دادگاه بالاخره يقه فتنه گران را گرفت /مدعيان اصلاحات به هذيان گويي افتادند


دادگاه بالاخره يقه فتنه گران را گرفت /مدعيان اصلاحات به هذيان گويي افتادند
دومين جلسه رسيدگي به اتهام «محمدرضا خاتمي» برگزار شد 12  خرداد -98
بازجوی منفور وتابلو سربازجوشریعت نداری که تجربه واعتیاد وارونه گویی وپاک کردن صورت مسأله و پرونده سازی دارد . برای ماستمالی کردن عدم پخش علنی دادگاه قول داده شده محمدرضاخاتمی به دلیل وحشت از افشاگری تقلبات گسترده انتخابات 88 که منجر به متهم کردن کروبی وموسوی شد که سپس در حصر خانگی قراز گرفتند که همچنان ادامه دارد انتقاد به قوه فاسد قضاییه کند چرا مانع از پخش دادگاه علنی محمدرضا خاتمی شد درمقابل سربازجو شریعت نداری با بهانه این دادگاه یقه فتنه گران  و  مدعیان اصلاح طلبان را گرفته است.
دومين جلسه دادگاه «محمدرضا خاتمي» به اتهام ادعاي تقلب در انتخابات سال 88، ديروز در شعبه 1057 دادگاه كاركنان دولت به صورت علني برگزار شد.
سرويس اجتماعي: پس از آنكه محمدرضا خاتمي اواخر سال گذشته در يك مصاحبه ويدئويي مدعي شد در انتخابات سال 88 به ميزان 8 ميليون راي تقلب شده است، از سوي دادستاني تهران احضار شد.
پس از تشكيل پرونده تاكنون دو جلسه از دادگاه محمدرضا خاتمي به صورت علني برگزار شده است، اما محتويات جلسه دادگاه تاكنون منتشر نشده است.
اما جلسه ديروز دادگاه در حالي برگزار شد كه عده اي از فعالان اصلاح طلب كه شايد گمان نمي كردند تكرار ادعايي كه غيرواقعي بودن آن پيش از اين كاملا محرز شده است و مدت هاست كاركرد و اثرگذاري دروغين خود را از دست داده است با برخورد جدي و بازخواست دستگاه قضايي رو به رو شود، از روزهاي گذشته منفعلانه سعي در حاشيه سازي و اردوكشي به جلسه دادگاه خاتمي را داشتند.اين افراد سعي داشتند با حضور خود در جلسه دادگاه، رسيدگي به ادعاها و اتهامات محمدرضا خاتمي را تحت شعاع قرار دهند، هرچند موفق به اين كار نشدند.
تبرئه نظام با ادعاي تقلب؟!
اما محمدرضا خاتمي ديروز پس از پايان دادگاه در جمع خبرنگاران تلاش كرد از ادعاي خود دفاع كند و با ژست كامل بودن دفاعيات گفته هاي پيشين خود را تكرار كرد.
وي كه پيش از اين با ادعاي تقلب 8 ميليوني در انتخابات عملا نظام جمهوري اسلامي را مورد اتهام بي پايه خود قرار داده بود، ديروز از يك سو مدعي شد «قصد دارم دامن نظام را از تقلب تبرئه كنم»! و از سوي ديگر با تكرار ادعاهاي قبلي گفت: «من با عدد و رقم به ادعاي خودم كه هشت ميليون است رسيده ام كه اين حداقل است
تكرار دروغ بزرگ
دروغ بزرگ تقلب در انتخابات كه زمينه طرح آن پيش از انتخابات سال 88 توسط فتنه گران و عوامل نفوذي يا مزدور فراهم شده بود، در همان ساعات برگزاري انتخابات كليد خورد. ادعايي كه هرچند در همان روزهاي ابتدايي طرح، اثبات دروغ بودن آن باعث ريزش شديد و اعلام برائت مردم فريب خورده و حاضر در تجمعات غيرقانوني شد، اما طي چند ماه كشور را درگير مشكلات و هزينه هاي فراوان و تاسف انگيزي كرد كه از جمله آنها مي توان به شهادت تعدادي از مردم بي گناه به دست فتنه گران فرصت طلب، ايجاد آشوب و آسيب به فضاي امن جامعه، دادن فرصت سوءاستفاده به دشمنان نظام و... اشاره كرد.
هرچند با گذر هرچه بيشتر زمان، رسوايي ادعاي تقلب و خسارات وارده به كشور از سوي مدعيان دروغين قانون مداري و اصلاحات براي مردم بيش از پيش روشن شد، اما حماسه 9 دي و خروش سراسري مردم در دفاع از نظام پايان بخش اين سكانس از خوش خدمتي وطن فروشان به دشمنان بود.
اما حال چه شده است كه پس از اثبات دروغ بودن ادعاي تقلب از جمله در دادگاه هاي فتنه گران و اذعان صريح آنها به اينكه «تقلب اسم رمز آشوب بود»، و پس از آنكه خود مدعيان اصلي اصلاحات از جمله برادر جناب محمدرضا خاتمي و پرچمدار فتنه به غيرواقعي بودن تقلب و يا عدم امكان تقلب در انتخاباتي با اين وسعت و ساز و كارهاي موجود اذعان و اعتراف كردند، اين شخص دم از اثبات اين ادعا مي زند؟
نگاه متعجب مردم به هذيان گويي مدعيان اصلاحات
به راستي مردم از خود چه مي پرسند وقتي اين مواضع ملون و متناقض را از سوي سران اصلاحات مي بينند و مي شنوند؟ آيا از خود نمي پرسند اين تقلب چطور ادعايي و با چه اهدافي است كه يك روز سران و فعالان فتنه در آتش آن مي دمند، يك روز آن را رد مي كنند يا اسم رمز آشوب مي خوانند و يك روز ديگر فردي كه گويا تازه از خواب بيدار شده است دوباره ادعاي تقلب مي كند؟ آيا واكنش مردم به اين هجم از هذيان گويي و مواضع پريشان غير از فاصله گرفتن و انزجار است؟
حضور در انتخابات، سند رد تقلب
جا دارد جناب محمدرضا خاتمي پاسخ دهند كه اگر ادعاي تقلب درست بود چرا مردم هر بار در انتخابات هاي پس از سال 88 با شكوه هرچه تمام تر و با اعتماد به نظام خود در انتخابات شركت كرده اند؟ اگر ادعاي تقلب درست بود چرا برادر ايشان هر بار با ارائه ليست انتخاباتي عملا با تاييد خود مردم را به شركت در انتخابات دعوت مي كند؟
امثال محمدرضا خاتمي و برادر وي و سران ديگر فتنه و هر آن كس كه با ادعاي دروغ تقلب، زمينه ساز آشوب، قتل انسان هاي بي گناه و خسارت به كشور شدند و دست شان در اين جنايات آلوده است، بايد اكنون در حال گذراندن محكوميت هاي سنگين و پاسخ به اعمال مجرمانه خود مي بودند و حال كه با رافت و مصلحت انديشي نظام اسلامي كه پنجه در صورت آن كشيده بودند از مجازات و مكافات عمل خود جان سالم به در برده اند، نبايد با تكرار يك دروغ نخ نما شده، بيش از اين در توهم و هذيان دست و پا بزنند.
چه كسي پاسخگوي مردم است؟
راستي مردم يك سوال ديگر نيز دارند و آن اينكه افرادي كه با حمايت و تاييد اين مدعيان و به قول خودشان بدون تقلب! كرسي هاي مسئوليت را برعهده گرفته اند چه در كارنامه خود دارند و آيا حالا كه موقع پاسخ به عملكرد اصلاح طلبان در راي آوردن اين افراد و مطالبه و بازخواست مردم رسيده است ادعاي بي پايه تقلب در انتخابات 10 سال قبل نوعي رد گم كني و غبارآلود كردن فضا نيست؟!
ذكر اين نكته نيز ضروريست كه دستگاه قضا وظيفه دارد با برخورد قاطع با اين مدعيان كه گويا از چشم پوشي بر عملكرد و مواضع نادرستشان عبرت كافي نگرفته و همچنان سوءاستفاده مي كنند، وظيفه خود در دفاع از نظام و انقلاب اسلامي را به طور كامل ايفا نمايد.