قوه قضائیه سفره 1000 مفسد اقتصادی را جمع کرد

قوه قضائیه سفره 1000 مفسد اقتصادی را جمع کرد/ امیدآفرینی با حرف محقق نمی‌شود11 مرداد-98
مگر درکشور از صدرتا ذیل به فساد ورشد اژدهای هفت سر فساد فقط 1000 مفسداقتصادی وجوددارد که ادعاشده از سوی دستگاه فساد پرور وپشتیبان  کلان دزدان ومفسدان اقتصادی سفر فساد جمع شده است؟
امام جمعه سمنان با بیان اینکه قوه قضائیه سفره یک هزار مفسد اقتصادی را جمع کرد، گفت: امیدآفرینی با حرف محقق نمی‌شود و قوه قضاییه در عمل، امید را به جامعه تزریق کرد.
قوه قضائیه سفره 1000 مفسد اقتصادی را جمع کرد/ امیدآفرینی با حرف محقق نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم و مسؤولان در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به اقدام قوه قضاییه در جمع‌آوری مفسدان اقتصادی و ضرورت الگو گرفتن سایر قوا از قوه قضاییه در ترویج امید در جامعه اظهار کرد: قوه قضاییه با این اقدام و جمع‌آوری سفره مفسدان اقتصادی، امید را به ملت ایران هدیه کرد و این اقدامی بسیار ارزشمندی است.
وی با اشاره به محاکمه یک هزار مفسد اقتصادی توسط قوه قضاییه اظهار کرد: این عمل موجب خرسندی و جلب رضایت مردم شده است؛ مردم با حرف امیدوار نمی‌شوند بلکه عمل، رضایتمندی مردم را به همراه دارد.
امام جمعه سمنان به ضرورت الگو گرفتن سایر قوا از قوه قضاییه برای برچیدن فساد اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه در ابتدای کار از نهاد خود شروع کرد؛ 60 قاضی را برکنار کرد و سپس به برچیدن سفره مفسدان اقتصادی رسید.
شاهچراغی تصریح کرد: امیدواریم قوای دیگر نیز این‌گونه عمل کنند تا مردم به آینده امیدوار باشند.
وی، ضمن انتقاد از تحریم‌های پیاپی و محکوم به شکست آمریکا بیان کرد: کف‌گیر آمریکا به ته‌ دیگ رسیده و غیر از تحریم و تناقض‌گویی چیزی ندارد؛ از یک‌طرف، از مذاکره بی‌قید و شرط دم می‌زند و دروغ‌های شاخ‌دار رو می‌کند و از طرف دیگر، سیاست تحریم را عملی می‌سازد.
امام جمعه سمنان با بیان اینکه تحریم‌های آمریکا خنده‌دار است و راه به جایی نمی‌برد، ادامه داد؛ این تحریم‌ها نشانه ضعف آمریکاست؛ آمریکا در حال افول و غروب است.
شاهچراغی با بیان اینکه مردم ایران ابایی از تحریم ندارند، ادامه داد: مردم ایران از تحریم نمی‌ترسند؛ سایه جنگ دروغ بود و جنگی در کار نبوده و نیست.
وی تصریح کرد: آمریکا نه اهل جنگ و نه مرد درستی است و هر روز خرابی‌اش بیشتر می‌شود.
شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش‌رو بودن روز خبرنگار و تبریک این روز به فعالان عرصه خبر و توصیه به این قشر برای اطلاع‌رسانی درست اظهار کرد: از خبرنگاران انتظار داریم تا در انتشار اخبار دقت کنند؛ مبادا خبری درج کنند که با آبروی مردم بازی شود و تبعات بدی داشته باشد.
وی با بیان اینکه خبرنگاری حرفه خطیر و مقدسی است، ادامه داد: خبرنگاران درآمد مالی چندانی ندارند؛ اما باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا از ثواب اخروی آن بهره‌مند شوند.
امام جمعه سمنان همچنین به پیش‌رو بودن سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اشاره و جوانان را به ازدواج آسان و الگو گرفتن از سبک و سیره امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) سفارش کرد.
شاهچراغی ضمن انتقاد از برخی ازدواج‌های خیابانی که منجر به طلاق می‌شود، بیان کرد: ثمره ازدواج خیابانی، طلاق است و اکنون هر سه ازدواج منجر به یک طلاق می‌شود و این آمار ناخوشایند است.
وی همچنین ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) اظهار کرد: اعتماد و اتکا به خداوند و خداباوری جزو توصیه‌های این امام معصوم بوده است.