خزانه داری آمریکا به اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران تبدیل شده است

 معاون سپاه قدس:
خزانه داری آمریکا به اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران تبدیل شده است 9 آذر -97
چراجانشین پاسدارتروریست قاسم سلیمانی نگفته است موضع خزانه داری علیه رژیم ولایت فقیه نتیجه 4 دهه فریادمرگ برآمریکا ونابودی اسراییل و جنگ افروزی درمنطقه وپایان سیاست مماشات درآمریکااست؟
شهرکرد - ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: وزارت خزانه داری آمریکا به اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران تبدیل شده است، به گونه ای که در این وزارتخانه 300 نفر علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند.
به گزارش ایرنا، سردار اصغر صبوری پنجشنبه شب در یادواره نخستین سالگرد شهادت مدافع حرم شهید منصور عباسی در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد افزود: باید برای مقابله با تحریم ها و جنگ روانی دشمن، قرارگاه های اقتصادی ایجاد و در این جنگ، اتاق های جنگ اقتصادی برابر دشمن فعال شود.
وی با بیان اینکه هر جنگی یک اتاق فکر دارد، تاکید کرد: در جنگ اقتصادی باید قرارگاه مقابله با تحریم ها ایجاد شود و دولت و مسئولان اقتصادی نیز فعالیت گسترده تری انجام دهند، زیرا ایران در بخش اقتصادی توانایی بالایی دارد، به گونه ای که اینک 40 درصد از ظرفیت اقتصادی کشور فعال است.
صبوری افزود: هر جا دولت درخواست کرده سپاه در حوزه های زیرساختی به کمک رفته و در حوزه اقتصادی نیز می توان دشمن را مانند حوزه های دیگر شکست داد و از سویی همت مسئولان و مردم باعث شکست توطئه های اقتصادی دشمن شده است.
وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد گروه های تکفیری و مسلح در منطقه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: دشمن می خواست با ایجاد گروه های تروریستی تکفیری، ایران چهل سالگی انقلاب را جشن نگیرد که به کوری چشم آنان این اتفاق نخواهد افتاد.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس ادامه داد: دشمن هر جا شکست می خورد توطئه جدیدی به راه می اندازد و حتی در مساله هسته ای که همان موقع رهبر معظم انقلاب فرمودند این ها دروغ می گویند، به دنبال توطئه بودند.
بگفته وی، در هر جا آمریکا قدم گذاشته از ایران شکست خورده است و در جریان طبس ایران پیروز میدان بود و در هشت سال دفاع مقدس نیز آمریکا شکست خورد.
صبوری اظهار داشت: در عراق تروریست های تکفیری داعش به 37 کیلومتری خاک ایران رسیده بودند به طوریکه که داعش و جریان تکفیری به نزدیک ترین منطقه مرزی رسیدند.
وی گفت: داعش همان ابتدا پیام داد که تمامی حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) را تخریب خواهد کرد و حتی به 7 کیلومتری جاده کربلا و به بغداد رسیده و به 25 کیلومتری کربلا نزدیک شده بودند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تاکید کرد: داعشی ها در سوریه درهای حرم مطهر حضرت زینب (س) را شکسته و در نزدیکی حرم مستقر شده بودند.
وی اظهار داشت: اگر ایثارگری های جبهه مقاومت نبود، داعشی ها اکنون حرم های مطهر ائمه اطهار (ع) و عتبات عالیات را در عراق و سوریه تخریب کرده بودند.
صبوری گفت: امروز در سوریه، عراق، لبنان و یمن جبهه مقاومت، پیروز میدان است و باید این پیروزی ها تثبیت شود.
وی افزود: آمریکایی ها در عراق تصمیم داشتند توطئه بسیار بزرگی در جریان انتخابات این کشور ایجاد کنند اما شکست خوردند و اعلام کردند در انتخابات این کشور مغلوب شدند و در سوریه نیز 80 درصد از جغرافیای این کشور در دست نیروهای تکفیری و تروریستی بود و اکنون 3 درصد خاک سوریه در ادلب در اختیار گروه های مسلح است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس اظهار داشت: امروز دشمن می خواهد این شکست ها را با توطئه های دیگر از جمله تحریم ها تلافی کند که در این زمینه باید هوشیار بود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان و شهدای مدافع حرم تصریح کرد: تیپ مستقل 44 قمر بنی هاشم (ع) خط شکن بود و از تمامی نقاط دفاعی دشمن عبور می کرد و نخستین تیپی بود که در دفاع مقدس از رودخانه دجله عبور کرد.
صبوری اظهار داشت: رزمندگان چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند و در مقابله با توطئه های دشمنان نیز پیشگام بوده اند.
به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس افزون بر 2 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران اسلامی کرده است.
همچنین در دفاع از حریم آل الله این استان 13 شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.
در این یادواره از تمبر یادبود شهید منصور عباسی هفشجانی و دست نوشته و دست خط رهبر معظم انقلاب ذیل عکس این شهید رونمایی شد.
شهید منصور عباسی هفشجانی آذرماه سال 96 در مبارزه با گروه های تروریستی و تکفیری داعش به شهادت رسید، از این شهید مدافع حرم به عنوان حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم یاد می شود.
2097/6021