امام جمعه جدید شهرستان رامسر معارفه شد

امام جمعه جدید شهرستان رامسر معارفه شد 8 شهریور - 98
 یک ربات جدید نماز جمعه وارد صحنه نمایش جمعی هفتگی ربات ها  شده است.
آیین تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه جدید شهرستان رامسر معارفه شد
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان به عنوان امام جمعه رامسر با حضور حجت‌الاسلام حسن‌علی قلعه مسؤول بازرسی و حراست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و حجت‌الاسلام محمد انتظاری مسؤول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران معارفه شد.
حجت‌الاسلام سیدجعفر رضایی به مدت ۳ سال به عنوان امام جمعه شهرستان رامسر فعالیت داشت.
فرماندار شهرستان رامسر در مراسم شورای اداری و تودیع معارفه امام‌جمعه شهرستان رامسر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که الگوی مدیریتی هستند، اظهار کرد: ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید به  مردم و انقلاب خدمت کنیم.
محمد آزاد افزود: امروزه کار کردن برای مردم، خدمت به نظام است و اهتمام بسیار برای کارِ مردم باید داشته باشیم  تا امکانات و منافع استان و شهرستان را برای مردم و به نفع آنها تغییر دهیم.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان رامسر نیز نیاز به همدلی و تلاش مردم و مسؤولان برای ارتقا شهرستان است، اظهار کرد: در کنار منابعی که در رامسر داریم وحدت میان مردم و مسؤولان وجود دارد و مردمانی همراه دارد.
فرماندار شهرستان رامسر با اشاره به اینکه همیشه می‌توانیم کاری جدید و نو را برای مردم داشته باشیم، خاطر‌نشان کرد: مردم باید همراهی و همدلی مسؤولان را ببینند تا آنها هم همراه باشند و باید به این مهم توجه کنیم.
* اهمیت جنگ روانی در دنیای امروز 
مسؤول بازرسی حراست و معاون بازرسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان رامسر گفت: عملیات روانی در دنیای جدید امروزی بسیار ضروری بوده که شروع آن بعد جنگ جهانی دوم و حتی قبل از اسلام بر‌می‌گردد و حتی قرآن نیز بحث‌های زیادی در این زمینه دارد.
حجت‌الاسلام حسن‌علی قلعه با اشاره به اینکه هر کسی عملیات روانی را آغاز می‌کند تلاش دارد تا در همه موقعیت‌ها موفق شود، اظهار کرد: تکنیک برچسب زدن و ایجاد ترس که نمونه‌های بارز آن در (جنگ بدر) وجود دارد تکنیک‌های عملیات روانی هستند.
وی بحث تظاهر به بی‌طرفی و همچنین  تفرقه‌سازی را که تبدیل اختلافات سلیقه به اختلاف عقیده است و بسیار خطرناک بوده را از عوامل روانی دیگر دانست و افزود: تحقیر نیز یکی دیگر از عوامل است که جایگاه و موقعیت را با خود فرد باید تفاوت قائل شد.
این مسؤول ترور شخصیت، شایعه سازی، ناکارآمد جلوه دادن نظام‌های دینی که در این زمینه دشمن تلاش دارد ناکارآمدی نظام ما را جلوه دهد و ثبت خوبی‌ها برای خود داشته باشد، گفت: همچنین
ایجاد بسترهای سرگرمی کاذب را از عوامل روانی دیگر است که باید مورد توجه قرار گیرد تا با آن مقابله کرد.
وی با تاکید بر اهمیت انتقاد محکم و‌ مستدل، گفت: برای پیروزی و به کرسی نشاندن اهداف نظام جمهوری اسلامی ما نیز باید با تدبیر در عرصه جنگ روانی با تهاجم دشمن مقابله کرده و آنها را به چالش بکشیم و عملیات جنگ روانی را خنثی کنیم.