سند۲۰۳۰ مصداق جنگ‌ نرم دشمن است

سند۲۰۳۰ مصداق جنگ‌ نرم دشمن است 13 اردیبهشت-98
باور کنید این طوطی کپی کار گفته رهبرش  خامنه ای نمی داند سند2030 چیست .چون سواد و شعورش  دراین مورد کافی نیست .
امام جمعه بندگز گفت: راهکار دوم دشمن با کشورهای استکبارستیز، جنگ نرم است و یکی از نمونه‌های آن سند ۲۰۳۰ است.

سند۲۰۳۰ مصداق جنگ‌ نرم دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرگز، حجت الاسلام سیدابوالفضل حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: در زمینه اهمیت کار معلمى همین بس که خداوند در سوره مائده فرمود: «هر کس نفسى را زنده کند بواقع، تمام جهانیان را زنده کرده است».
وی تصریح کرد: امام راحل، این معلم پیر انقلاب در شأن معلم مى فرماید: «مقام معلم مقام والایى است، مقامى است که بالاتر از مقام معلم نیست.» و رهبر محبوب نیز در این باره مى فرمایند: «واژه معلم... جزو واژه هاى مقدس است. در جامعه ما، که اساس در تعلیم و تزکیه و تربیت قشرهاى گوناگون است، معلم مقام ویژه اى دارد».
امام جمعه بندرگز تاکید کرد: دشمنان راهکار مختلفی را در مواجه با بیداری و استکبار ستیزی ملت‌ها دنبال می‌کنند که می‌توان با جنگ سخت در غالب کودتا اشاره کرد.
حسینی افزود:  راهکار دوم دشمن با کشورهای استکبارستیز جنگ نرم  است و یکی از نمونه‌های آن  سند ۲۰۳۰ است.
وی با بیان اینکه خاکریز نخست دشمن در جنگ نرم‌ است، افزود: سند۲۰۳۰ از روزى که رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار با معلمان نگرانى خود را ابراز داشتند، به یکى از مسائل مهم حوزه علمى و فرهنگى کشور تبدیل شده است
امام جمعه بندرگز متذکر شد: معظم‌له در اردیبهشت ماه سال گذشته با انتقاد شدید از این موضوع، فرمودند: «این سند و امثال آن مواردى نیستند که جمهورى اسلامى ایران تسلیم آن‌ها شود».
حسینی تصریح کرد: اصلى‌ترین سوالى که در ارتباط با این سند مطرح است و مبناى مخالفت رهبر معظم انقلاب با سند ۲۰۳۰ است؛ چگونه‌ می‌تواند رهبرى با سندى که مبناى تفکر آن لیبرالیستى بوده و این مفاهیم سبک زندگی اسلامی در آن‌جایگاهى ندارد، موافق باشد؟
وی افزود: تاثیر اجرای این سند تضعیف روحیه انقلابی و تربیت سرباز برای فرهنگ غرب است و مقام معظم رهبری  فرمودند خداوند از کسانى‌که روحیه انقلابى را تضعیف کنند، نخواهد گذشت‌.
امام جمعه بندرگز تاکید کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌اى در بیان چند تذکر، «سند تحول آموزش و پرورش» را سندى بسیار خوب برشمردند و گفتند: این سند نوعى ریل‌گذارى است و مى‌تواند این بخش مهم از کشور را به سرمنزل مقصود برساند.
حسینی گفت: رهبر انقلاب ابلاغ این سند را لازم اما ناکافى دانستند و با اشاره به ضرورت آشنایى و آگاهى بدنه آموزش و پرورش با این سند تأکید کردند: باید با جدیت، تحقق سند تحول را پیگیرى کرد که این امر، روحیه انقلابى مى‌خواهد.
وی به فضای مجازی اشاره و ابراز کرد: در ماه‌هاى اخیر شاهد حملات سایبرى سنگین در حوزه‌هاى فنى، محتوایى و کاربردى به کشور بودیم که در برخى از این حملات تروریستى سایبرى، اشتراک‌هاى مردم در شبکه‌هاى اجتماعى خارجى مسدود شده است.
امام جمعه بندرگز یادآور شد: شبکه غیراجتماعى اینستاگرام پس از قرار گرفتن نام سپاه در لیست سازمان‌هاى تروریستى آمریکا و حذف اشتراک فرماندهان و بسیجیان و حتى نوشته‌هایى با مضمون سپاه، شهدا و... به شکل یک‌طرفه اقدام کرد.
حسینی متذکر شد: از سوی شرکت گوگل با دستبرد زدن به گوشى مردم، بدون اجازه وارد حریم خصوصى آنان شد و شروع به حذف نرم افزارهاى داخلى کرد، شرکت اپل نیز با نقض حریم خصوصى مردم، اکثر نرم افزارهاى ایرانى را غیر فعال کرد و در بستر پیام رسان تلگرام بیش از پنج حمله تروریستى به کشور شد.
وی افزود:اطلاعات انبوهى از کشور توسط سرویس‌هاى خارجى مانند پیام رسان تلگرام، واتس‌آپ و شبکه‌هاى اجتماعى خارج شد که این اطلاعات پس از تحلیل مى‌تواند زمینه‌ساز یک جنگ شناختى، ادراکى و هیبردى بسیار خطرناک بر ضد مردم ما شود.
امام جمعه بندرگز تاکید کرد: در آخرین سوءاستفاده دشمنان از رها بودن شبکه‌هاى اجتماعى در داخل کشور، ترور طلبه همدانى پس از انتشار یک خبر جعلى در یک صفحه که توسط منافقین با عکس طلبه‌اى در شمال ساخته شده بود می‌توان اشاره کرد.
حسینی با طرح این پرسش که آیا نباید نظارتی بر فضای مجازی باشد، خاطرنشان کرد: باید افزایش سواد رسانه در سطح جامعه را در دستور کار قرار دهیم.