دولت از موضع قدرت خروج از برجام را اعلام کند

دولت از موضع قدرت خروج از برجام را اعلام کند 8 شهریور - 98
چرا این ربات از خامنه ای رمال  رئیس مافوق دولت درخواست دستور خروج برجام را نکرده است؟
امام جمعه همدان خروج دولت از برجام را قابل دفاع دانست و با بیان اینکه بدعهدی آمریکا بر همگان ثابت شده است گفت: انتظار داریم دولت از موضع قدرت خروج از برجام را اعلام کند.
دولت از موضع قدرت خروج از برجام را اعلام کند
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفت و اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای رصد فعالیت‌های مسوولان و رفع نقاط ضعف است.
وی با بیان اینکه طی چند ماه اخیر دولت با همراهی بانک مرکزی نسبت به کنترل نوسانات ارز اقدام کرده است گفت: در حال حاضر شاهد کنترل قیمت کالاها هستیم هرچند این موضوع به معنای مناسب بودن قیمت‌ها نیست.
امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش خروج دولت از برجام را قابل دفاع دانست و با بیان اینکه بدعهدی آمریکا بر همگان ثابت شده است افزود: انتظار داریم دولت از موضع قدرت خروج از برجام را اعلام کند.
وی با بیان اینکه بعد از این اتفاق توجه دولت به ظرفیت داخل و توان فرزندان این مرزوبوم به ویژه جوانان در شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش یافته است بر تقویت این مهم تأکید کرد.
شعبانی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد باید تمام توان خود را به داخل معطوف کنیم گفت: نباید مدیریت اقتصاد این طور باشد که آن طرف دنیا تصمیمی گرفته شود و در داخل اقتصاد ما آسیب ببیند.
وی در ادامه امنیت کشور را پایدار عنوان کرد و با بیان اینکه باید قدر این شرایط را بدانیم تأکید کرد: حاشیه‌سازی‌ها برای کشور به منزله سم است که باید از آنها دوری جست.
امام جمعه همدان با اشاره به فرارسیدن ماه محرم خواستار برگزاری عزاداری‌های پرشور و با معرفت شد و افزود: در هیات‌ها باید مراقب رعایت حق‌الناس نیز باشیم بنابراین نباید نسبت به برگزاری مراسم عزاداری در ساعات نامناسب اقدام شود.
وی با تأکید بر اینکه هیئات عزاداری در استان باید به سمت مساجد حرکت کنند از هیات امنای مساجد خواست زمینه جذب جوانان به این مراکز دینی را فراهم کنند.
شعبانی در ادامه با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی در ایام محرم باید از وجود سخنرانان زبده و موثر بهره ببرند گفت: فعالیت هیأتی که فاقد سخنران باشد همسو با فلسفه عمیق ماه محرم نیست.
وی ضمن اینکه از بانوان خواست با تجمع در حسینیه امام خمینی(ره) در عزاداری برای اباعبدالله‌الحسین(ع) مشارکت داشته باشند افزود: تجمع در مجالس عزاداری زنانه باید تقویت یابد و از تماشاچی بودن کاسته شود.