ضرورت توجه به فرهنگ و اقتصاد کشور توسط دولت

ضرورت توجه به فرهنگ و اقتصاد کشور توسط دولت 8شهریور-98
چرا ربات های نماز جمعه بی اراده همه چیز را ازدولت هیچکاره طلب می کنند؟ مگر همه قدرت  و اختیار رژیم ولایت فقیه دست دولت هیچکاره است؟
امام جمعه جدید شهرستان رامسر عنوان کرد: فرهنگ و اقتصاد دو موضوع مهم کشور است که باید با بودن همه در زیر پرچم نظام به آنها توجه شود.
ضرورت توجه به فرهنگ و اقتصاد کشور توسط دولت
به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان رامسر، حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور که امروز به عنوان امام جمعه شهرستان رامسر معارفه شد در خطبه‌های نماز جمعه رامسر اظهار کرد: شهرستان رامسر علاوه بر اینکه شهرت گردشگری دارد و همانند مکان‌های دیگر دارای منابع طبیعی  اصالت مذهبی آن بیشتر بوده و برای وجود عالمانی است که در طی قرن‌های مختلف داشته و افراد عالم بسیاری را پروش داده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون قوم خاص لر، ترک، عرب و... نداریم، اظهار کرد: بلکه همه اقوام در همه جا هستند و نتیجه ترکیب ژن‌ها می‌باشد و مردمان این خطه و سامان مردمانی دارای ریشه و اصالت و با‌ارادت به ائمه هستند که اصالت خود را باید حفظ کرده و جداسازی شرق و غرب، ترک و لر و... همه توطئه دشمنان است.
امام جمعه جدید شهرستان رامسر با اشاره به اینکه دشمنان از همه طرف توطئه ایجاد کرده و حاشیه‌سازی می‌کنند، تاکید کرد: ما باید مواظب باشیم  و فرصت این را نداریم که به حاشیه برویم و نماینده‌ها باید به مشکلات مردم رسیدگی کنند و نباید دنبال حاشیه‌سازی‌ها باشند.
تقی‌پور با تاکید بر اینکه اقتصاد و فرهنگ دو مسئله مهم کشور ماست که باید برای آنها برنامه بلندمدت داشته باشیم، گفت: اگر چنین فکر کنیم دیگر به دنبال حاشیه نرفته و بدون توجه به شرقی و غربی و... زیر یک پرچم خواهیم ماند.
وی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که در همه دولت‌ها بر اولویت فرهنگ تاکید دارند، اظهار کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی و تکمیل طرح‌های فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد
امام جمعه شهرستان رامسر خاطر‌نشان کرد: انتخاباتی کردن زودرس فضای کشور، طرح موضوع ضرورت استعفای دولت در روزهای اخیر، موضوع رفتن زنان به استادیوم‌های ورزشی و مسائل دیگر همه حاشیه‌سازی دشمن جهت ایجاد تفرقه در دستگاه‌های اجرایی و مردم کشور است
تقی‌پور گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان رامسر قرارگاهی عمل می‌کند و یک فضای جدید و با تشکیلات و چارتی جدید فعالیت خواهد کرد.