کابل مخابرات دادگستری قشم به سرقت رفت


سرقت کابل  مخابرات دادگستری نتیجه پیام رونق تولید نوروزی اقتصادی خامنه ای رما درمشهد است . همچنین  پیامدمخالفت با برجام ومذاکره باآمریکا و بالاخره دستآورد تشدیدتحریم هامی باشد.
کابل مخابرات دادگستری قشم به سرقت رفت
قشم – ایرنا – رییس اداره مخابرات شهرستان قشم گفت: شب گذشته سارق یا سرقان در محله نخل زرین قشم به سرقت کابل مخابرات چند مشترک اقدام کردند که کابل مخابرات ساختمان دادگستری قشم نیز به سرقت رفت.
به گزارش ایرنا، حسن هاشمی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: شب پیش از آن نیز کابل‌های مخابراتی تعدادی از مشترکان در محله‌های الهیه، روبروی الهیه و بوستان به سرقت رفته بود که به پلیس گزارش شد.
وی ادامه داد: این کابل‌ها قیمت چندانی ندارند و مشکلاتی که برای مشترکان به وجود می‌آورند مهمتر از ارزش مادی این سرقت هاست.
رییس اداره مخابرات قشم اظهار داشت: در این راستا تا کنون بیش از ۶۰ مشترک خانگی، تجاری و اداری به این اداره مراجعه کرده اند.
وی افزود: کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند زودتر متوجه مشکل شده اند و از این رو احتمال می‌رود در روزهای آینده تعداد مشترکان آسیب دیده از این جریان افزایش یابد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، لارک و هنگام ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان در خلیج فارس گسترده شده است.