امام جمعه مشهد: باورمندی بنیانگذار جمهوری اسلامی به امام زمان(عج) بی نظیر بود


علم الهدای دجال تصور کرده که با جامعه کران وکوران سر وکار دارد که متوجه نشده با دروغ گنده گفتن کسی متوجه نمی شود .چون گذشته از اینکه خمینی شیاد به جز خودش حتی  خدا راهم قبول نداشت تاچه رسد به امام زمان برای همین با شعار خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار نه مخالفت نمی کرد که حسابی نیشش باز وخرکیف می شد . از طرف دیگرآخوند فرصت طلب علم الهدا اوایل انقلاب مقابل خمینی شیاد بود چون عضو حزب خلق مسلمان آیت الله شریعتمداری بود که پس از مورد غضب واقع شدن وی  ازسوی خمینی شیاد موجب شدتا علم الهدای زرد کرده از ترس بازداشت دچار دگردیسی وچرخش ناگهانی شود وبه سوی خامنه ای شیاد غش کند.
امام جمعه مشهد: باورمندی بنیانگذار جمهوری اسلامی به امام زمان(عج) بی نظیر بود
مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: در کنار باور و اعتقاد رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی نسبت به خداوند متعال، باورمندی ایشان به امام زمان (عج) نیز خاص و بی نظیر بود.
آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در جلسه تفسیر سوره احزاب در مهدیه مشهد افزود: این باور در اشعار امام خمینی (ره) همچون شعر "انتظار فرج از نیمه خرداد کشم" نیز متجلی بود.
وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به حضرت زهرا (سهم خیلی باور داشت و در هر سال سه روز مجلس روضه برای آن حضرت برپا می‌کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: جدای از شخصیت سیاسی امام خمینی (ره) شخصیت معنوی و عبادی او نیز ویژه و او عبد صالح خدا بود و همه عنایات خدا نسبت به امام راحل نیز به خاطر همین اعتقاد و باورمندی و عبدصالح بودن او انجام شد.
آیت الله علم الهدی با اشاره به موضوع عصمت ائمه (عهم افزود: معصومین (عقدرت و اختیار انجام گناه را دارند اما به خاطر بینش عمیقی که نسبت به گناه دارند با اراده خود به سمت ارتکاب گناه نمی‌روند و از گناه پرهیز می‌کنند.
وی ادامه داد: طبق روایتی که از پیامبر (صنقل شده است آن حضرت خطاب به حضرت علی (ع)می‌فرماید آیه تطهیر شامل همه امامان بعد از شما نیز می‌شود.