گفت و شنود پا پهن ها!

دروغ نامه کیهان تیر-98
گفت و شنود 
پا پهن ها!
ازروی ناچاری وبی قراری
بازسازی شده جوک تکراری
چون سربازجوی منفور بی آبرو
 همچون رهبرش شده زیر و رو
چون تحریم های جدی جدید
تبدیل شده به یک تهدید
زیرا داده شده است خبر
 تحریم شده سدعلی رهبر
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: ترامپ گفته است؛ به بن سلمان زنگ زدم گفتم بايد باز هم پول بدهي، قبول كرد.
گفت: مگر در مقابل آن 500 ميليارد دلار پول بي زبان كه از اين بدبخت فلك زده گرفته بود كه از آل سعود حمايت كند چه غلطي كرد كه بازهم مي خواهد؟!
گفتم: ولي بن سلمان در نشست شوراي همكاري خليج فارس گفته بود دوستي آمريكا و عربستان بر اساس منافع مشترك دو طرف شكل گرفته است!
گفت: پس چرا هرچه دلار است به جيب آمريكا مي رود و هرچه بدبختي و فشار است نصيب عربستان مي شود؟!
گفتم: گرگ و شتر با هم رفيق شده بودند، يك روز كه شتر براي چرا به صحرا رفته بود، گرگ از غيبت او استفاده كرد و دوتا از بچه شترها را خورد! وقتي شتر برگشت با تاسف به او گفت؛ شيري حمله كرد و دوتا از بچه ها را خورد، شتر با نگراني پرسيد؛ بچه هاي مرا يا بچه هاي تو را؟! و گرگ گفت؛ اين چه حرفيه؟ من و تو نداريم، دوتا از اون پا پهن ها را خورد!