فضای مجازی عامل مفاسد اجتماعی شده است

فضای مجازی عامل مفاسد اجتماعی شده است 13 اردیبهشت-98
 مفاسد اجتماعی و اقتصادی ناشی از اعمال 40 سال سیاست سانسور و سرکوب  می باشد ونه فضای مجازی افشاگر
امام جمعه شهرستان بروجن گفت: علت اکثر مفاسد و مشکلاتی که جامعه ما با آن روبروست فضای مجازی شده است و نظارت درستی بر این فضا نیست.
فضای مجازی عامل مفاسد اجتماعی شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این شهر، گفت: آمریکا و رژیم اسرائیل از مهم‌ترین دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند که تلاش می‌کنند با سرمایه‌گذاری روی جوانان ما، برای خود پیاده نظام درست کنند.
امام جمعه شهرستان بروجن با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های در نظر گرفته شده برای دشمنان آموزش و پرورش است، گفت: تاکنون دشمنان موفق نبوده‌اند و توطئه‌های آنها با شکست مواجه بوده است.
هراتی مطلق با تسلیت شهادت طلبه مظلوم همدانی گفت: علت اکثر مفاسد و مشکلاتی که جامعه ما با آن روبروست فضای مجازی رها شده است و نظارت درستی بر فضای مجازی نیست.
وی با انتقاد از اثرگذاری فضای مجازی بر عامل شهادت طلبه همدانی و قیمت‌های نجومی خودرو و مسکن که مردم را با مشکل مواجه نموده است، ادامه داد: بخاطر فضای مجازی رها شده  مردم را با یک شایعه مضطرب و نگران می‌کنند و کسی هم با عوامل آن برخورد نمی‌کند.
وی در پایان با تذکری  به نیروی انتظامی و مردم نمازگزار گفت: با توجه به در پیش بودن ماه رمضان مردم با امربه معروف و نهی از منکر با تظاهر به روزه‌خواری مقابله کنند و نیروی انتظامی هم وظیفه خود را در قبال حرمت‌شکنان ماه رمضان انجام دهد.