کشور نیازمند وحدت وتحرک بیشتر دولت است

کشور نیازمند وحدت وتحرک بیشتر دولت است13 اردیبهشت – 98
اگر شعار کارسازبود تا حال نه اسراییل ونه آمریکا  ونه عربستان و... به خاطر شعارهای مرگ وجود نمی داشتند.
امام جمعه کن گفت: کشور نیازمند وحدت وتحرک بیشتر دولت است.
کشور نیازمند وحدت وتحرک بیشتر دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کن، حجت‌الاسلام والمسلمین یحیی صالح‌نیا در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بخش کن با حضور مردم مؤمن و خداجوی اظهار کرد: ماه پربرکت و پرفضیلت رمضان در پیش است.
وی با اشاره به حدیث پیامبر (ص) که فرمودند کسی‌که به خاطر خداوند متعال یک روز روزه گیرد، خداوند او را به اندازه 70 سال از آتش دورخ دور می‌گرداند، افزود: روزه نیمهٔ از صبر است و به همین دلیل مؤمن به آمدن ماه رمضان خوش می‌شود و سینه‌اش گشاده می‌گردد.
امام جمعه کن گفت: ایران اسلامی مثل یک شیر در میان گرازها و کفتارهایی که برای دریدن او کمین گرفته‌اند به حیات نورانی خود ادامه می‌دهد؛ از شیر بودن خسته نمی‌شویم چون حاضر نیستیم.
صالح‌نیا افزود: مبارزه رمز حیات و پیشرفت یک ملّت در حال رشد است؛ همانطور که در عرصه نظامی با اینکه ارتش ما آماده جنگ نبود، همه ملت آرایش جنگی گرفتند و در اوج تحریم‌هایی که سیم خاردار به ما نمی‌دادند و صدامی را که همه به او کمک می‌کردند، شکست دادیم در همه زمینه‌های دیگر به‌ویژه حوزه اقتصادی و فرهنگی باید آرایش جنگی بگیریم و مبارزه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: کشور را همه باهم در همه زمینه‌ها خواهیم ساخت و راه‌های نفوذ را خواهیم بست و بر عکس زمینه‌سازی آن‌ها در سند ۲۰۳۰ به جای تربیت سرباز و رعیت برای وحشی‌های کروات‌زده‌ای که آدم می‌کشند و به آدمکش‌ها کمک می‌کنند، سربازان انقلابی برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) پرورش خواهیم داد.
امام جمعه کن تصریح کرد: این وعده خلف صالح امام امت است که بدون تردید جوانان ایران سرافراز، شکست آمریکا و به زانو درآمدن صهیونیزم و عزت و عظمت نهایی ملت ایران را مشاهده خواهند کرد.
صالح‌نیا گفت: اقدامی که کشور بعد از وحدت لازم دارد نه گران کردن بنزین، نه توقف مسکن مهر، نه مذاکره مجدد، نه ترسیدن از جنگ و نه گران کردن خودرو بوده، بلکه تحرک بیشتر دولت است.