گلایه امام‌جمعه رودبار از مشکل کشتار دام در خورگام و پزشک قانونی شهرستان

گلایه امام‌جمعه رودبار از مشکل کشتار دام در خورگام و پزشک قانونی شهرستان 8شهریور-98
امام‌جمعه رودبار با تأکید بر حل مشکلات مردم از سوی مسؤولین و مدیران گفت: هنوز گلایه‌های بنده نسبت به حل مشکل پزشک قانونی، کشتار دام در منطقه خورگام و بسیاری مشکلات دیگر پابرجاست.
گلایه امام‌جمعه رودبار از مشکل کشتار دام در خورگام و  پزشک قانونی شهرستان
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته رودبار در مصلی بزرگ این شهر اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) احیاگر امربه‌معروف و نهی از منکر بود و بر ماست که به این فریضه مهم و الهی عمل کنیم.
وی با تأکید بر انجام فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر افزود: در ادارات، نهادها، مراکز آموزشی و مراکز درمانی باید فریضه امربه‌معروف و نهی منکر اجرا شود.
امام‌جمعه رودبار با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر سرلوحه کار مسؤولین قرار گیرد بیان کرد: وقتی مسؤولی پایش بلغزد دیگر نمی‌توان به زیردستانش انتظار داشت نباید اجازه داد که ارزش‌های اسلامی زیر سؤال برود و در این زمینه مسؤولین وظیفه‌شان سنگین‌تر است.
سیدمحمدی با ابراز گله‌مندی از وضعیت اسفناک حجاب در برخی همایش‌ها و جشنواره‌ها افزود: اجازه ندهید جشنواره‌ها و همایش‌ها مُبلغ بی‌حجابی شوند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: صداقت، پاک دستی و خدمت گذاری بی‌منت، شهیدان رجایی و باهنر را جاودانه کرد و مسؤولین ما باید راه، روش و منش این شهیدان عزیز را سرلوحه کار قرار دهند.
امام‌جمعه رودبار با تأکید بر حل مشکلات مردم از سوی مسؤولین و مدیران گفت: هنوز گلایه‌های بنده نسبت به حل مشکل پزشک قانونی، کشتار دام در منطقه خورگام و بسیاری مشکلات دیگر پابرجاست.
سیدمحمدی با تأکید بر مسؤولیت پذیری بیشتر مسؤولان، افزود: مسؤولین از صندلی خود بلند شوند و نسبت به حل مشکلات قدم بردارند.
وی با انتقاد از عملکرد بانک‌ها نسبت تولید افزود: بانک‌ها خود موانع اصلی تولید و کسب‌وکار شدند و نیاز است نسبت آن اقدامات جدی‌تر صورت گیرد.