعتراف می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است و سال گذشته نیز رکورد حفر تونل را نیز زدیم که همه این اقدامات به دستان نیروهای حزب اللهی و ارزشی صورت گرفته است.
سردار آبنوش گفت: این دانش و توانمندی را مدیون رهبر هستیم زیرا ایشان به دانشمندان داخلی اتکا دارند در حالی‌که برخی افراد به دنبال کدخدا بودند.
وی اظهار داشت: دشمنان اعلام می‌کنند که شما مثلا ایران را تحریم کرده‌اید در حالی که ایران بزرگترین پالایشگاه دنیا را ساخته‌ و مدیر آن جوان ۲۸ ساله ایرانی است و از گاز بنزین تولید می‌کنند و مشتریان نیز صف کشیده‌اند.
وی خاطر‌نشان کرد: ما از جنس قاسم سلیمانی که از اسمش تمام ابرقدرت‌ها به لرزه می‌افتند و یا احمدی روشن‌ها زیاد داریم ولی باید از خودمان بپرسیم که چرا در زمینه اقتصاد و گمرک و مسائل دیگر از این دست افراد نداریم؟
وی اظهار داشت: زمان جنگ تحمیلی در اوج مظلومیت بودیم و گلوله‌های ابتدایی را نیز نداشتیم ولی خدا ما را پیروز کرد زیرا به خدا اعتماد و توکل داشتیم؛ امروز نیز با زکاوت مردم از این گردنه تاریخی گذر خواهیم کرد.