ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله‌های تریاک به کشور

ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله‌های تریاک به کشور

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از ناکام ماندن سوداگران مرگ برای انتقال محموله‌های تریاک به داخل کشور خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۵۰ کیلوگرم ماده‌مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف شد.

ناکامی قاچاقچیان در انتقال محموله‌های تریاک به کشور

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار سعید کمیلی با اعلام خبر کشف مقادیر قابل توجهی مواد افیونی توسط مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: مرزداران هنگ مرزی "جکیگور" با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به پوشش منطقه پرداختند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را توسط سه دستگاه خودروی وانت تویوتا وارد کشور کنند که با توجه به عملیات غافلگیرانه و حجم زیاد آتش مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
وی تصریح کرد: در این عملیات یک تُن و 950 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان کشف شد.
بیشتر بخوانید
کمیلی ضمن تشکر از همکاری خوب نهادهای امنیتی و مرزنشینان با مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، یادآور شد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.